ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

1995 Mazda Rx-7 FD3





Gturbo - Mon Jun 27, 2005 10:40 pm
" />Okay. Jest to autko do sprzedania w USA jednego klubowicza z RX-7 forum. Opisze go dokladnie. Jest to Mazda RX-7 R2 z 1995 roku. Jest to autko po przerobkach gotowych do bardzo dobrych czasow na 1/4 mili lub takze do jazdy na codzien co w tej chwili wlasciciel tego autka robi. Co jest nie typowe w tym autko ze wszytko bylo robione na zamowienie.
Zaznacze ze autka czyli mazdy rx-7 wychodzili z silnikiem o oznaczeniu 13b ( dwa rotory) natomiast silnik ktory tam teraz siedzi jest o oznaczeniu 20b ( trzy rotory). clay silnik byl zrobiony przez firme ktora sie specializuje w tego typu silnikach i jest zrobiony na maxa do ogramnej mocy. Teraz on boostuje ta mazda tylko do 13.6 psi gdzie moc do kol jest 630 koni, nie mowianc ze to autko nie posiada nos i moze spokojenie podkrecic boost do wiencej niz 13.6 psi. Naprawde szukam kogos w polsce zainteresowanego kto zna tego typu autko. w tej chwili Audi OZ osaiga czasy ponizej 10 secund, co jest ogramnym wysilkiem bo pryska 200 nos, natomiast to autkoi teraz potrafi zrobic te czasy, tak ze naprawde jest to autko warte kasy jak nowego wlasciciela kto by je szanowal. Najlepiej jak podam wam link do strony klubu abyscie mogli sami sobie zobaczyc co to jest. jeszcze raz powtarzam ze autko jest warte tej kasy czyli $ 400000. Jak by co to moge pomoc w trasporcie tego autka do Polski i prosze o konkretne odpowiedzi i pytania. Dziekuje http://www.rx7club.com/showthread.php?t=425984




Matschke - Tue Jun 28, 2005 7:58 am
" />zdajesz sobie z tego sprawe, ze to jest 1.320.000 PLN, wiesz co za to mozna kupic ????



Kusiu - Tue Jun 28, 2005 11:58 am
" />Cena to 40k a nie 400k, co nie zmienia faktu, że jak dojdzie akcyza + transport to też wyjdzie spora sumka.

Warto też wspomnieć, że utrzymanie takiego auta jest 3x droższe od np. Supry o takie samej mocy. Poza tym w Polsce znajomośc serwisowania tego silnika jest nikła o dostępności części nawet nie wspominając.

Niewątpliwie jest to okazja bo 40k to chyba kosztuje sama konwersja na 20b np. w Pettit Racing, ale dla Polaka jest to dość słaba "inwestycja" - szkoda bo nie ma u nas szybkiej Mazdy RX-7



Gturbo - Tue Jun 28, 2005 2:25 pm
" />Okay. Tak cena jest duza ale to nie znaczy ze celnikowi powiesz ze zaplaciles 40tys. Liczysz podatek od sumy jaka masz na paierze lub cene rynkowa danego rocznika. Z tym sie zgodze ze utrzymanie jest dosc drogie dlatego ktos kto jest zagorzalym fanem i dosc zamoznym moze to kupic. Sam silnik kosztuje okolo $5000 nie mowianc tutaj o jego dostosowaniu i przerobnce. Mialem take autko ale z 93 roku i wiem ze te autko bylo by bez konkurecyujne na 1/4 w modlinie z temi przerobkami. I jeszcze jedno nie dlugo bedziesz placil od pojemnosci ktora widnieje tam 1.3 litra.
Cena jest $40000 a nie 400000 sorry




gh0ly - Tue Jun 28, 2005 3:23 pm
" />SAdze, ze jednak w polsce sa szybsze auta od tego....



Gturbo - Tue Jun 28, 2005 9:39 pm
" />
">SAdze, ze jednak w polsce sa szybsze auta od tego....

Tz? podaj przyklad. I wzroc uwage ze to autko jest w USA a nie w Polsce tu nie chodzi co jest teraz szybsze ale co jest warte i jaki potencial ma. Zobacz sobie na statestyki i jakie pozycje mazda rx-7 ma w USA ( trzy rotory )
Dolanczam kilka filmikow. milego ogladania
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=11&p=0



Zadir - Wed Jun 29, 2005 8:52 am
" />Możesz poprostu napisać jakie czasy ma na ćwiartke?
W jakiej klasie by to startowało?



gh0ly - Wed Jun 29, 2005 10:52 am
" />tak i jakby cos sie popsulo to trzeba by bylo wysylac auto do stanow , zeby je naprawili ?



spoon - Wed Jun 29, 2005 11:48 am
" />
">W jakiej klasie by to startowało?

A sprawdzic sobie nie mozna?

Pkt. 8.1 regulaminu:
(...)
g) Turbo Plus - RWD lub AWD maksymalnie 5 cylindrów z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem
(...)



Ludwiko - Mon Jul 04, 2005 9:13 pm
" />Znam dobrego mechanika ktory jest okrotnym zapalenicemm zwiazanym z silnikami Wankla jezeli ktos byl by chetny podam namiaryy pozdro



Krzysztofk3 - Thu Jul 07, 2005 8:32 pm
" />Niezłe cacko.

">SAdze, ze jednak w polsce sa szybsze auta od tego....

Tz? podaj przyklad. I wzroc uwage ze to autko jest w USA a nie w Polsce tu nie chodzi co jest teraz szybsze ale co jest warte i jaki potencial ma. Zobacz sobie na statestyki i jakie pozycje mazda rx-7 ma w USA ( trzy rotory )
Dolanczam kilka filmikow. milego ogladania
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=11&p=0
Szmieszy mnie takie porównania czasów samochodów. Nawet niema co porównywać czasów aut które zostały zrobione na dragstripie a te na zwykłej nawierzchni u nas, bo równice są ogromne (co widać przy ruszaniu). Na King of Europe ta różnica była widoczna w czasach. Choćby Audi S2 (1400hp) ,napęd tylni , robiło czasy średnio o 1 sekunde gorsze od tych które robi na dragstripie (odpowiednio 8.2 sek - 9.1 sek). Audi VTG Killer jestem pewny że na dragstripie zszedł by poniżej 9.5sek. Natomiast u nas przy takiej nawieżchni niestety nadal będą się liczyły auta 4x4, a Mazda RX-7 taką nie jest



Gturbo - Fri Jul 08, 2005 2:28 am
" />
">Niezłe cacko.
SAdze, ze jednak w polsce sa szybsze auta od tego....


Tz? podaj przyklad. I wzroc uwage ze to autko jest w USA a nie w Polsce tu nie chodzi co jest teraz szybsze ale co jest warte i jaki potencial ma. Zobacz sobie na statestyki i jakie pozycje mazda rx-7 ma w USA ( trzy rotory )
Dolanczam kilka filmikow. milego ogladania
http://videos.streetfire.net/Player.asp ... &kw=11&p=0
Szmieszy mnie takie porównania czasów samochodów. Nawet niema co porównywać czasów aut które zostały zrobione na dragstripie a te na zwykłej nawierzchni u nas, bo równice są ogromne (co widać przy ruszaniu). Na King of Europe ta różnica była widoczna w czasach. Choćby Audi S2 (1400hp) ,napęd tylni , robiło czasy średnio o 1 sekunde gorsze od tych które robi na dragstripie (odpowiednio 8.2 sek - 9.1 sek). Audi VTG Killer jestem pewny że na dragstripie zszedł by poniżej 9.5sek. Natomiast u nas przy takiej nawieżchni niestety nadal będą się liczyły auta 4x4, a Mazda RX-7 taką nie jest

Tutaj akurat sie nie zgodze z toba. Bo myslisz ze jest jakas roznica pomiedzy 1/4 mili w USA i Polsce. Czy widzisz jakas roznice pomiedzy niemi?
Jaki dragstrip o czym ty mowisz. To nie sa dragstery na alkochol co uzyskuja 4 secundy na 1/4 mili. A co do napendu na 4 na 4 to akurat mam inne podejscie. Czy kiedy kolwiek widziales aby auto 4 na 4 wygrywalo lub robilo 6 secund na 1/4 mili. Tylko autka co maja na tyl napend. Wez pod uwage ze autko 4 na 4 ma bardzo dobre odejscie ze satrtu ale moc maleje tego auta przy wiekszej szybkosci. A z tylnim napedem jest inaczej. Tak ze nie wmow mi ze 4 na 4 jest najlepszym rozwiazaneim na 1/4 mili.



YfT vel. Buncol - Fri Jul 08, 2005 1:19 pm
" />Widac nic nie rozumiesz, z tego co napisal Krzysztofk3. Przyjedz do Polski, obejrzyj nawierzhnie, na ktorej odbywaja sie MP i porownaj z Wasza. A najchetniej zobaczylbym ta RX7 w akcji u nas na torze. Jestem gotow zalozyc sie, ze zbierze baty od S4, badz Tajfuna.



Krzysztofk3 - Fri Jul 08, 2005 3:41 pm
" />
">Tutaj akurat sie nie zgodze z toba. Bo myslisz ze jest jakas roznica pomiedzy 1/4 mili w USA i Polsce. Czy widzisz jakas roznice pomiedzy niemi?
Tak jak YfT vel. Buncol wspomniał - nawierzchnia! przykładowo Toyota Supra, napęd tył, Piotrka przy mocy 950 KM ślizga się tak że prędzej by się nadawała na drifting niż na drag i raz tylko zszedł poniżej 11s. A reszta aut 10sekundowych to 4x4. Więc jak myślisz jakie czasy by robiła ta ładna Mazda u nas na ćwiartke? Wież mi, góra wysokie 10 z braku przyczepności.

"> Czy kiedy kolwiek widziales aby auto 4 na 4 wygrywalo lub robilo 6 secund na 1/4 mili.
A kto mówi że Killer ma robić ćwiartke w 6 sek.? 6 sekund jakbyś nie wiedział robią dragstery, przypominające seryjne auta.

">Tak ze nie wmow mi ze 4 na 4 jest najlepszym rozwiazaneim na 1/4 mili
Sorry kolego ale ja nigdzie nie pisałem że napęd 4x4 jest najlepszym rozwiązaniem na ćwiartke, napisałem tylko że u nas w polsce przy braku odpowiednich torów na ćwiartke i z powodu słabej nawierzchni najlepszym rozwiązaniem aby uzyskać najlepszy czas jest napęd 4x4. Co zresztą widać po wynikach samochodów.

Pozdrawiam



Gturbo - Sat Jul 09, 2005 3:19 am
" />
">Widac nic nie rozumiesz, z tego co napisal Krzysztofk3. Przyjedz do Polski, obejrzyj nawierzhnie, na ktorej odbywaja sie MP i porownaj z Wasza. A najchetniej zobaczylbym ta RX7 w akcji u nas na torze. Jestem gotow zalozyc sie, ze zbierze baty od S4, badz Tajfuna.

O ile, bo moge zaproponowac jednemu gosciowi co sie zgodzi na to ale kasa musi byc odpowiednia aby mu sie oplacalo sprowadzic autko do Polski i zpowrotem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl