ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Automat a 1/4 mili - Celowość i koszty





herpetolog - Thu Aug 04, 2005 3:14 pm
" />Czy automatyczna skrzynia nadaje się na ćwiartkę? Typhoon o ile wiem ma automat. A co z przekładniami bezstopniowymi? Czy jest cel montażu takiej skrzyni do manuala. Albo rasowanie automata - skrzynia to wytrzyma? Czy da się zamontować automat dragowy do każdego auta?

Pytam, z racji że nie będę mógł mieć manuala [niepelnosprawny ] a chciałbym za 4-5 lat rozpocząć starty na ćwiartkę...




Marlon - Fri Aug 05, 2005 7:18 am
" />Zależy od auta.
W naprawdę szybkich furach automat jest prawie konieczny - bo można kilka dziesiątych urwać i lepiej ruszyć. W tych wolniejszych automat bardziej przeszkadza niż pomaga.

Zresztą - znajomy znajomego prowadzi auto "tylko rękami" (przerobione) i śmiga jak zły, no i w WTCC startuje z niezłymi wynikami niepełnosprawny (wyleciało mi nazwisko)



martusia - Fri Aug 05, 2005 9:45 am
" />a ja nie lubie automatów, i dlatego chce sie pozbyć nissanka:p



herpetolog - Fri Aug 05, 2005 9:48 am
" />
">a ja nie lubie automatów, i dlatego chce sie pozbyć nissanka:p
Ja nie mam innego wyjścia

Myślałem o czymś realnym finansowo...Marzenie to uturbiony i "unitrowany" NSX...ale nie wiem na ile to by się zrealizowało...Amerykańska wersja ma 5cio biegowy automat i silnik 3,5 i-VTEC...Do tego duuuuuże Turbo i można latać...Klasa Maxi
Prawdziwym marzeniem, ale chyba mało realnym jest montaż auto skrzynki do S2k...

Jeżeli z Finansami będzie gorzej myślałem o Vette LT-1, to chyba jest tylko w automacie, i jej przeróbkach na wolnossącym silniku, o ile wiem jedna taka lata w Profi+ i robi niezłe zamieszanie...

W najgorszym wypadku - Civic 1,6 VTEC [160 KM] z auto, i klasa profi albo turbo...

Nikt nie podał kosztów swap'u skrzyni - orientuje się ktoś?




byro - Fri Aug 05, 2005 9:12 pm
" />O ile wiem to silnik w NSX jest N/A (chyba ze mozna wrzucic do niego turbo. Ten samochod to moje marzenie. Oj dlubnac go i startowac na cwiartke to jest cos



herpetolog - Sat Aug 06, 2005 7:23 pm
" />
">O ile wiem to silnik w NSX jest N/A (chyba ze mozna wrzucic do niego turbo. Ten samochod to moje marzenie. Oj dlubnac go i startowac na cwiartke to jest cos
Zgadza się, N/A, myślę o uturbieniu



byro - Sun Aug 07, 2005 9:10 pm
" />To znaczy ze masz NSX. Czy w Polsce jezdzi jakis NSX i czy startuje na 1/4 mili



darksmile - Sun Aug 07, 2005 9:43 pm
" />tylko tyfus ma specjalną skrzynię do dragu a nie zwykła drogową. Od momentu jak się Blacha ustawia na starcie i wciska gaz do mety ma około (o ile się nie mylę) 6000 obr. Przy zmianie biegów wskazówka ma minimalne wachnięcie. I to jest fajna skrzynia na 1/4. Zwykła? Moim zdaniem bez sensu



S4jm0n - Sun Aug 07, 2005 11:49 pm
" />
">To znaczy ze masz NSX. Czy w Polsce jezdzi jakis NSX i czy startuje na 1/4 mili

A czy tak dużym problemem jest dla Ciebie sprawdzić sobie to w wynikach na stronie sss.org.pl ? Są z każdego sezonu...
W 2003 jeździły na bank dwie...w 2004 nie pamiętam ale Dawida NSX na pewno jeździł.... 01.05.2005 na Bemowie Dawid też się ścigał. Prawdopodobnie na zakończenie sezonu też się pojawi.



Marlon - Mon Aug 08, 2005 11:36 am
" />Dawid Samp startował ostatnio prosiakiem 968 albo 944 Więc nie wiem czy jesczze ma NSX.
NSX-a podobno ma lub miał też Xawery Mielcarek



herpetolog - Mon Aug 08, 2005 11:43 am
" />
">To znaczy ze masz NSX. Czy w Polsce jezdzi jakis NSX i czy startuje na 1/4 mili

Ja nie mam NSX


">tylko tyfus ma specjalną skrzynię do dragu a nie zwykła drogową. Od momentu jak się Blacha ustawia na starcie i wciska gaz do mety ma około (o ile się nie mylę) 6000 obr. Przy zmianie biegów wskazówka ma minimalne wachnięcie. I to jest fajna skrzynia na 1/4. Zwykła? Moim zdaniem bez sensu

Darksmile, właśnie o takiej skrzyni myślę



NotYetBlown - Mon Aug 08, 2005 11:49 am
" />
">tylko tyfus ma specjalną skrzynię do dragu a nie zwykła drogową. Od momentu jak się Blacha ustawia na starcie i wciska gaz do mety ma około (o ile się nie mylę) 6000 obr. Przy zmianie biegów wskazówka ma minimalne wachnięcie. I to jest fajna skrzynia na 1/4. Zwykła? Moim zdaniem bez sensu

Czy czasem nie uzyskuje tego dzieki konwerterowi? skrzynia to chyba jak skrzynia normalny automat tyle ze wzmocniony.



Marlon - Mon Aug 08, 2005 2:41 pm
" />
">Czy czasem nie uzyskuje tego dzieki konwerterowi? skrzynia to chyba jak skrzynia normalny automat tyle ze wzmocniony.

[ot]
właśnie ciekawe, jak to działa. Utrzymywanie obrotów przypomina CVT (jak w skuterkach) ale CVT o takiej wytzymałości chyba jest nie do zrobienia...
Kto wie, proszony jest o wykład z rysunkami
[/ot]



S4jm0n - Mon Aug 08, 2005 5:27 pm
" />
">Dawid Samp startował ostatnio prosiakiem 968 albo 944 Więc nie wiem czy jesczze ma NSX.
NSX-a podobno ma lub miał też Xawery Mielcarek


Nie wiedziałem bo i mnie nie było ani w Pruszczu ani w Poznaniu. Na Bemowie startował jeszcze NSX'em. W BP nie widziałem go....



darksmile - Mon Aug 08, 2005 10:19 pm
" />
"> chciałbym za 4-5 lat rozpocząć starty na ćwiartkę...

to jest ważna kwestia. Nie licz nawet na to, że jakimkolwiek autem mającym cokolwiek wspólnego z seryjnym (poza ogólnym zarysem karoserii) coś wtedy powalczysz. Mam nadzieję, że będzie to już era dragsterów-tylko i wyłącznie

PS: o szczegóły sjrzyni pytajcie grześka
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl