ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Corsa 1.2 turbo





sebek - Mon Nov 13, 2006 8:59 am
" />Witam zaczynam prace nad corsa 1.2, 92 rok mam zamiar załozyc turbinke zakres modyfikacji ma obejmowac powiekszenie i wypolerowanie kanałów w głowicy rozwiercenie gniazd zaworowych wywarzenie i wypolerowanie układu korbowo tłokowego odelrzone koło zamachowe twardsze sprezynki zaworowe spawany kolektor,wydech o srednicy 2'' zastanawiam się nad turbiną z silnika VW 1.8 T bo mam taką lezec na półce ( gdzie przy silniku najlepiej wyprowadzić przewud olejowy do turbo?? są jakieś zaslepione wyjscia?? )

Czekam na mądre rady Pozdrawiam




Marlon - Mon Nov 13, 2006 10:24 am
" />92 rocznik, czyli Corsa A?
Nie lepiej tam wsadzić większy silnik, zamiast rzeźbić?
Co prawda jeździ corsa 1.2 turbo (czerwona, 5d), ale to moim zdaniem sztuka dla sztuki. Swap na c20xe albo ne jest bardziej rozwojowy i tańszy.



!markos - Mon Nov 13, 2006 11:55 am
" />rzezba i to rzezba kompletnie bez sensu

albo swap, albo nic



sebek - Mon Nov 13, 2006 3:03 pm
" />No moze jest bez sensu niemówie ze nie ale c20xe ciezko dostac chodzi mi o cały samochud jakiś kadet czy vectra z rozwaloną dupą i postawic dwa obok siebie i wtedy przekładac bo kupic klamoty to bez sensu zawsze czegoś brakuje jeden silnik c20xe juz mam lezec i bedzie lezał dalej a i koszty są wieksze przy swapie bo turbinke bym sobie sam załozył myslałem nawet o silniku oplowskim 2.0 8v 115 koni i wtedy pogrzebac ale to tak samo by musiał byc cały samochud




Marlon - Mon Nov 13, 2006 7:04 pm
" />Kadetta gsi 16V kupisz w okolicach 1500 - 2000 bez kłopotu, a jeszcze trochę odzyskasz po sprzedaniu niepotrzebnych gratów



sebek - Mon Nov 13, 2006 7:56 pm
" />
">Kadetta gsi 16V kupisz w okolicach 1500 - 2000 bez kłopotu, a jeszcze trochę odzyskasz po sprzedaniu niepotrzebnych gratów

No niby tak ale wszystkie co szukałem to nieschodziły ponizej 2500 tyś i takich przypadków miałem 4 ale dzisiaj znalazłem vectre z silnikiem 2.0 8v za 800zł 94 rok 2 poduszki ABS itp. to bude i silnik z corsy 1.2 sprzedam koledze na szrot za 600zł czyli silnik i to co potrzebne bede miał za 400 zł w srode jade po nią wsadze sobie ten silnik i pogrzebie i około 200KM bede miał z turbo a bez turbiny ze 130 jak by było to bedzie juz niezle w takiej lekkiej budzie moze wiecie co mozna pogrzebać w 2.0 oprucz tego co zawsze Pozdrawiam



!markos - Tue Nov 14, 2006 1:13 am
" />turbinke sobie sam zalozysz? i zabangla ot tak z turbinka i bedzie 200 koni? zebys sie nie przeliczyl i nie musial niechcacy kupowac kolejnego c20ne..



sebek - Tue Nov 14, 2006 1:38 am
" />
">turbinke sobie sam zalozysz? i zabangla ot tak z turbinka i bedzie 200 koni? zebys sie nie przeliczyl i nie musial niechcacy kupowac kolejnego c20ne..

A zebyś wiedział ze bedzie 200 koni i niebede musiał kupić nowego silnika wiem bo zakładałem turbo do passata 1.8 75KM i sie zrobiło około 150KM i jedyne co sie popsuło przez rok czasu to pekł przewud olejowy a myslałem ze coś gorszego,oczywiście nie tylko samo turbo bo inne zeczy tez trzeba porobić i mozesz być pewny ze 200KM jest w moim zasiegu na jednym silniku conajmiej przez 2 sezony a sam silnik wrazie czego kupie za 400zł jesli jezdzisz na zawody ''sss'' to pewnie mnie zobaczysz i się zdziwisz ( zielona corsa A z lambo doorsami kolor troche ciemniejszy od tej co jezdzi teraz w turbo)

Nadal czekam na mądre rady



!markos - Tue Nov 14, 2006 10:19 am
" />
">zakładałem turbo do passata 1.8 75KM i sie zrobiło około 150KMjak oszacowales ta moc? dupohamownia?

skoro wszystko wiesz najlepiej i masz gotowy plan, to co jeszcze chcesz wiedziec? mowimy ci co jest bez sensu, ty wiesz swoje i zamierzasz to udowodnic, to o czym ta rozmowa? przypominam, ze jeszcze przed chwila chciales zaturbiac 1.2

nie wiem jak ty, ale ja juz nigdy nie zamierzam przyjezdzac na zawody organizowane przez sss pozwol, ze nie bede cie uswiadamial dlaczego



sebek - Tue Nov 14, 2006 12:00 pm
" />chciłem uturbiac 1.2 bo niemogłem znalesc jakiegoś auta z wiekszym silnikiem ale ze akurat tak sie stałe ze wczoraj znalazłem to wsadzam 2.0 a ta moc przy passacie była miezona na chamowni u swiątka dlatego pisze około moze być 140 a moze byc 160 niewiem niemówie ze wszystko wiem najlepiej bo jak bym wiedział to bym się nie pytał ale wiem co i jak zrobiłem i dało efekty dlatego mysle ze z 2.0 około 200KM moge wydusic

Pozdro nie denerwuj się



!markos - Tue Nov 14, 2006 12:37 pm
" />ja sie wcale nie denerwuje, bo absolutnie nie mam czym - moj projekt poza spoznieniem lakiernika ma sie swietnie

skoro jestes tak pewien swoich mozliwosci, to chyba nie ma o czym gadac.. nie mowie, ze ci sie to nie uda, ale garazowe instalki turbo moga sie czasem troszke popsuc przy okazji psujac pol silnika. jesli masz do siebie zaufanie i wiesz co robisz - to nie widze przeciwwskazan.



czarownik - Wed Nov 15, 2006 8:12 pm
" />Sens zawsze jest... może chłopak chce śmigać w mini+
W Kwas-met zrobione taka Corse ... z seryjnych 19sek do paczki miała 6.9 i to po delikatnej obóbce głowicy, totalnej serji bez "kutości" itd.
turbinka podszła z diesla 1.9 VW



sebek - Wed Nov 15, 2006 8:47 pm
" />Na zawody to raczej w klasie street i wolał bym raczej 2.0 8v lub 2.0 16v bo jest wiecej do osiągniecia w niemczech stoi calibra 2.0 16v turbo 4x4 za 500 euro moze się na nią skusze i wtedy mozna coś pogrzebac.Mi raczej chodzi o osiągi a nie o robienie samochodu pod klase Pozdro



sebek - Thu Nov 16, 2006 10:55 pm
" />Temat mozna zamknąć bo jest kupiony kadet 2.0 16v i bedzie swap ewentualnie mozna sie powymieniac informacjai na temat c20xe Pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl