Klatka aluminiowa do dragu
pol1.8t - Mon Aug 20, 2007 6:41 am
" />Witam, mam pytanie , czy w przypadku "modyfikacji podluznic" taka klatka http://img181.imageshack.us/my.php?image=1004157lg7.jpg wykonana z aluminiowych rur (45x3) wystarczy? (auto 13sec)
OZ - Mon Aug 20, 2007 9:07 am
" />aluminium to nie stal, wytrzymałość ma inną ale niech się darksmile wypowie pytanie z innej beczki: dlaczego chcesz montować klatkę do 13 sec auta? zmieniłeś drzwi kierowcy?
pol1.8t - Mon Aug 20, 2007 9:43 am
" /> ">aluminium to nie stal, wytrzymałość ma inną ale niech się darksmile wypowie pytanie z innej beczki: dlaczego chcesz montować klatkę do 13 sec auta? zmieniłeś drzwi kierowcy?
punkt 9.2 regulaminu "6) Dokonywanie modyfikacji podłużnic, płyty podłogowej, nadwozia jest dozwolone pod warunkiem zamontowania klatki bezpieczeństwa. Nadwozie i płyta podłogowa muszą być trwale połączone."
mam "modyfikowane" podluznice w komorze silnika, wyciete stare uchwyty na silnik , dospawane nowe w innym miejscu, itp
OZ - Mon Aug 20, 2007 10:54 am
" />w sumie jeżeli nie jeździsz szybciej niż 10,5 ET to twoja klatka jest ok
sobol - Mon Aug 20, 2007 3:48 pm
" />wiec jak? mam samochod ktory bedzie/ma zmodyfikowana podloge i podluzncie i bedzie robil niskie 12 moooooze kiedys 11 czy musze miec klatke bezpieczenstwa czy pałak tylko? czy moge na wlasna odpowiedzialnosc popelniac harakiri
OZ - Mon Aug 20, 2007 4:05 pm
" />ej, wszystko jest w regulaminie, mój błąd - chodzi oczywiście o klatkę a nie o pałąk, wcześniej nie popatrzyłem na zdjęcie tylko skoncentrowałem się na materiale klatka to klatka, pałąk to pałąk
sobol - Mon Aug 20, 2007 4:08 pm
" />tak tez myslalem... szkoda ze klatka nie jest opisana jaka musi byc...nhra wygblada inaczej i FIA zal J wyglada inaczej
adanus - Mon Aug 20, 2007 8:59 pm
" /> ">aluminium to nie stal, wytrzymałość ma inną ale niech się darksmile wypowie pytanie z innej beczki: dlaczego chcesz montować klatkę do 13 sec auta? zmieniłeś drzwi kierowcy?
punkt 9.2 regulaminu "6) Dokonywanie modyfikacji podłużnic, płyty podłogowej, nadwozia jest dozwolone pod warunkiem zamontowania klatki bezpieczeństwa. Nadwozie i płyta podłogowa muszą być trwale połączone."
mam "modyfikowane" podluznice w komorze silnika, wyciete stare uchwyty na silnik , dospawane nowe w innym miejscu, itp
pol a chyba startowales w kamieniu śląskim na MP i na badaniu technicznym to nie wyszło??
pol1.8t - Sun Aug 26, 2007 11:47 am
" /> ">pol a chyba startowales w kamieniu śląskim na MP i na badaniu technicznym to nie wyszło??
startowalem na KOE, tam trzeba bylo miec lampy i wycieraczki
sobol - Sun Aug 26, 2007 2:14 pm
" />no i KLAKSON !
w ogole to na koe nie wazne sa modyfikacje byle spelnialo takie i takie obostrzenia. a jedynym wyznacznikiem klatek, palakow to czas !
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|