1/4 mili, pierwszy raz startuje potrzebuje porad !
Razor4ever - Wed Sep 13, 2006 9:18 am
" />Witam,
Wiec tak zblizaja sie wyscigi i potrzebuje kilka porad i mam troche pytan.
1. W jakiej kolejnosci sie zapalaja swiatla na starcie i kiedy wiadomo ze juz powinnismy jechac (jak sie zapala zielone?) 2. Czy moja ekipa ma jakies dodatkowe przywileje tzn. Cos mi kolega mowil ze jest miejsce gdzie tylko zawodnicy moga wjechac/wejsc. 3. Czy meta jest dosc znaczna, bo niechce zagalopowac niewiadomo gdzie. 4. Czy moge jechac z pasazerem? 5. Jak sie juz zapisalem przez net to mam sie gdzies tam na miejscu zglosic ze jestem obecny ??
moze jeszcze dodam kilka pytan ale jak narazie bylo by na tyle.
Marlon - Wed Sep 13, 2006 9:29 am
" /> ">1. W jakiej kolejnosci sie zapalaja swiatla na starcie i kiedy wiadomo ze juz powinnismy jechac (jak sie zapala zielone?) 2. Czy moja ekipa ma jakies dodatkowe przywileje tzn. Cos mi kolega mowil ze jest miejsce gdzie tylko zawodnicy moga wjechac/wejsc. 3. Czy meta jest dosc znaczna, bo niechce zagalopowac niewiadomo gdzie. 4. Czy moge jechac z pasazerem? 5. Jak sie juz zapisalem przez net to mam sie gdzies tam na miejscu zglosic ze jestem obecny ??
1. żółte zapala się do wjechania na start, póżniej czerwone lecą w dół i na dole zielone 2. na parkingu zawodniczym może przebywać każdy, na parkingu dla ćwierćfinalistów mechanicy też mają wstęp 3. musiałbyś się postarać żeby nie trafić w metę, miejsca na dohamowanie też jest dużo 4. nie 5. na wjeździe dla zawodników dostaniesz numer startowy. Jeśli dostałeś potwierdzenie z SSS to tam powinieneś mieć przydzielony numer, jeśli nie pamiętasz to znajdziemy.
kosiniak - Wed Sep 13, 2006 10:12 am
" /> ">1. żółte zapala się do wjechania na start, póżniej czerwone lecą w dół i na dole zielone a nie odwrotnie?? najpierw czerwone, pozniej zolte i start zielone
gn11.wasyl - Wed Sep 13, 2006 10:27 am
" />mryga pomarańczowe do momentu prawidłowego ustawienia, potem czerwone trzy pomarańczowe w dół i zielone
pzdr
sebek - Wed Sep 13, 2006 10:28 am
" />Najpierw miga żołte przejezdzasz powoli przez pierwszą fotokomurke az zapali się na stałe żołte obserwujesz gościa na srodku miedzy zawodnikami i tam są na ziemi przyciski kture naciska nogą jak nacisnie to zapala się czerwone pózniej kilka razy żołte w tym samym odstepie czasowym i zielone tez w tym samym odstepie czasowym dlatego mozna się fajnie wstrzelić w statr a co do mety to są tam fotokomórki i kilka pachołków blisko siebie Pozdro
Razor4ever - Wed Sep 13, 2006 12:11 pm
" />*A co do rozgrzewki, bo chyba beda mowic klasa profi sie rozgrzewa czy cos takiego. To gdzie ta rozgrzewka nastepuje?
*Otrzymalem numer 1888 i czego on dotyczy, miejsca w kolejce czy tylko indentyfikacyjny, pozatym czy bede mial przyklejony na szybie jakis. Nie bardzo akurat to rozumiem
*Czy jest jakas kolejnosc obowiazujaca w rozgrzewce? (czy tylko kto wcisnie sie wczesniej ten rozgrzewa sie, a potem jedzie)
Troche jest mi glupio pytac sie o tyle rzeczy, ale wole wiedziec cokolwiek niz nic.
Marlon - Wed Sep 13, 2006 1:03 pm
" /> ">*A co do rozgrzewki, bo chyba beda mowic klasa profi sie rozgrzewa czy cos takiego. To gdzie ta rozgrzewka nastepuje?
*Otrzymalem numer 1888 i czego on dotyczy, miejsca w kolejce czy tylko indentyfikacyjny, pozatym czy bede mial przyklejony na szybie jakis. Nie bardzo akurat to rozumiem
*Czy jest jakas kolejnosc obowiazujaca w rozgrzewce? (czy tylko kto wcisnie sie wczesniej ten rozgrzewa sie, a potem jedzie)
Troche jest mi glupio pytac sie o tyle rzeczy, ale wole wiedziec cokolwiek niz nic.
1. Tak, klasy są wzywane na start, ale czasami różnie bywa ze słyszalnością, więc trzeba się orientować. Rozgrzewki jako takiej nie ma, możesz sobie podjechać ze 20 metrów do przodu, możesz przypalić gumę przed startem i na linii startu.
2. numer oznacza tylko że kolejnym wolnym numerem było 1888, zawodnicy są numerowani od 2003 roku i trochę sie ich nazbierało. Nie dotyczy żadnej kolejności na starcie. Na wjeździe dostaniesz naklejkę na szybę z numerem startowym
3. Rozgrzewki nie ma, jak napisałem powyżej. Wpuszczamy Cię na płytę, możesz zagrzać opony na wprost, ktoś Cię wzywa na linię startu, jedziesz, wracasz na drugi przejazd, strtujesz, wracasz na parking zawodników.
Razor4ever - Wed Sep 13, 2006 1:18 pm
" />Aha, a kolejnosc wjazdu na plyte jest dowolona (tzn. kto pierwszy sie wcisnol to jedzie, czy tez jest jakas zasada)?
Ktoredy jest sie wpuszczanym na plyte, przejezdza sie jakas brame?
Dzieki za pomoc Marlon, myslalem ze nikt sie nie zainteresuje tym tematem. Szkoda ze nie mam zadnego znajomego co juz startowal i nabral troche doswiadczenia, ale dobrze ze jest forum . Choc szczerze mowiac jak narazie wszystko wydaje sie byc jasne. Jeszcze raz dziekuje.
Budzik - Wed Sep 13, 2006 1:43 pm
" />Wszyscy zawodnicy ustawiaja sie w kolejce (z danej wywolanej klasy) i podjezdzaja na start, nie ma ustawiania wedlug nr, czy czegokolwiek innego. Pomiedzy parkingiem zawodnikow a startem sa dwie bramki. Stojac na parkingu i patrzac na plyte lotniska, to po prawej stronie wjezdzasz na start, a po lewej masz bramke wyjazdowa. Na obu bedzie ktos stal, i mozna sie dopytac szczegolow.
Pozdr.
Samael - Wed Sep 13, 2006 7:58 pm
" />to ja też się dorzucę... jak to jest z klasami street. mam już nr. startowy i przydzielony jestem do klasy (maxi street). czy klasy street jadą pierwsze a potem "nieamatorskie" ? i jeszcze jedno gdzie dostanę kask ?
Marlon - Wed Sep 13, 2006 8:01 pm
" /> ">to ja też się dorzucę... jak to jest z klasami street. mam już nr. startowy i przydzielony jestem do klasy (maxi street). czy klasy street jadą pierwsze a potem "nieamatorskie" ? i jeszcze jedno gdzie dostanę kask ?
w eliminacjach klasy street i drag jadą razem. Przypominam że nie liczy się kto zwyciężył w parze, tylko czas ET+RT. Kask dostaniesz od (mam nadzieję pięknych jak zwykle) hostess-kaskaderek tuż przed startem. Starczy dla wszystkich, ale higieniczniej mieć swój
Kikol - Wed Sep 13, 2006 8:05 pm
" />A jaka jest składka czyli wpisowe do klasy street ?
I czy też są przwwidziane nagrody ?
Wie ktoś ?
Marlon - Wed Sep 13, 2006 8:11 pm
" />opłata za start niezależnie od klasy wynosi 25 pln przy zapisach przez internet (już troszkę późno na to) i 30 pln przy zapisach na miejscu.
+ opłata za wjazd na imprezę od osoby 30pln.
Wszystkie informacje tego typu są na stronie głównej.
OZ - Wed Sep 13, 2006 8:13 pm
" />nie gniewaj się Kikol ale mam juz gotowe formaty odpowiedzi powklejane w wordzie bo pytania na forum to jeszcze luz ale jakbyśmy zaczęli publikować pytania zadawane mailem to nikt juz nie byłby pacyfistą
tym razem Marlon był szybszy bo zamiast spać to siedzi w necie
Kikol - Wed Sep 13, 2006 8:24 pm
" />oki
Szkoda, moim zdaniem (świerzej krwi) że nie ma klasy do 1250cm.
W Polsce jest tyle posiadaczy CC i SC , są to bardzo zacne silniki do dośc taniego tuningu. Takie CC 1.2 nie ma szans z roverem 1.4 który juz seryjnie ma 100% koników więcej, tym samym my szczęśliwi posiadacze tychże zmuszeni jesteśmy wkładać co naszych Fiacików silnik 1.4 by liczyć na podium, albo ekstremalnie przerabiać silnik 1,2 który po takich przeróbkach nie nadaje się do normalnigo użytku ehh. No i na taki przeróbki potrzeba albo dzianego tatusia albo sponsora. Szkoda tych naszych Fiacików Sam startuje w zawodach opolskich i jeśli wydaje grube pieniądze na to by wystartować i się pokazać , spędzając tygodnie w warsztacie płacąc 40zeta za możniść uczestnictwa a potem dostaje puchar, z którego nawet szampana się napić nie moge bo strach że zardzewieje to jest trochu przykre...ot taka polska rzeczywietość Dlatego pytałem o NAGRODY )) więcej nie bede męczył takimi długimi postami
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|