ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Asfalt





eXPerT - Thu Feb 03, 2005 8:47 pm
" />Ja jestem laikiem, a nauczyć się wypada... Otóż mam pytanie: Czym się różni słynny, piękny, superprzyczepny asfalcik w USA od naszego - Polskiego? Śpię na fizyce, może tam mówili... Ale czy nasze lotniska (hmm... Bemowo ma ciekawą nawierzchnię..) są takie śliskie?
BTW: Dobrze mi się wydaje, że w upał przyczepność jest lepsza?

Proszę o nie wyśmiewanie się z mojej niewiedzy, bo wezmę na bemowo pinezki

Acha! Co jest lepsze asfalt czy beton (czy gdzieś w europie są betonowe drogi?)? Znów wydaje mi się, że beton (nie wiem czemu... jakieś głosy? )




OZ - Thu Feb 03, 2005 10:56 pm
" />różni się przede wszystkim składem wewnętrznych (trwałość) i zewnętrznych (przyczepność) warstw, lepią się do niego buty , skład surowcowy mam w homologacji ale nie w tym rzecz, średnio koszt jest dwa razy wyższy niż zwykłego syfu po którym jeździsz w Polsce,



salamiak - Wed Mar 02, 2005 6:59 pm
" />OZ: A jak jezdzilo Ci sie w Szymanach (chodzi mi oczywiscie o nawierzchnie)??



OZ - Wed Mar 02, 2005 7:02 pm
" />jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,




adanus - Wed Mar 02, 2005 10:03 pm
" />
">jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,

można linię startu przesunąć wcześniej



Grzenio - Wed Mar 02, 2005 11:25 pm
" />
">jest ok ale poza Modlinem najlepiej jest na Torze Poznań i w Masłowie, szkoda tylko że w ostatnim przypadku start mamy pod górkę i za krótki pas na hamowanie,

To chyba tyczy się obydwu ostatnich przykładów, z wyjątkiem takim że w Poznaniu możemy wejsć w zakręt, a w Masłowie jest koniec pasa, a pod górkę jest jak zwykle zawsze.



siwy - Thu Mar 03, 2005 1:48 am
" />co do pochylosci lotnisk - prawie kazde lotnisko w PL jest z "garbem"
fajna nawierzchnia jest w ulezu, naprawde fajny asfalt



dizkret - Thu Mar 03, 2005 5:52 pm
" />
">w Poznaniu możemy wejsć w zakręt
jakiś powerdrift Vettą Grzenio???



Grzenio - Thu Mar 03, 2005 8:02 pm
" />
">w Poznaniu możemy wejsć w zakręt
jakiś powerdrift Vettą Grzenio???

Tak, szczególnie na drag slickach



dizkret - Fri Mar 04, 2005 2:53 pm
" />
">w Poznaniu możemy wejsć w zakręt
jakiś powerdrift Vettą Grzenio???

Tak, szczególnie na drag slickach
przecież na Bemowie nie miałeś tych "walcy" na kołach...



Grzenio - Fri Mar 04, 2005 3:13 pm
" />Na Bemowie nie, a w Poznaniu były drag slicki pożyczone od kolegi z ZR1 do testów.
Pozatym "te walce" to opony z NSCAR i myślęże zakrętów się nie boją, a dragowe to masakra z miękką boczną ścianką po winklu się jedzie jak byś miał "kapcia"



dizkret - Fri Mar 04, 2005 3:41 pm
" />dzięki za wyjaśnienie pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl