AUTO 1/4mili
sokół - Sat May 13, 2006 5:09 pm
" />Mam takie pytanie: Czy Mitsubishi 3000Gt vr4 nadaje się do wysigów na 1/4mili? Chodzi mi czy silnik ma odpowiedni potencjał?
Darkstar - Sat May 13, 2006 5:37 pm
" />A który rocznik? We wcześniejszych autach sypały się skrzynie. Silnik nie słynie z jakiegoś mega potencjału, ale przypuszczam że nie powinno być kłopotu ze zrobieniem nieco szybszego niż seryjne auta na ulicę...
HEMI - Sat May 13, 2006 7:39 pm
" /> ">Mam takie pytanie: Czy Mitsubishi 3000Gt vr4 nadaje się do wysigów na 1/4mili? Chodzi mi czy silnik ma odpowiedni potencjał? kiedyś bardzo podobał mi się ten samochód, właściwie to nadal mi się podoba, tak że o mało nie kupiłem swego czasu. Niestety właśnie awaryjność o której sporo mi opowiadano mnie zniechęciła. O szalonych osiągach silnika też mi nic nie wiadomo, chociaz pewnie sporym nakładem kosztów można dużo zdziałać, w sumie jak ze wszystkim. Jak zwykle pozostaje pytanie o opłacalność nakładów w stosunku do osiągniętego rezultatu.
sokół - Sun May 14, 2006 6:24 pm
" />chodzi mi dokładnie o ten model http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1142367
sokół - Sun May 14, 2006 6:25 pm
" />a nissan 300zx
filipN - Sun May 14, 2006 6:56 pm
" />to z tego linku to stary śmietnik... skrzynie z roczników przed '95 sie sypią.. po '95 zmieniono skrzynię z 5 na 6 biegową i jest trochę lepiej.. ale i tak podnoszenia mocy nie przeżyje.... auto nadaje się do zwykłego (trochę szybszego) użytkowania... do profesjonalnego ścigania baza bardzo kiepska.
pepel - Sun May 14, 2006 7:06 pm
" />co do potencjału to tu taki vr4 , model mlodszy : http://www.dragtimes.com/Mitsubishi-300 ... -7149.html
Evo - Sun May 14, 2006 8:13 pm
" />Mitsu 3000 vr4, hmm... w U.S.A. jeżdżą egzemlarze po ponad 700hp hehe, ale wiadomo że to kosztuje. Nie mam teraz żadnych linków, jak znajde to zapodam. Samochód ma potencjał jeśli chodzi o moc, tylko trzeba kosmicznej kasy, ale na 1/4 mili się nie nada bo jest za ciężki, chyba że zrobisz wydmuszke i będzie tylko na wyścigi. Pytanie czy chcesz się nim lansować czy naprawde chcesz się pościgać z ładnymi czasami Jeśli lans, to 3000 GT się nada, wygląd ma ,,do ludzi" i jest całkiem szybki, ale na 1/4 mili będzie lipa. Jeśli chcesz się ścigać to proponuje Audi S2
http://allegro.pl/show_item.php?item=102594849
2x tańsze, silnik ma potencjał i już kilka szybkich S2'jek na 1/4 mili śmigało. Gdybyś się zdecydował na S2 to napewno znajdzesz kilka opisów jego przeróbek razem z ich wynikami. Przeróbka 3000 GT to raczej bardziej robota w ciemno(przynajmniej ja nie słyszałem o żadnych naprawde szybkich 3000 GT w Polsce, w razie czego prosze mnie poprawić)
Pozdro
sokół - Mon May 15, 2006 6:19 pm
" />dzięki za odpowiedz pomogliście mi i chyba zdecyduje się na audi s2
gh0ly - Mon May 15, 2006 7:15 pm
" />Musisz sprecyzowac czy bedziesz budowal tylko potwora na 1/4 czy moze auto do jazdy codziennej
Aniolek - Wed May 17, 2006 7:08 am
" />Wydanie 40k na starego 3000 mija sie z celem.
Zakup S2 to tez nie jest najlepsza propozycja,utrzymanie takiego samochodu oraz mustwo problemow z osprzetem i nieszczelnosciami bedzie na pozadku dziennym,wiem cos o tym bo mialem S2 niegdys najszybsze w kraju i wiem ile zdrowia mnie kosztowal ten pojazd,zeby naprawde sie cieszyc tym samochodem trzeba w niego na dziendobry wzucic z 10k na wymiane wszystkich lacznikow gumowych i wiekszosc osprzetu silnika.
Jesli ma byc juz to S2 to pojedz z kims kto sie zna bo kupic jhakis szmelc z duzymi luzami w napedach to nie sztuka.
Ja bym osobiscie kupil M3 3,2L dobry rocznik np: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C972659
choc mozna znalesc kilka innych,a jak moc sie znudzi to zalozyc kompresor nie turbo tylko kompresor i bedzie bajka.
uwaga nie mam nic wspolnego z ogloszeniem ktore tutaj wstawilem.
sokół - Wed May 17, 2006 12:22 pm
" />Autko ma być bardziej na ulice ale czasem będzie brało udział w 1/4mili
Evo - Wed May 17, 2006 2:08 pm
" /> ">Autko ma być bardziej na ulice ale czasem będzie brało udział w 1/4mili
To troche ułatwia sprawe, nie potrzebujesz ośmiusetkonnej wydmuszki Ja osobiście nie posiadałem S2, więc nie będę się kłócić z Aniołkiem Co do M3... hehe, sam mam zamiar kupić M3 3.2L Jeśli chcesz samochód na ulice i troche na wyścigi to M3 się nadaje. Na otwarciu sezonu seryjne M3 3.2L w klasie Profi+ było trzecie(co prawda nie dotarł Morten i chyba ktoś jeszcze)
Mam jeszcze pytanie do Aniołka. Czemu mówisz że do M3 kompresor, a nie turbo KSR Motorsport z M3 3.0 Turbo wycisneło ponad 500hp i do BMW ogólnie zakładają turbo.
Aniolek - Wed May 17, 2006 6:24 pm
" />Osobiscie nie mam nic przeciwko Turbo a KSR napewno zna sie lepiej odemnie na turbo-kompresorach do BMW,poprostu wydaje mi sie ze jest to po pierwsze tansze a po drogie prostsze w instalacji.Widzialem juz wiele filmow z kompresorami w BMW i naprawde te auta daja rade no i ten brak turbo dziury doskonale sie sprawdza na ulicy.
Evo - Wed May 17, 2006 6:53 pm
" />Dzięki za odpowiedż, ale sądze że jeśli kupie M3 i zacznie mi sie wydawać wolne to pod maską wyląduje turbo i będę straszył staruszki na przystankach blow off'em Mam nadzieje sokół że troche Ci wyjaśniliśmy i już wiesz czego sam chcesz
Pozdro
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|