ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Gdzie obrobić głowice...





młody puławy - Fri Oct 26, 2007 8:48 am
" />Witam wszystkich... Mam takie pytanko... Posiadam Vectrę A z silnikiem C25XE czyli 2,5 V6... Zakupiłem już do autka wałki od Omegi MV6 i zdobyłem w Niemczech kolektor dolotowy Mantzel oraz odelżyłem koło zamachowe... Teraz aby mieć już wszystko na tip top chcę zrobić cały wydech od podstaw oraz obrobić głowice ale gdzie to zrobić??? Macie może jakieś informacje na temat miejsc i kosztów takiej operacji??? Ja robiłem już to raz sam ale w silniku 1,8 i wysło nawet nawet ale teraz nie chcę nic spie... a o to bardzo łatwo... Zależy mi też na tym żeby to było zrobione porządnie a nie przez jakiegoś rzemieślnika samozwańca...

Dzięki z góry za pomoc..
Pozdrawiam




matejas - Thu Jan 17, 2008 10:15 pm
" />W Krk w firmie projectxs zajmują się takimi rzeczami.



bezduszny - Sat Jan 19, 2008 10:10 am
" />
">oraz odelżyłem koło zamachowe...

Będziesz nią jeździła w rajdach lub imprezach gdzie utrzymujesz silnik w górnych zakresach obrotów ?
Jeżeli nie, to zrobiłeś głupotę....



OZ - Sun Jan 20, 2008 9:34 pm
" />ogólnie głowice V6 trudno się obrabia bo nie ma za wielkich możliwości ale jakieś zawsze są
nie polecę Ci nikogo bo to to niezła rzeźba i w dodatku trochę ryzykowna (dlatego może być drogo), na wszelki wypadek dobrze mieć dokładne rysunki techniczne tych głowic przed "rzeźbieniem" albo ... zapasowe głowice
jeżeli chcesz kręcić więcej niż 7000 to musisz wymienić sprężyny, zawory itd. tego w tym silniku ze względu na koszty Ci nie polecam




czarownik - Sun Feb 03, 2008 2:00 pm
" />
">ogólnie głowice V6 trudno się obrabia bo nie ma za wielkich możliwości ale jakieś zawsze są
nie polecę Ci nikogo bo to to niezła rzeźba i w dodatku trochę ryzykowna (dlatego może być drogo), na wszelki wypadek dobrze mieć dokładne rysunki techniczne tych głowic przed "rzeźbieniem" albo ... zapasowe głowice
jeżeli chcesz kręcić więcej niż 7000 to musisz wymienić sprężyny, zawory itd. tego w tym silniku ze względu na koszty Ci nie polecam


Dokładnie... koszt nieadekwatny do uzyskanej mocy...



GreenTom - Thu Feb 07, 2008 12:51 pm
" />nając sie pod topic: podobne pytanie chce wymienic gniazda zaworowe i prowadnice zaworowe w głowicy VW garbusa gdzie w wawce moge to zrobic i mniej wiecej za ile (mam porownanie z UK gdzie robiłem takie silniki) ale tu w polsce nie do konca. gniazda i prowadnice mam tylko kwestia samej obróbki (bez portingu to robie sam).

z góry dzieki.



OZ - Thu Feb 07, 2008 7:13 pm
" />krasnobrodzka wawa lub vepsy piaseczno, wycenią jak powiesz o co chodzi



GreenTom - Fri Feb 08, 2008 8:17 am
" />dzięki Wielkie. No to do dzieła
na Krasnobrodzkiej ogarnę bo już namierzyłem, ale te Vepsy to nazwa firmy czy ulica do piaseczna ma niedaleko.
jakieś dokładniejsze info o tym piasecznie?
z góry dziekuje.
Pozdro.



OZ - Fri Feb 08, 2008 9:35 am
" />może piszę się przez W, Maciek z http://www.sportmile.pl ma kontakt to pewnie jak przeczyta wyśle Ci jakoś info albo zadzwoń do nich



GreenTom - Fri Feb 08, 2008 9:48 am
" />Świetnie. Dzieki jeszcze raz.

Pozdrawaim.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl