Accord
juras - Sun Jul 03, 2005 9:13 pm
" />Chciałbym dołożyć turbo do Accorda 2,0L 155KM, czy możecie coś poradzić: jakie i przede wszystkim gdzie - tak, żeby autko jeszcze trochę pojeździło ?
siwy - Sun Jul 03, 2005 9:14 pm
" />a skad jestes?
jakis soft czy odrazu z "zakutym dolem" ? na miasto czy do szalenstw/zawody?
rok produkcji akordziny podaj?
kaloh1 - Sun Jul 03, 2005 10:19 pm
" />no zapewne najnowszy...ktos robil jakis rok temu taki projekt,wyszlo tego ponad 220KM...ale silnik mial rezerwy spore jeszcze!!Sprawdz najpierw ile w ogole masz koni w aucie,bo honda lubi zawyzac moc w benzynach:))
siwy - Sun Jul 03, 2005 10:42 pm
" /> ">honda lubi zawyzac moc w benzynach:)) aj tam, demonizujesz i wprowadzasz herezje. znam wiele Hond ktore pieknie trzymaja serie i prosto z salonu na rolkach ladnie wychodzily. i znam takie ktore po parudziesieciu tysiach dalej maja ta serie, jak nie to wymien olej, wymien filtr powietrza. jak nie pomaga to "otworz puszke z filtrem, rozchyl" i patrz jak wychodzi Ci seria/ponad serie. przetestowane na wielu H. po prostu o Honde trzeba dbac. i pamietac nalezy ze moc katalogowa to pewna "srednia" wkoncu to produkcja seryjna, a silnik silnikowi nierowny.
juras - Mon Jul 04, 2005 12:15 am
" />Sorki zapomniałem: rok produkcji 2003 - nowy model. Co do instalacji do raczej soft na codzień, interesuje mnie bardziej niezawodność niż jakieś wybujałe osiągi. Pozdr.
juras - Mon Jul 04, 2005 12:17 am
" />....... a jestem z Sosnowca
pepel - Mon Jul 04, 2005 7:25 am
" />Jeśli mnie pamięć nie myli to takie auto zrobił Tomson( http://galerie.tomson.com.pl/albums.php ... ListPage=2 - tam przewiń nieco do dołu i znajdziesz Honde), ale to jest niestety warszafka Lecz jeśli byś mógl przyjechać do stolicy to czemu nie? Pozdr
juras - Mon Jul 04, 2005 7:30 am
" />Dzięki za info. A może coś bliżej Sosnowca, co sądzicie o V-techu z Krakowa ?
kaloh1 - Tue Jul 12, 2005 12:46 am
" />hehe,nie herezje tylko potwierdzone opinie,ze type R nieraz maja po 185 PS zamiast 200,to samo jest z S2000,ze zamiast 240 maja po 220.Kiedys byl test paliwa w AŚ i wychodzilo,ze na hamowni accord 2,0(155)mial kolo 146PS!!Type S tez byl testowany bodaj w motorze i wyszlo,ze moc prawie zgodna 188 ale moment 204 zamiast 220,takze nie wiem kto tu mowi o herezjach:))
Marlon - Tue Jul 12, 2005 1:51 pm
" /> ">Dzięki za info. A może coś bliżej Sosnowca, co sądzicie o V-techu z Krakowa ?
Opinie bardzo skrajne... Umieją zrobić dobrze, ale mogą też tak spier... że się nogą przeżegnasz.
Sprawdź firmy: GT-service: http://www.gt-service.pl Project XS: http://www.projectxs.pl (w sumie wyrośli z V-Techu) 2B: Strony nie mają chyba, poszukaj użytkowników Colin albo Voj2s, nie wiem czy takie grube rzeczy robią, ale sprawdzić warto; też wyszli z Vtechu, ale trochę inaczej
DeviL - Tue Jul 12, 2005 4:45 pm
" />PxS uturbilo honde accord rocznik bodajze 2004 , silnik o ile sie nie myle 2.4 (190KM) .
kisielisodd - Thu Jul 14, 2005 10:47 am
" /> ">Project XS: http://www.projectxs.pl (w sumie wyrośli z V-Techu) 2B: Strony nie mają chyba, poszukaj użytkowników Colin albo Voj2s, nie wiem czy takie grube rzeczy robią, ale sprawdzić warto; też wyszli z Vtechu, ale trochę inaczej
Nie wiem dlaczego ludzie sądzą ze wyroslismy z V-techu nikt z nas nigdy nie pracował tam. Po za pracą przyjaźnimy się i już. Voj2s Colin i Artek z 2B pomimo tego ze pracowali w vtechu niekt nie twierdzi że wyrosli z tej firmy.
Wracając do Accorda jest to nasz autorski projekt. Zaprojektowany przez Nas, skonstruowany przez Nas, wystrojony przez Nas. Jedyne co łaczy v-tech z projektem jest urządzenie sterujące paliwem. Próbowalismy wszystkiego po za standalone`m (co też było rozważane ale systemów elektronicznych jest tam tyle że trzeba by było zostawiać komputer seryjny do sterowania polową elektroniki) smt6, Apexi (tego użądzenie powinno się zabraiac zakłądać do aut turbo) i tylko bluebox pozwolił nam wystroic auto bez błędów i działa bardzo dobrze.
Tommi - Thu Jul 14, 2005 11:21 am
" /> "> smt6, Apexi (tego użądzenie powinno się zabraiac zakłądać do aut turbo) i tylko bluebox pozwolił nam wystroic auto bez błędów i działa bardzo dobrze.
uzasadnisz to jakoś czy mamy wierzyć na słowo??
Jarekk - Thu Jul 14, 2005 12:03 pm
" />Macie wierzyć na słowo
A tak serio straciliśmy masę czasu i nerwów z APEXi VAFC II - w tym ECU wywołuje co chwilę inne błędy często nie związane z pracą silnika Z SMT było podobnie na dodatek nie modyfikował sygnału w wystarczającym stopniu i również dawał błędy.... Pamiętajcie że to auto jest nafaszerowane elektroniką, ma przepustnicę drive-by-wire i bardzo łatwo obrażający się system VSA... Czasem proste rozwiązania są najlepsze...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|