Ankieta na temat klas Drag 2008
OZ - Wed Nov 14, 2007 9:38 am
" />Proszę po zaznaczeniu wybranej przez siebie opcji wpisać się również w tym wątku z zaznaczeniem widz/zawodnik/organizator/inne. Jeżeli do wybranej przez siebie opcji są dodatkowo jakieś drobne uwagi to proszę również to wpisać. Klasa Diesel występuje tylko w dwóch pierwszych opcjach. Jeżeli ktoś zagłosuje na inną opcję i chce dodać do nich klasę Diesel to niech wpisze to w tym wątku Przy głosowaniu popatrzcie na ilość klas (jest różna w poszczególnych propozycjach). Ogólnie chyba im mniej tym lepiej. Nic więcej racjonalnego nie przychodzi mi do głowy. Głosujcie.
1. klasy takie jak w regulaminie 2007
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A, b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem, c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym, d) Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, e) Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine, f) Turbo - FWD z doładowaniem, g) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem, h) Maxi - AWD z doładowaniem, i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
2. podział drugi zwiększa ilość aut N/A RWD i AWD do 6 cylindrów, w zasadzie powrót do regulaminu 2006 czyli ta propozycja m.in. łączy RWD v8 doładowane z AWD do 6 cylindrów doładowane
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A, b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem, c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym, d) Profi – FWD N/A ilość cylindrów dowolna oraz RWD N/A do 6 cylindrów, e) Profi Plus – RWD N/A minimum 8 cylindrów lub AWD N/A, rotary engine, f) Turbo - FWD z doładowaniem, g) Turbo Plus – RWD ilość cylindrów dowolna z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem, AWD do 6 cylindrów z doładowniem h) Maxi – AWD minimum 8 cylindrów z doładowaniem, i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
3. idący chyba najdalej, wg. mnie najlepszy dla widzów, organizatorów i sponsorów czy dla zawodników – ta ankieta to wykaże lub nie
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A, b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem, c) Turbo - FWD doładowane lub N/A d) Turbo Plus - RWD doładowane lub N/A e) Maxi - AWD doładowane lub N/A f) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
4. klasy Baltic Cup – „szwedzkie”
a) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A) b) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A) c) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A) d) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem e) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem f) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A) g) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
5. klasy Baltic Cup plus nasze mini
a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A, b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem, c) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A) d) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A) e) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A) f) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem g) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem h) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A) i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.
OZ - Wed Nov 14, 2007 9:45 am
" />Proszę w wątku z ankietą nie przeprowadzać dyskusji a jedynie wpisać wybraną opcję i ewentualne własne uwagi. Dyskusja do regulaminu toczy się tu http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
gn11.wasyl - Wed Nov 14, 2007 9:49 am
" />z w/w 3
zawodnik
pzdr
TOMEKKK - Wed Nov 14, 2007 10:02 am
" />2 zawodnik
Judge_Dread - Wed Nov 14, 2007 11:19 am
" />4 - Organizator
luki-tdi - Wed Nov 14, 2007 11:32 am
" />Klasa DIESEL w każdej opcji, uznanej demokratycznie przez większość.
ZAWODNIK
porscheee - Wed Nov 14, 2007 11:56 am
" />zawodnik opcja nr 4
Smok - Wed Nov 14, 2007 4:30 pm
" />Zawodnik 3
gre - Wed Nov 14, 2007 4:39 pm
" />3 zawodnik EDIT: nie doczytałem, diesel musi być !!
adanus - Wed Nov 14, 2007 4:58 pm
" />3 opcja ale dodać obowiazkowo klase diesel i pozmieniac nazwy klas poprostu na fwd, rwd i awd
zawodnik
Dino WGM - Wed Nov 14, 2007 5:01 pm
" />3 + diesel zawodnik
keez - Wed Nov 14, 2007 5:15 pm
" />3
organizator
MM-Racing - Wed Nov 14, 2007 5:36 pm
" />opcja 4- zawodnik
mb_911 - Wed Nov 14, 2007 6:09 pm
" />3 + diesel
zawodnik
evolution - Wed Nov 14, 2007 6:48 pm
" />opcja 2 - zawodnik
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|