ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Wyliczanie V po 400m ;)





Lui - Tue Jun 14, 2005 3:22 pm
" />Temat z gratulacjami zamknięty więc pisze tu.

Jak sie nie da, jak sie da policzyć, a g-tech niby jak to robi??

Tylko lże trzeba by liczyć na odwrót w drugą strone jak gtech. Trzeba by znać między czasy powiedzmy na 100m 200m i 300m z tego im więcej tym lepiej. Na podstawie tego zrobić funkcje zależności drogi od czasu.
Potem mając funkcje r(t) policzyć pochodną otryzmamy funkcję V(t) wstawiamy odpowiednie t i wyjdzie prędkość, tyle że w m/s. Nie da sie?




AS - Tue Jun 14, 2005 3:26 pm
" />Lui: pewnie, że się da, tylko proszę wylicz mi dokładnie z dystansu 402.336 metra, bo tyle to 1/4 mili aha i nie zapomnij pominąć oporow ruchu i ślizgania przy starcie, sorry, ale wkurza mnie już to co niektórzy robią na tym forum, Jasiek napisał, wróci OZ z urlopu to się pochwali lub nie, to tyle jeżeli o mnie chodzi, pozdrawiam.



Lui - Tue Jun 14, 2005 4:32 pm
" />Nic nie trzeba uwzględnaić, wszystko zależy od tego jak dokładnie określi się funkcję zależność drogi od czasu. Ale to tylko takie teoretyczne rozważanie przecież



BRS - Wed Jun 15, 2005 11:34 pm
" />to niewzioles lui jeszcze jednego pod uwage.....
nawet zaniedbujac opory powietrza tarcia itd
przyrost predkosci na poszczegolnych biegach nie jest identyczny....
doloz jeszcze np. zmiane biegu na odcinku 300-400 i juz niejestes
w stanie okreslic........
mozesz "pi razy drzwi" ale ile bedzie to odbiegac od rzeczywistego czasu
to nikt niewie....pozdrawiam




Tommi - Thu Jun 16, 2005 9:23 am
" />
">Temat z gratulacjami zamknięty więc pisze tu.

Jak sie nie da, jak sie da policzyć, a g-tech niby jak to robi??

Tylko lże trzeba by liczyć na odwrót w drugą strone jak gtech. Trzeba by znać między czasy powiedzmy na 100m 200m i 300m z tego im więcej tym lepiej. Na podstawie tego zrobić funkcje zależności drogi od czasu.
Potem mając funkcje r(t) policzyć pochodną otryzmamy funkcję V(t) wstawiamy odpowiednie t i wyjdzie prędkość, tyle że w m/s. Nie da sie?


Car Test Ci to wyliczy jeśli podasz mu dokładne dane
masa, przełożenia skrzyni, moc i moment, cx itp itd.



Lui - Thu Jun 16, 2005 10:36 am
" />O i tak bedzie najprościej



Marlon - Fri Jun 17, 2005 8:50 am
" />
">Jak sie nie da, jak sie da policzyć, a g-tech niby jak to robi??


G-tech "zna" przyspieszenie dokładne i w każdym momencie, czyli ma wszystkie potrzebne dane. My nie mamy przyspieszenia.



Lui - Fri Jun 17, 2005 2:22 pm
" />przyspieszenie jest drugą pochodną po drogi po czasie czyli pierwszą prędkości gtech całkuje, a mozna iść w drugą stronę licząc pochodne



GeOrGe - Sat Jun 18, 2005 7:00 am
" />
">Jak sie nie da, jak sie da policzyć, a g-tech niby jak to robi??


G-tech "zna" przyspieszenie dokładne i w każdym momencie, czyli ma wszystkie potrzebne dane. My nie mamy przyspieszenia.

Dokładnie tak!!! Proste jak budowa cepa!!!
G-tech "wykreśla" sobie wykres w zależności przyspieszenia od czasu i całkując raz otrzymujemy predkość potem całkując drugi otrzymujemy droge Oczywiście jest to z pewnym blędem i takie wartości nie mogą być porównywane z wartościami z zegarów i fotokomórek z zawodów gdyż one mierzą tylko czas i nam o ten czas tylko chodzi wiec jest nawieksza dokładność.

PS. Dodam tylko ze G-tech mierzy przyspieszenie a nie zna



Greg - Sun Jun 19, 2005 12:56 pm
" />A mierzenie na torze (USA) odbywa sie za pomoca dwoch fotokomorek, jedna na koncu dystansu, druga 20m wczesniej - znajac roznice czasu i dystans podaja predkosc, i nie jest to predkosc koncowa ale srednia na tym wlasnie odcinku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl