ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Ankieta na temat klas Drag 2008





OZ - Wed Nov 14, 2007 9:38 am
" />Proszę po zaznaczeniu wybranej przez siebie opcji wpisać się również w tym wątku z zaznaczeniem widz/zawodnik/organizator/inne.
Jeżeli do wybranej przez siebie opcji są dodatkowo jakieś drobne uwagi to proszę również to wpisać.
Klasa Diesel występuje tylko w dwóch pierwszych opcjach. Jeżeli ktoś zagłosuje na inną opcję i chce dodać do nich klasę Diesel to niech wpisze to w tym wątku
Przy głosowaniu popatrzcie na ilość klas (jest różna w poszczególnych propozycjach). Ogólnie chyba im mniej tym lepiej.
Nic więcej racjonalnego nie przychodzi mi do głowy. Głosujcie.

1. klasy takie jak w regulaminie 2007

a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
d) Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm,
e) Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine,
f) Turbo - FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
h) Maxi - AWD z doładowaniem,
i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.

2. podział drugi zwiększa ilość aut N/A RWD i AWD do 6 cylindrów, w zasadzie powrót do regulaminu 2006 czyli ta propozycja m.in. łączy RWD v8 doładowane z AWD do 6 cylindrów doładowane

a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym,
d) Profi – FWD N/A ilość cylindrów dowolna oraz RWD N/A do 6 cylindrów,
e) Profi Plus – RWD N/A minimum 8 cylindrów lub AWD N/A, rotary engine,
f) Turbo - FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus – RWD ilość cylindrów dowolna z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem, AWD do 6 cylindrów z doładowniem
h) Maxi – AWD minimum 8 cylindrów z doładowaniem,
i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.

3. idący chyba najdalej, wg. mnie najlepszy dla widzów, organizatorów i sponsorów czy dla zawodników – ta ankieta to wykaże lub nie

a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) Turbo - FWD doładowane lub N/A
d) Turbo Plus - RWD doładowane lub N/A
e) Maxi - AWD doładowane lub N/A
f) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.

4. klasy Baltic Cup – „szwedzkie”

a) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A)
b) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A)
c) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A)
d) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem
e) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem
f) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A)
g) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.

5. klasy Baltic Cup plus nasze mini

a) Mini- napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm N/A,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem,
c) FWD - samochody z napędem na przód, bez doładowania (N/A)
d) RWD - samochody z napędem RWD, maksimum 6 cylindrów, bez doładowania (N/A)
e) V8 - samochody z napędem RWD, minimum 8 cylindrów, z doładowaniem lub bez (N/A)
f) FWD Turbo - samochody z napędem na przód, z doładowaniem
g) RWD Turbo - samochody z napędem na tył, z doładowaniem
h) AWD Turbo - samochody z napędem na 4 koła, z doładowaniem lub bez (N/A)
i) Outlaw - King of Poland – klasa rozgrywana pucharowo, startuje ośmiu najlepszych zawodników z wszystkich klas WRMP z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3. Organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do szesnastu.




OZ - Wed Nov 14, 2007 9:45 am
" />Proszę w wątku z ankietą nie przeprowadzać dyskusji a jedynie wpisać wybraną opcję i ewentualne własne uwagi. Dyskusja do regulaminu toczy się tu http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0



gn11.wasyl - Wed Nov 14, 2007 9:49 am
" />z w/w 3

zawodnik

pzdr



TOMEKKK - Wed Nov 14, 2007 10:02 am
" />2
zawodnik




Judge_Dread - Wed Nov 14, 2007 11:19 am
" />4 - Organizator



luki-tdi - Wed Nov 14, 2007 11:32 am
" />Klasa DIESEL w każdej opcji, uznanej demokratycznie przez większość.

ZAWODNIK



porscheee - Wed Nov 14, 2007 11:56 am
" />zawodnik
opcja nr 4



Smok - Wed Nov 14, 2007 4:30 pm
" />Zawodnik
3



gre - Wed Nov 14, 2007 4:39 pm
" />3
zawodnik
EDIT:
nie doczytałem, diesel musi być !!



adanus - Wed Nov 14, 2007 4:58 pm
" />3 opcja ale dodać obowiazkowo klase diesel i pozmieniac nazwy klas poprostu na fwd, rwd i awd

zawodnik



Dino WGM - Wed Nov 14, 2007 5:01 pm
" />3 + diesel
zawodnik



keez - Wed Nov 14, 2007 5:15 pm
" />3

organizator



MM-Racing - Wed Nov 14, 2007 5:36 pm
" />opcja 4-
zawodnik



mb_911 - Wed Nov 14, 2007 6:09 pm
" />3 + diesel

zawodnik



evolution - Wed Nov 14, 2007 6:48 pm
" />opcja 2 - zawodnik
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl