ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Badania techniczne przed zawodami





syncro - Wed May 31, 2006 7:14 pm
" />
">Pomiędzy wjazdem na teren imprezy a rozpoczęciem eliminacji danej klasy przy aucie cały czas musi znajdować się zawodnik.
To jakis zart?

">Jednocześnie informujemy, że w sytuacji braku wymaganych dokumentów lub niezgodności z regulaminem kierowca zostanie wykluczony z udziału w trzeciej rundzie WRMP bez możliwości ubiegania się o zwrot wpisowego i opłaty za wstęp na teren imprezy.

A to juz przegiecie paly.
Kto ustanawia przepisy dotyczace startu?
Tzn ze nie bedzie upomnien?




gre - Wed May 31, 2006 7:15 pm
" />jak to jest?starty w niedziele, a trzeba juz byc od soboty?



Extreme Promotion - Wed May 31, 2006 7:17 pm
" />
">jak to jest?starty w niedziele, a trzeba juz byc od soboty?

jesli zamierzasz wystartować tylko w eliminacji 1/4 to nie ma potrzeby abyś przyjeżdzał w sobotę



gre - Wed May 31, 2006 7:19 pm
" />
">jak to jest?starty w niedziele, a trzeba juz byc od soboty?

jesli zamierzasz wystartować tylko w eliminacji 1/4 to nie ma potrzeby abyś przyjeżdzał w sobotę
czyli jestem z rana w niedziele zgłaszam sie i jade




syncro - Wed May 31, 2006 7:33 pm
" />Extreme Promotion mozesz ustosunkowac sie do mojej wypowiedzi?



Extreme Promotion - Wed May 31, 2006 7:50 pm
" />dokładnie tak jak piszesz, przyjezdzasz i startujesz



Grzenio - Wed May 31, 2006 8:08 pm
" />
">Pomiędzy wjazdem na teren imprezy a rozpoczęciem eliminacji danej klasy przy aucie cały czas musi znajdować się zawodnik.
To jakis zart?

Kogoś pogieło.
Najgożej to ma i tak GS bo ciekawe jak będzie czekać do startu swojej klasy-Outlaw jak będzie musiał wcześniej jechać w T+.
Mnie się zresztą też nie uśmiecha sterczeć na parkingu przy aucie aż do startów Maxi.



OZ - Wed May 31, 2006 11:09 pm
" />spokojnie, chodzi o to żeby kierowcę sprawdzic z samochodem przed wjazdem a nie oddzielnie, tak należy to interpretować, na parkingu zamkniętym (finałowym) musi być kierowca podczas badania technicznego żeby potem nie było wątpliwości,

GS będzie jechal z daleka i on jest usprawiedliwiony bo przez noc z soboty na niedzielę musi przejechać chyba ponad 1000 km, jeżeli jeszcze ktoś ma taki lub podobny problem to niech się wpisze na forum, damy radę



Judge_Dread - Thu Jun 01, 2006 1:16 am
" />Panowie troszke to zle zinterpretowaliscie... chodzi tu oto ze macie byc przy samochodzie caly czas do konca badania technicznego tzn: wjezdzasz na parking zawodniczy, podchodzi do Ciebie sedzia techniczny sprawdza twoje dokumenty i samochod. W momencie w ktorym mowi ze auto jest dopuszczone do startu razem z kierowca to mozesz odejsc od samochodu. Czas upomnien juz sie skonczyl.



Grzenio - Thu Jun 01, 2006 6:46 am
" />
">Panowie troszke to zle zinterpretowaliscie... chodzi tu oto ze macie byc przy samochodzie caly czas do konca badania technicznego tzn: wjezdzasz na parking zawodniczy, podchodzi do Ciebie sedzia techniczny sprawdza twoje dokumenty i samochod. W momencie w ktorym mowi ze auto jest dopuszczone do startu razem z kierowca to mozesz odejsc od samochodu. Czas upomnien juz sie skonczyl.

Jak by było napisane na stronie głównej tak jak teraz mówisz to wszystko OK, ale ja zrozumiałem dokładnie to co jest tam napisane: "Pomiędzy wjazdem na teren imprezy a rozpoczęciem eliminacji danej klasy przy aucie cały czas musi znajdować się zawodnik.", to specjalnie nie pozostawia możliwości interpretowania...
Więc nie podobała mi się opcja przebywania aż do startów przy aucie.

Co do upomnień/wykluczeń to OK dawno już tak powinno być, na wszystkich imprezach rangi MP wszystko jest sprawdzane dokładnie, a kary i protesty nikogo nie dziwią.



OZ - Thu Jun 01, 2006 7:51 am
" />Łukasz poprawcie na stronie głównej pliz tak żeby nie było żadnych wątpliwości,



syncro - Thu Jun 01, 2006 7:53 am
" />A skad mam wiedziec czy nie przyjdzie szanowny pan sedzia i nie powie ze mam poliweglan za cienki o pol mm?
I za to nie pojade?
Przez dwie eliminacje dajecie upomnienia a teraz wykluczenie?
Zarty jakies?
Moje auto nieprzechodzilo badan ani razu bo nie startowalo w klasie powszechnej.
Skad mam wiedziec czy wszystko jest tip-top?



OZ - Thu Jun 01, 2006 7:56 am
" />tu na pewno wypowie się Darksmile bo on jest sędzią technicznym, upomnienia były po to żeby się dostosować do regulaminu, ja też dostałem w Białej i muszę coś zmienić, regulamin jest oczywisty i bez problemu można zrobić auto zgodne z wymaganiami,

napisz pw czy wszystko było ok, jeżeli masz jakieś wątpliwości to zawsze jest forum, podpiąć zdjęcia "problemu" też można



Judge_Dread - Thu Jun 01, 2006 8:25 am
" />Komisja techniczna na zawodach nie opiniuje samochodu tylko stwierdza zgodnosc modyfikacji z regulaminem WRMP 1/4 mili ktory jest ogolnie dostepny na stronie http://www.sss.org.pl. Jezeli ktokolwiek chce uzyskac porade moze zglosic sie do nas pomiedzy zawodami.
Jezeli chcesz sprawdzic czy Twoj poliweglan jest OK zmierz go (ma miec 2mm grubosci patrz regulamin wymieniony powyzej).

Pozdrawia
Komisja Techniczna



Marlon - Thu Jun 01, 2006 8:34 am
" />
">Przez dwie eliminacje dajecie upomnienia a teraz wykluczenie?
A co, mają dawać upomnienia do usranej śmierci? wtedy nikt nie będzie się stosował Regulaminu, ja już widzę kilka sposobów żeby w ten sposób jeździć cały czas "lekko nielegalnym" autem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl