ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

ALT - 30 lipiec 2006, zapisy, wyniki





kivik - Mon Jul 31, 2006 8:13 am
" />Chcialbym podziekowac wszystkim za przybycie,
Bylo bardzo milo, goraco ( i nie mowie tylko o pogodzie), przybylo sporo osob i pojawilo sie wiele interesujacych samochodow.
Bylo niestety troche malo jezdzenia ( co zostanie wynagrodzone nastepnym razem) bo byly blizsze zapoznania z barierkami i musiala byc dosc dluga przerwa. W kazdym razie wszyscy wyjechali cali i zdrowi i mam nadzieje, ze w miare zadowoleni.

Ze swojej strony moge powiedziec, ze nastepnym razem pomyslimy o zapiasach i zaliczkach, bo wiele osob ktore sie zglosily nie przyjechaly, za to pojawilo sie troche niezapisanych osob. Taka sytuacja uniemozliwia przygotowanie list startowych, naklejek i podzialy na grupy wczesniej.
Z tego powodu zawsze jest troche zamieszanai na poczatku, ktore trzeba w koncu wyeliminowac.

Mam wszystkie czasy z wiezy, przygotuje oficjalne wyniki niebawem.

W miedzyczasie prosze o podawanie mi w tym watku kilku informacji o samochodach wg wzoru:
NR startowy, marka samochodu, klasa (jak ktos nei wie to prosze podac pojemnosc silnika i czy jest turbo czy nie) i czy sie jezdzilo na slickach
Dzieki

Oto wyniki, jak kogos imie lub nazwisko przekrecilem to moze miec pretensje do siebie, ze niewyraznie pisze drukowanymi literami ,
a na powaznie prosze o priva to poprawie

Klasa S-1600:
1) nr.48..Max Płotnicki......................2:01,381....Civic Vti
2) nr.25..Krzysztof Filiński.................2:14,328....Opel Corsa 1.2
3) nr.19..Maciek Straszewicz.............2:25,128....Sei
4) nr.18..Jakub Zawiła-Niedźwiecki....2:27,381....Sei

Klasa S-2000
1) nr.3....Andrzej Jabłoński..........1:58,295.....CivicR
2) nr.2....Marcin Sobolew.............2:03,569.....CivicR
3) nr.20..Filip Wójcikowski...........2:05,532.....CivicR
4) nr.12..Tomasz Lesiński............2:09,281.....Xsara VTS
5) nr.1....Łukasz Kolasa...............2:15,833.....Integra LS/Vtec
6) nr.6....Marcin Piotrowski...........2:26,273.....Combo diesel

Klasa S-3500
1) nr.11..Stanisław Lassak..........1:59,284.......Golf Gti
2) nr.4....Przemysław Idziorek....2:04,067.......Subaru WRX
3) nr.9....Dawid Wójcik...............2:04,517......Audi 80 1.8T
4) nr.16..Zbigniew Wodziński.......2:05,960......Vectra 2.5
5) nr.26..Albert Wiśniewski.........2:06,159......
6) nr.13..Piotr Szeniawski...........2:06,759......BMW 325
7) nr.22..Zbigniew Pietrzak.........2:08,695......Porsche 944
nr.10..Paweł Wysocki.............2:08,988......Leon
9) nr.15..Piotr Kutera.................2:14,547......Porsche 944

Klasa S3500+
1) nr.29..Radosław Kordecki.......1:58,939.....Porsche 911 Carrera S
2) nr.27..Marcin Filipowicz..........1:59,129......Porsche 911
3) nr.8....Mateusz Markiewicz......2:03,680.....Porsche 911 Carrera S
4) nr.21..Marcin Lendzion…….......2:04,493…...Audi S6
5) nr.14..Maria Dobiszewska.......2:04,549.....Porsche 911
6) nr.17..Sylwester Zuzia............2:05,654.....Audi S6
7) nr.23..Ryszard Majewski.........2:08,156.....Porsche 911
nr.7....Jakub Jarczewski.........2:08,596......BMW
9) nr.28..Grzegorz Fabianicz.......2:08,704.....Porsche 911
10)nr.24..Dariusz Krupa.............2:12,604.....Porsche 944
11)nr.5....Marcin Bajon………….....2:13,980...…Audi A6 kombi




REN - Mon Jul 31, 2006 8:32 am
" />nr 6, Opel Combo CDTI, (1.3 turbo diesel), bez slickow

ps. ktos skasowal topic z regulaminem ATL



radek997 - Mon Jul 31, 2006 9:00 am
" />nr29 porsche carrera s pojemność 3800cm -opony seryjne(samochód seryjny)



Intakwrx - Mon Jul 31, 2006 9:27 am
" />
">ps. ktos skasowal topic z regulaminem ATL

Pewnie ktoś ustawił mu wygaśnięcie to wygasł

Dziękuje za wspaniała imprezę, Było miło zobaczyć jak to się robi i uczyć się od tak dobrych kierowców. Było naprawdę ekstremalnie, pot i adrenalinka po prostu zalewała oczy ! Brakowało trochę tego trzeciego przejazdu, ale może dobrze że go nie było bo wszyscy sie bardzo na niego spinali, a wczoraj jakiś strasznie pechowy dzionek był

Pozdrawiam i do zobaczenia znowu w Poznaniu na torze.




rychu - Mon Jul 31, 2006 9:58 am
" />nr 23 porsche 964 / 911 carrera 2- 3,6 litra bez slicków..szkoda że było tak gorąco..ale impreza fajna zeby tylko jedna buda z napojami była otwarta to byłoby bardzo dobrze



OZ - Mon Jul 31, 2006 10:05 am
" />1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1 Niniejszy dokument określa zasady uczestnictwa w próbach w formule TA ABJ
1.2 Nadzór nad przebiegiem w/w prób sprawuje osoba wskazana przez uczestników, która zastrzega sobie prawo interpretacji niniejszych zasad, jest jedyną władzą do rozpatrywania i rozstrzygania wszelkich rozbieżności i wątpliwości, które mogą powstać podczas stosowania niniejszych zasad.
1.3 Osoba ta decyduje o dopuszczeniu lub wykluczeniu zawodnika bądź samochodu z TA ABJ.
1.4 Podczas TA ABJ nie obowiązują przepisy ustawy „Prawo o ruchu drogowym”
1.5 Obowiązkiem każdego kierowcy jest udowodnienie, że jego samochód odpowiada warunkom technicznym i bezpieczeństwa podczas trwania TA ABJ

2. ZGŁOSZENIA I UCZSTNICY

2.1 Do udziału w próbach TA ABJ będą dopuszczeni kierowcy, którzy wypełnią i podpiszą odpowiedznie dokumenty i dokonają wpłaty wpisowego oraz:
- posiadają prawo jazdy odpowiedniej kategorii
- odbyli kurs przygotowawczy do bezpiecznej jazdy po torze,

3. PODZIAŁ NA KLASY

3.1 Obowiązuje następujący podział na klasy
A) klasa S-1600 – pojemność silnika do 1600cm3
B) klasa S-2000 – pojemność silnika do 2000cm3
C) klasa S-3500 – pojemność silnika do 3500cm3
D) klasa S-3500+ - pojemność silnika powyżej 3500cm3

3.2 W przypadku doładowania nominalna pojemność silnika zostanie pomnożona przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych i przez 1,5 dla silników diesla, a samochód zostanie zaliczony do klasy odpowiadającej fikcyjnej pojemności wynikającej z zastosowania współczynnika
3.3 W przypadku gdy samochód posiada opony typ slick nie dopuszczone do ruchu drogowego, zostanie on przeniesiony do klasy wyżej. Nie dotyczy to samochodów przednionapędowych zaliczających się do klasy S-3500

4. WARUNKI TECHNICZNE I BEZPIECZEŃSTWA

4.1 Samochód, którego konstrukcja pozwala sądzić, że mogłaby zagrażać bezpieczeństwu, może być niedopuszczony do prób szybkich przejazdów
4.2 Silnik musi pochodzić z samochodu danej marki i musi być zamontowany w tym samym miejscu, co w seryjnym samochodzie
4.3 Silniki muszą być zasilane tylko paliwem dostarczanym z głównego zbiornika do układu zasilania
4.4 Układ hamulcowy musi być układem dwuobwodowym uruchamianym tym samym pedałem i działający na wszystkie koła samochodu. Zezwala się na użycie części przeznaczonych do sportu samochodowego produkowanych przez uznanych producentów, których zastosowanie zapewni zwiększenie skuteczności i wydajności układu hamulcowego. Hamulec postojowy może być usunięty.
4.5 Koło zapasowe może być przewożone w samochodzie jedynie w miejscu przewidzianym konstrukcyjnie i musi być odpowiednio zamocowane
4.6 Samochody muszą posiadać osłonięte elementy wirujące. Nie mogą posiadać ostrych krawędzi na elementach nadwozia oraz muszą być wyposażone w zderzaki, które mogą być zamontowane przy pomocy „szybkich” zapieć. Zabrania się stosowania wzmocnień zderzaków. Wewnętrzne wzmocnienia zderzaków mogą być usunięte
4.7 Żadna część samochodu nie może stykać się z podłożem, gdy powietrze z obydwu opon po jednej stronie samochodu jest spuszczone
4.8 Wycieraczka może być dowolna, ale jedna musi funkcjonować i musi oczyszczać przednią szybę znajdującą się bezpośrednio przed kierowcą
4.9 Szyba przednia musi być wykonana ze szkła warstwowego „klejone” i być zatwierdzona do użytku zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Niemniej szyba przednia może być wykonana z poliwęglanów lub innego materiału zatwierdzonego przez FIA. Pozostałe szyby mogą być zastąpione poliwęglanowymi. Dozwolone jest użycie szyb przyciemnianych i/lub folii przeciwodpryskowej dla szyb bocznych i tylniej pod warunkiem, że osoba znajdująca się w odległości 5,0m od samochodu będzie widzieć kierowcę i wnętrze samochodu.
4.10 Pneumatyczne podnośniki są dozwolone, ale bez butli ze sprężonym powietrzem w samochodzie
4.11 Wymiana lub dodanie nieseryjnych elementów takich jak maska, tylna klapa, tylne drzwi, spoilery (w tym poprawiające aerodynamikę) oraz zmiany zderzaków są dozwolone na wykonane z włókna szklanego, włókna węglowego lub kevlaru. Powyższe elementy powinny mieć kształt zbliżony do seryjnego.
4.12 Przednie drzwi mogą zostać zastąpione przez drzwi wykonane z włókna szklanego, włókna węglowego lub kevlaru tylko w przypadku gdy samochód wyposażony jest w klatkę bezpieczeństwa ze wzmocnieniami bocznymi (wzdłuż drzwi) po stronie kierowcy i pasażera. Drzwi muszą mieć kształt zbliżony do seryjnego.
4.13 Wewnętrzne materiały dźwiękochłonne mogą być usunięte. Wzmocnienia boczne w drzwiach mogą zostać usunięte tylko w przypadku gdy samochód wyposażony jest w klatkę bezpieczeństwa ze wzmocnieniami bocznymi (wzdłuż drzwi) po stronie kierowcy i pasażera. Dozwolona jest wymiana seryjnej tapicerki przednich drzwi na wykonaną z włókna szklanego, włókna węglowego, kevlaru lub aluminium. Nowe elementy nie mogą posiadać ostrych krawędzi. Dozwolone jest usunięcie mechanizmów otwierających okna oraz zastąpienie zawiasów drzwi na zawiasy pozwalające na łatwe zdejmowanie drzwi.
4.14 Deska rozdzielcza musi być seryjna lub podobna do seryjnej i wykonana z włókna szklanego, włókna węglowego, kevlaru lub aluminium. Nie mogą występować ostre krawędzie i musi ona spełniać warunki bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera
4.15 Samochód musi być wyposażony w lusterka zewnętrzne po obu stronach oraz lusterko wewnętrzne skierowane na tylną szybę.
4.16 Każdy akumulator musi być solidnie zamocowany w miejscu mocowania fabrycznego, a jeżeli został przeniesiony z oryginalnego miejsca to musi spełniać następujące warunki łącznie: zamocowany solidnie oraz umieszczony za płaszczyzną przednich foteli.
4.17 Światła stopu oraz kierunkowskazy muszą funkcjonować
4.18 Dopuszcza się wymianę foteli na lżejsze ale spełniające warunki bezpieczeństwa.
4.19 Pasy bezpieczeństwa muszą być używane w konfiguracji i zgodnie z instrukcją producenta lub przepisami FIA. Pasy muszą być wymienione na nowe po każdym poważniejszym wypadku, a także w razie jakiegokolwiek uszkodzenia, przetarcia lub osłabienia. Muszą być wymienione również gdy metalowe części uległy wygięciu, deformacji lub korozji
4.20 Każdy startujący samochód musi być wyposażony w gaśnice
4.21 W samochodzie nie mogą się znajdować luźne przedmioty zagrażające bezpieczeństwu
4.22 Wymagany jest układ wydechowy, którego koniec znajduje się z tyłu lub boku pojazdu. Jeżeli koniec układu wydechowego znajduje się z boku to jego koniec musi być w odległości nie większej niż 50cm od tylniej osi pojazdu. Wyprowadzenie spalin z zaworów upustowych nie stanowi końca układu wydechowego. Końcowy element układu wydechowego musi znajdować się w odległości maksymalnie 20cm od obrysu samochodu i spełniać warunki bezpieczeństwa dla kierowcy i innych osób
4.23 Dozwolone są modyfikacje silników, skrzyń biegów, układów dolotowych i wydechowych, sterowania silnikiem i zawieszenia. Modyfikacje muszą być wykonane w taki sposób aby zapewniały bezpieczeństwo kierowcy i innych uczestników imprezy

5. PRZEBIEG PRÓB

5.1 Celem szybkich przejazdów w formule TA ABJ jest przejechanie wyznaczonego okrążenia toru
5.2 W ciągu jednej eliminacji time attack odbędzie się kilka sesji po 30-60min podczas których zawodnik będzie wykonywał szybki przejazd po torze. Ilość sesji, czas trwania każdej z nich oraz ilość okrążeń które może wykonać kierowca podczas jednej sesji, będzie ustalane w dniu imprezy w zależności od ilości osób. Będzie się liczył najkrótszy czas osiągnięty podczas całego dnia TA ABJ
5.3 Każde okrążenie rozpoczyna start lotny
5.4 Dany kierowca może startować tym samym samochodem tylko w jednej klasie.
5.5 W jednej klasie dopuszcza się możliwość startu kilku kierowców jednym samochodem
5.6 Dany kierowca może startować w różnych klasach pod warunkiem, że za każdym razem korzysta z innego samochodu
5.7 Kierowca podczas przejazdu po torze musi mieć zapięty kask na głowie oraz zapięte pasy bezpieczeństwa. To samo tyczy się pasażera.
5.8 Zabronione jest przewożenie pasażerów na tylnich siedzeniach

6 PUNKTACJA

6.1 Kierowcy którzy zajęli w klasie miejsca I-IV, otrzymują następującą ilość punktów:
I miejsce – 5 pkt
II miejsce – 3 pkt
III miejsce – 2 pkt
IV mijejsce – 1 pkt

PS. Sorki, że mnie nie było ale Maciek miał ślub w niedzielę. Info o następnym ALT będzie pod koniec września.



ZBYCH_1 - Mon Jul 31, 2006 10:05 am
" />nr 16, Vectra 2.5 V6, klasa S 3500, bez slicków ( drogowe Avony ZZR ).
Dzięki za super zabawę. Rzeczywiście szkoda, że zabrakło jakiegoś zaplecza z napojami.



Shiro - Mon Jul 31, 2006 10:17 am
" />Shiro: Nr. 13, BMW 325 E36, klasa S-3500, opony drogowe

Krzysiek: Nr. 25, Opel Corsa 1.2, klasa S-1600, opony drogowe ale german style:))

Generalnie to piekna sprawa przejechac sie po tak szybkim torze. Z imprezy wrocilismy radosni, aczkolwiek odczuwajac niedosyt. Samej jazdy bylo troche za malo w stosunku do spraw organizacyjnych. Najszybsze kolko zrobilem z polowa baku paliwa i kolegą na pokladzie, wiec ostrzylem sobie zeby na nizszy czas:) Niestety nie bylo juz kolejnych przejazdow. Nastepnym razem chcialbym nieśmiale prosic o nie dachowanie, poniewaz kiedy sciągaja auto z toru, reszta nie moze jezdzic



Bullitt - Mon Jul 31, 2006 10:35 am
" />Dziękuję za miło spedzony czas- zdecydowanie fajna zabawa.

Niestety- tak to jest, ze jak jest zabawa to są i szkody w sprzęcie....

Moja klasa to S3500+ bez turbo i slicków. Czasy robiłem marne, ale w sumie i tak niezłe jak na tę temperaturę (37 stopni celsjusza) opony (łysawe) no i tragiczny całkowicie seryjny zawias. Co prawda pod koniec BMW próbowało sie popsuć, ale chyba jednak była to wina za bardzo rozgrzanego oleju- klekotanie w głowicy ustało po tym jak się motor wystudził i nie pojawiło się później nawet na autobanie jak grzałem ponad dwie paki.

Podsumowując- zabawa przednia, ale zdecydowanie dla osób z wyobraźnią- bo faktycznie można sobie zrobić kuku- nie mówiąc już o zezłomowaniu samochodu.



OZ - Mon Jul 31, 2006 10:48 am
" />najważniejsze że nikomu nic się nie stało tor poznań to nie przelewki, coś o tym wiem



SAL - Mon Jul 31, 2006 11:16 am
" />

http://www.speedcorner.pl/sal/alt2006_sal.zip (9,3 MB)

Trochę fotek z ALT, głównie Corsa "german style" i niebieskie BMW (Shiro), ale sporo innych też się trfiło. Zdjęcia by moj tato & i kilka siostry







Azrael - Mon Jul 31, 2006 11:48 am
" />Ja i Prosiaq na zmiane jeździlismy:

Fiat Seicento Sporting, 1.1 litra, opony "pucharowe" (Dębica Vivo), klasa S1600

autko niemal seryjne a jednak dawało radę jakoś tam...



daryon944 - Mon Jul 31, 2006 11:56 am
" />nr 24, Porsche 944 S2 3,0 litra bez slicków... (po jazdach już slicki )



TommyJr - Mon Jul 31, 2006 12:19 pm
" />nr 12. Xsara VTS. S-2000.

Super impreza, ale jezdzenia mogloby byc troszke wiecej. No coz, moze dzieki temu kazde okrazenie bedzie lepiej zapamietane.

PS. Dziekujemy Panu z Porsche za napoje - nastepnym razem na pewno sie zrewanzujemy.



Bullitt - Mon Jul 31, 2006 12:53 pm
" />To pierwsze zdjęcie to ja. Od razu uprzedzam, ze nie driftowałem tylko się ratowałem w zakręcie....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl