ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Walka Pudzianowski - Marcin Najman na gali MMA





ecikgfc - 04.12.2009 06:07
" />Mistrz świata strongmanów Mariusz Pudzianowski zmierzy się w ringu z bokserem Marcinem Najmanem. Pojedynek według zasad MMA (mieszane sztuki walki) ,ogólnie jestem za Pudzianem ,jednak powstaje wiele pytań a za tym,czy taka siła i masa dorówna szybkości boksera?Bokser wie co i jak , w Kaliszu był także pewien strong ,przyszedł zapaśnik drobniejszy od niego i go pozamiatał,wiec będzie to walka nerwów jak i walka psychologiczna.. będzie ciekawie , już długo zapowiadają tą walkę , czekam na nią bo ciekawi mnie bardzo jak ona będzie wyglądała....




lukasz1992 - 04.12.2009 06:13
" />Pudzian go zabije w pierwszej rundzie.



andrerw - 04.12.2009 09:02
" />Ciężko Nejmana nazwać bokserem, który wie co i jak, a z tą szybkościa u niego jest różnie...



Abaddon84 - 04.12.2009 13:46
" />Wygra szybszy, aczkolwiek jeśli pudzian sprowadzi Najmana do parteru to nim pozamiata. Poza tym Najman ma trochę większe , doświadczenie, a pudzian głównie skupiał się na strongmenach. Pudzian jest cięższy a zatem wolniejszy mimo iż ma siłe to jednak nie wszystko jak pokazała ostatnia walko Gołoty z Adamkiem. Kibicuje pudzianowi ale wygra raczej Najman chyba że tak jak mówiłem walka przejdzie do parteru albo dopadnie go w ringu.




mistrz_adrian - 04.12.2009 17:47
" />Stawiam na Pudziana. Pudzian trenuje karate od 10 roku życia, boks przez 7 lat.



ecikgfc - 04.12.2009 19:46
" />dla sprostowania oczywiście jestem za Pudzianem

wymiary Pudziana:
waga - 131 kg
wzrost - 186 cm
biceps - 55 cm
kark - 54 cm
obwód pasa - 90 cm
obwód uda - 77 cm
obwód kl. piersiowej - 146
obwód przedramienia - 44 cm
rekordy na siłowni:
wyciskanie - 255,5 kg
przysiad - 320 kg
martwy ciąg - 360 kg
Załącznik:pudzian_najman_ksw_04.jpeg



Michał84 - 06.12.2009 09:35
" />Pudzian jest taaaki silny,ech najsilnijszy człowiek na Ziemi,ciągnie cięzarówki podnosi ogromne ciężary, dla takiego złoto na olimpiadzie to pestka bo co to dla niego taka sztanga...... i tu powinniśmy zadać sobie pytanie dlaczego Pudzian jeszcze nie startował na olimpiadzie
Jak dla mnie odpowiedź jest oczywista,tam co chwile są kontrole na doping,może niektórzy się oburzą że takie oskarżenia wykładam pod adresem naszej narodowej gwiazdy no ale przecież występ na olimpiadzie to nie tylko prestiż ale zdobyte złoto byłoby gwarantem emerytury,czyste logiczne myślenie
Oczywiście jestem za Najmanem bo popieram czysty sport.



Abaddon84 - 06.12.2009 14:13
" />Hmm strongmeni nie są dyscypliną olimpijską więc nie startuje, pewnie myslisz o podnoszeniu cięzarów. Wydaje mi się że pudzian się do tego nie nadaje brak mu techniki którą ćwiczy się długie lata, a poza tym podstawowym powodem jest KASA za złoty medal nawet jesli by mu się udało to nie nazbierał by tyle ile za strongmenów. J mu kibicuje ale twierdze że wygra Najman jest bardziej doświadczony jesli chodzi o walki co z tego że pudzian już tyle trenuje skoro nie walczy z tego co wiem jeśli się myle poprawcie mnie. Pudzian jest za ciężki ma mase mięśni, z rundy na runde bedzie coraz bardziej zmęczony bo jego organizm bedzie potrzebował duże ilości tlenu, no i będzie wolniejszy. Dlatego twierdze że wygra Najman no chyba że tak jak wspomniałem wyżej pudzian dorwie go w parterze albo dopadnie w narożniku. ale do tego musi go najpierw złapać.



Michał84 - 06.12.2009 18:17
" />1.Wróbel późno zajęła się sztangą,potrafiła technikę wyćwiczyć jakoś i zdobyć parę medali więc uważam że to nie problem,pudzian spokojnie do olimpiady za 2 lata też by dał radę.
2.Uważasz że dożywotnia emerytura nie jest warta świeczki?



wielkopletw - 06.12.2009 20:23
" />a kiedy w ogóle jest walka? i gdzie będzie transmitowana?



Abaddon84 - 06.12.2009 20:49
" />Walka jest 18 i chyba polsat będzie transmitował. Co do emerytury tonie wiem ile on by tego dostał ale jak mówiłem na razie ma dużo większą kase z tego co robi, a jakby zdecydował się na olimpiade to musiał by zrezygnować z tego co robi i zacząć intensywnie trenować a to mu się nie opłaca.



Michał84 - 06.12.2009 21:05
" />No tak,lepiej faszerować sterydami się niż ciężko trenować,a co do emerytury tego jest ponad 2tys. na rękę biorąc pod uwagę że na rok daje to ponad 12tys. i że na emeryturę może iść już mając trzydzieści parę lat.....no tak,nie opłaca się
Ja tu już nie wspominam o prestiżu, no i o kasie z reklam bo nie oszukujmy się że dla mało kogo zawody strong men coś znaczą dlatego pudzian nie dostaje tylu ofert w reklamach co nasi złoci olimpijczycy.
Dla mnie w ogóle te ich śmieszne zawody "strong men"to jedna wielka kpina z sportu,żadnych kontroli dopingowych a ludzie podniecają się który debil wziął więcej sterydów.



Atreyu - 06.12.2009 21:22
" />Z całym szacunkiem muszę coś sprostować

Kontrole antydopingowe są oczywiście także w "strongmenach"... a nawet jak nie wierzymy w te polskie... to pamiętajmy że Pudzian startował także za granicą. Szczególnie chce przypomnieć te wszystkie tytuły najsilniejszego na ziemi - w tych międzynarodowych konkursach kontrole na pewno były i to nie mniejsze niż na olimpiadzie .

Że brał wcześniej i nie wyjdzie na kontroli - ok. Ale w takim wypadku by się tylko "napompował" - i nabrał na masę a gruby on nie jest - a na zawodach by padł po 10 minutach... a wytrzymałość on ma równie wielką co siłę.



ecikgfc - 06.12.2009 21:57
" />
">Z całym szacunkiem muszę coś sprostować

Kontrole antydopingowe są oczywiście także w "strongmenach"... a nawet jak nie wierzymy w te polskie... to pamiętajmy że Pudzian startował także za granicą. Szczególnie chce przypomnieć te wszystkie tytuły najsilniejszego na ziemi - w tych międzynarodowych konkursach kontrole na pewno były i to nie mniejsze niż na olimpiadzie .

Że brał wcześniej i nie wyjdzie na kontroli - ok. Ale w takim wypadku by się tylko "napompował" - i nabrał na masę a gruby on nie jest - a na zawodach by padł po 10 minutach... a wytrzymałość on ma równie wielką co siłę.

Atreyu popieram cie w 100%



Michał84 - 07.12.2009 17:53
" />Oczywiście każdy ma swoje zdanie,ja swojego nie zmienie,tylko zastanawiam się czy kiedyś jakiś mięśniak został usunięty za doping bo nie przypominam sobie....cóż wychodzi na to że zawody strong men to najczystszy sport



Atreyu - 07.12.2009 17:56
" />No to informuje że jednak to nie jest też super czysty sport i doping zdarza się, też wśród znanych nazwisk
Tylko o tym nie trąbią w tv jak o zwycięzcach tour de France

http://www.insomnia.pl/Do%C5%BCywotnia_ ... 15749.html

W każdym razie wróćmy do tematu walki bo coraz bardziej się od niego oddalamy



Michał84 - 07.12.2009 19:43
" />Oj,tego nie słyszałem więc może z tym sportem nie jest tak źle,ja ciągle jednak się zastanawiam dlaczego pudzian nie pojedzie raz,chociażby za dwa lata,podniósł by tam taką sztangę bez problemu,nawet ze słabą techniką i emeryturka w kieszeni bo co to dla niego taka sztanga.
Póki tego nie zrobi nie uważam go za sportowca a już na pewno nie za gwiazdę formatu Kołeckiego.
Mam nadzieję że zweryfikuje to ring,jaki z pudziana "sportowiec"



Abaddon84 - 07.12.2009 20:23
" />Podniesć taką sztange wcale nie jest tak prosto bez techniki i treningów siłą nie wystarczy. Pewnie dlatego pudzian nie pojedzie nie ma czasu na treningi podnoszenia. Zauważ że żaden ze sztangistów nie jest tak dobrze zbudowany jak pudzian. Pudzianowski to typowy kulturysta ma sylwetke mieśnie i siłe, której nie mozna mu odmówić bo wielu kulturystów ma głównie sylwetke, są napompowani ale słabi. Całą swoją kariere poświęcił kulturystyce a nie podnoszeniu cięzarów i myśle że nigdy nie wystartuje na olimpiadzie bo się tam nie nadaje. A wracająć do walki bo to o tym ten temat . Mimo iż kibicuje pudzianowi a stawiam na najmana to mam nadzieje że będzie to ciekawe widowisko nie takie jak walka Gołoty z Adamkiem która była teatrem jednego aktora. No i co najważniejsze niech nie skończy się szybko.



shadow2525 - 07.12.2009 20:33
" />Michał84 Nie udzielam się tu zbyt czeto co nie znaczy zenie zaglądam a to co Ty w tym temacie wypisujesz ........ Delikatnie mówiąc osłabia mnie ...
Nie uważasz Pudziana za sportowca tak??? Sterydziasz i Koksiarz tak ??
A masz w ogóle pojecie o tym co ten facet i jemu podobni musieli poświęcić , ile wysiłku czasu i potu żeby robić to co robią ...
Juz samo myślenie ze wystarczy brać koksy aby dojść do czegoś takiego jest idiotyczne .
Co do koksów Kolego to tak czy tak trzeba spędzić sporo godzin na siłce a nie klepać w klawisze i zapuszczać brzuchala ..
Wiesz co to odżywki ( suplementy diety ) ?? Pewnie nie masz pojęcia...A jak masz to tym bardziej dziwie się tym bredniom jakie tu wypisujesz......
Do koksów mają dostęp wszyscy i na całym świecie to czemu akurat Pudzianowski jest kilkukrotnym Mistrzem Świata ?? Pewnie zaraz powiesz ze Polska Meta jest najlepsza
Nie twierdze ze nigdy nie jechał na koksie . Tylko co z tego?? To ze jest Kim jest zawdzięcza tylko i wyłącznie sobie i swojej ciężkiej pracy i tego nikt mu nie ma prawa zabierać Tekstami jakie tu Padają
Ale co ty wiesz skoro nigdy na siłowni nie byłeś a jak byleś to dwa razy i odpuściłeś bo brakło ci tego wszystkiego tego co Ma Pudzian- Siły, Determinacji ,Samozaparcia i Dyscypliny

Czemu nie traga sztangi na Olimpiadzie ?? Czemu Mistrz Olimpijski nie Pociągnie samolotu ???

Zanim Kolego zaczniesz kogoś oceniać w ten sposób zastanów się kim Ty jesteś ......
To tyle
Ps. Ciekawi Mnie jedno czy to co tu napisałeś siedząc w Swoim pokoiku ( bezpieczny , anonimowy ) Powiedział byś Pudzianowi w twarz - Nie Jesteś Sportowcem
Pomyśl o Tym .



Abaddon84 - 07.12.2009 20:52
" />Bravo shadow2525 zgadzam się w 100%/. Proponuje nie wypowiadać się już na temat pudziana i jego udziału w olimpiadzie tylko dla zdobycia emerytury, a skupić się na samej walce.



ecikgfc - 08.12.2009 05:31
" />shadow masz u mnie browar popieram co mówisz
No nie wiem czy strongmani przegraliby w podnoszeniu sztangi nad głowę, ostatnio Radzikowski podniósł 240kg zza karku, tyle ze nie musiał podnosić jej z ziemi tylko brał ze stojaków co nie zmienia faktu ze jest to spory ciężar i nawet najlepsi z ciężarowców mieliby pewnie problem z uniesieniem takiej sztangi,,,Strongmani mogli by iść z ciężarowcami na zawody...jednak nie dali by sobie rady z techniką podnoszenia.Tak konkretniej z zarzuceniem sztangi na klatę....
Ciężarowcy zaś nie dali by sobie rady w konkurencjach typu zegar,kule,beczki,schody,ciągnięcie tira i opona...również ze względów technicznych.
Co do testów antydopingowych to nie zgadzam się z przedmówcą !!,,, Michał84,,,,
Każdy kto bierze koks czyli hormony (testosteron,taurynę,adrenalinę) nigdy nie będzie miał rzeźby i sylwetki. Będzie grubasem z niewyobrażalną siłą tak jak strongmani występujący w Arnold Strongman Clasik i Mistrzostwach Świata Strongman IFSA. Oni Podnoszą tam ponad 500 kilo! Jednak przez koks są strasznie wolni i nie występują w normalnych zawodach Strong Man bo w nich liczy się też szybkość.
Oczywiście odbija się to na ich zdrowiu p[rzez co rzadko który przekracza 35 lat. ( umierają najczęściej na zawał)
Polscy Strong Mani jadą głównie na białku i suplementach (witaminy i mikroelementy), rzadko który bierze koks.
Widać to po ich sylwetkach, bo są to po prostu bardzo umiemśnione byki no i wraz z siła nie stracili dużo na szybkości.
Testy antydopingowe przechodzą po każdych ważniejszych zawodach, a nie są ciężarowcami z tego tylko względu, ze tam nie tylko się siła liczy, a przede wszystkim technika, która wymaga lat pracy i pewnego automatyzmu. Z mniejszymi ciężarami pewnie nie byłoby problemu, ale przy większych wyszłyby od razu problemy z odpowiednia technika podnoszenia ciężarów!



mei - 09.12.2009 22:22
" />Tak na ochłodzenie emocji




ecikgfc - 10.12.2009 06:13
" />dobre mei dobre



shadow2525 - 10.12.2009 18:09
" />Na bank smaży tam Mete ,Omnadren i Winstrol ......A jak się opycha



Michal1511 - 10.12.2009 19:07
" />Wiecie co cięzko tu obstawić kto wygra. Najman może ma i szybkość ale Pudzian ma niesamowitą siłę,jeśli uda mu się trafić Najmana to ten będzie miał już niesamowite kłopoty. Każdy z nich ma swój atut i zwycięstwo ktoregoś z nich zależy właśnie od tego jak go wykorzystają.
Ja osobiście chciałbym by wygrał Pudzian,ale jak będzie to się okaże



trot - 11.12.2009 09:45
" />będzie remis a za pół roku rewanż!
no co ? każdy chce zarobić
więcej niż połowa walk jest ustawiana
a co do Pudziana kiedyś na pytanie czy koksił powiedział "można dojść do takiej formy bez" dla mnie zabrzmiało to jak tak, i żałuję bo teraz mnie za to jadą a włożyłem w treningi całe życie

za łebka na siłowni pewnie go ktoś namówił; Pudzian zdaje się być dobrym sportowcem i wie, że jeśli robi to na poważnie i ma mu sprawiać satysfakcję to sam dojdzie to tego co ma



3promile - 11.12.2009 09:53
" />"Zdaniem opolskiego specjalisty od mieszanych sztuk walk i jednego z najlepszych polskich zawodników Damiana Grabowskiego zdecydowanym faworytem pojedynku jest popularny Pudzian.
- Przede wszystkim przemawia za nim potworna siła, ale też i przygotowanie ze sportów walki, które gdzieś tam się przewijało wcześniej podczas jego treningów. Rozmawiałem z jego trenerem Mirosławem Oksinskim i opowiadał mi, że jest super przygotowany.
Pudzianowski potrafi kopnąć, złapać czy też zachować się odpowiednio w parterze. Najman jest tylko pięściarzem i do tego niezbyt dobrym w swym fachu.
Myślę, że ta walka trwać będzie nie dłużej niż 90 sekund. Jak dojdzie do zwarcia to może dojść nawet do połamania żeber.
A jeśli nawet Najman będzie chciał wykorzystać swoje umiejętności czysto bokserskie to i tak będzie mu bardzo trudno przebić się przez gardę Pudziana i przez tę górę mięśni.
Jeśli chodzi o samo widowisko to dzięki Pudzianowskiemu, który jest już sławny poprzez swoje występy na galach strongmanów i dzięki temu więcej ludzi zobaczy co to jest pełnokontaktowa walka bokserska, czyli MMA."

Gazeta.pl



mistrz_adrian - 11.12.2009 13:44
" />już dziś o 21:45 walka



Elex - 11.12.2009 20:37
" />Komu lepiej idzie?



Michal1511 - 11.12.2009 20:46
" />Jeszcze się nie zaczęło:D



Elex - 11.12.2009 20:59
" />Myślałem że wczesniej sie zaczeło



Adek86 - 11.12.2009 21:09
" />Jak na razie Gala superrrrrrrr...... o 20.45 się zaczęła....



Adek86 - 11.12.2009 21:10
" />
">już dziś o 21:45 walka

Walka to pewnie będzie po 23.... Główne danie na koniec



ecikgfc - 11.12.2009 23:17
" />no i po walka trwała 20 sekund dwa kopnięcia i kilka strzałów młotem i po Najmanie,sedzia musiał zatrzymać Pudziana czyli mei dałaś dobre foto ,,placki z Najmana ,,



shadow2525 - 11.12.2009 23:23
" />Nie 20 ale 40 s. Ale wyglądało jak 5 s. Właściwie to komentarz ndo tej walki jest zbędny ... Pudzian Górą ( dosłownie i w przenośni )



pyszu18 - 11.12.2009 23:59
" />a dokladnie 44 sekundy

pudzian wlaczyl mlot pneumatyczny i po sprawie. najpierw low-kick'i a pozniej mocne pionowe uderzenia



Gratz - 12.12.2009 00:17
" />Mariusz Pudzianowski vs. Marcin Najman MMA.11-12-2009.FLV

Format: flv. Rozmiar: 6.1MB.

Kod:http://hotfile.com/dl/20327138/4d3f068/Mariusz_PudzianowskivsMarcin_Najman_Walka_MMA.flv.html

Dla tych, którzy nie widzieli



docent525 - 12.12.2009 00:28
" />No to tak jak widziałeś ani nie była zacięta a ni żadnej większej rywalizacji (po prostu: szybko, zwięźle i na temat.)
Szczerze to sam się tego nie spodziewałem..
No ale bywa jak bywa.



docent525 - 12.12.2009 00:32
" />Z chęcią zobaczył bym to a jeszcze raz to było piękne aby tak wszyscy Polacy, to aż bym był dumny z tego ze umieram...



trelus - 12.12.2009 01:23
" />moim zdaniem nie ma co porównywać marsial arts,UFC ani nic z tych rzeczy do boksu.
i to na tym się właśnie przejechał dziś nejman bo został powalony najzwyklejszym low kikiem jak ktoś kiedyś oglądał UFC i walki w klatkach wie o czym mówię.jujitsu, muaj taj,karate tekwondo.to nie są zwykli zadymiarze tylko wojownicy.może to brzmi smiesznie ale co niektórzy ćwiczą od dziecka
i jednemu i drugiemu brakuje doświadczenia w tym sporcie.dlatego myślę że walka była ferr.choć troszku za krótka,sam pudzian był chyba zaskoczony tym że tak łatwo poszło.

tak się tym fascynujecie to proszę tylko ostrzegam drastyczne sceny
nie dla dzieci i ludzi o słabych nerwach

http://video.google.com/videosearch?q=u ... 3959062191

http://video.google.com/videosearch?q=u ... 6283999416

i jeszcze to

http://video.google.com/videosearch?q=u ... 2408985590

mam nadzieje że się podobało i nie będziecie już porównywać tego do boksu.

a tu przykład jaką przeage robi sama waga
http://video.google.com/videosearch?q=u ... 6863620414



docent525 - 12.12.2009 03:16
" />Dokładnie ten co oglądał to po raz pierwszy to zapewne pomyśli co to było?
2 kopnięcia parę strzałów i po sprawie.
A niech sobie wyobraża jak wyglądają po paru rundach,
jak by nie było to jest walka prawie bez zasad.

A w sprawie Pudziana to fakt było widać ze był zaskoczony tym ze wygrał w połowie rund...



trelus - 12.12.2009 03:24
" />http://www.dziennik.pl/sport/sportywalk ... ringu.html



docent525 - 12.12.2009 03:29
" />Ja to tam bym nie porównywał bo nie popisali się dzisiaj jak by nie było.



Michal1511 - 12.12.2009 07:00
" />Ale go oklepał i to na początku walki A te kopy po nogach,niesamowicie mocne.
Ale najlepsze jak sędzia wpadł na Pudziana



mistrz_adrian - 12.12.2009 07:16
" />Zmiażdżył go



Shem - 12.12.2009 10:31
" />W sumie to nie spodziewałem się, że Pudzian będzie taki szybki, to, że będzie po walce kiedy złapie Najmana w parterze to można się było spodziewać, w końcu nie każdy może sobie pozwolić na przyjmowanie ciosów od pędzącej lokomotywy.



mistrz_adrian - 12.12.2009 12:14
" />Mam nadzieje że popracuje nad techniką i dalej będzie walczył MMA. Techniki mu brakowało ale mimo to zwyciężył.



mei - 12.12.2009 13:44
" />



Pley - 12.12.2009 15:49
" />nowa jednostka 1 Najman - 44 sec .. heheh było fajnie , tylko szkoda ze tak krótko



Adek86 - 12.12.2009 16:06
" />No to jeszcze 3 walki Pudziana w KSW ..... Kto następny - Nastula????



andrerw - 12.12.2009 16:23
" />Dobrze wczoraj powiedzieli, na Nastulę jeszcze za wczesnie, tu nie mam wątpliwości, że nastula by go załatwił



trelus - 12.12.2009 18:58
" />wątpię aby w polsce znalazł się taki.ale słyszałem że pudzian ma chrapkę na USA a tam może mieć cięzko



Diamond - 12.12.2009 21:13
" />Ale przyznaćtrzeba że cała gala była przygotowana na niezłym poziomie. Tylko ta "piosenka" przy wejściu Pudziana była obciachowa ;p

"Dawaj na ring!
Dawaj na ring!
Zaraz Cię zniszcze!"




ecikgfc - 15.12.2009 21:38
" />dla chętnych oglądnąć jeszcze raz http://www.youtube.com/watch?v=rZK8PdiQwEo

Pudzianowski chciał wzywać policję

O sytuacji czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej". Kilkadziesiąt minut przed walką Pudzianowski - Najman, pięciokrotny mistrz świata strongmanów wyszedł na korytarz bardzo mocno podenerwowany.

Wydawałoby się, że przed swoim debiutem w MMA Mariusz Pudzianowski nie powinien zaprzątać sobie głowy niczym innym. Tymczasem, siłacz bronił swoich interesów. Okazało się bowiem, że przed halą Torwar ktoś sprzedawał szaliki z jego przydomkiem.

- Nie po to zastrzegłem ten symbol, żeby teraz mnie okradano - miał mówić zdenerwowany strongman, który chciał ponoć wzywać policję.

Sytuacja ta pokazuje, że Mariusz jest nie tylko silnym i wszechstronnie utalentowanym człowiekiem, ale także biznesmenem, potrafiącym zadbać o swoje interesy. Nic więc dziwnego, że zdołał się dorobić fortuny. Jego obecny majątek według różnych źródeł szacowany jest na 2,5 do 3 mln złotych.



trelus - 18.12.2009 05:37
" />no właśnie dużo ludzi myśli że to tylko kupa mięsa

a tu niespodzianka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl