Automat a 1/4 mili - Celowość i koszty
herpetolog - Thu Aug 04, 2005 3:14 pm
" />Czy automatyczna skrzynia nadaje się na ćwiartkę? Typhoon o ile wiem ma automat. A co z przekładniami bezstopniowymi? Czy jest cel montażu takiej skrzyni do manuala. Albo rasowanie automata - skrzynia to wytrzyma? Czy da się zamontować automat dragowy do każdego auta?
Pytam, z racji że nie będę mógł mieć manuala [niepelnosprawny ] a chciałbym za 4-5 lat rozpocząć starty na ćwiartkę...
Marlon - Fri Aug 05, 2005 7:18 am
" />Zależy od auta. W naprawdę szybkich furach automat jest prawie konieczny - bo można kilka dziesiątych urwać i lepiej ruszyć. W tych wolniejszych automat bardziej przeszkadza niż pomaga.
Zresztą - znajomy znajomego prowadzi auto "tylko rękami" (przerobione) i śmiga jak zły, no i w WTCC startuje z niezłymi wynikami niepełnosprawny (wyleciało mi nazwisko)
martusia - Fri Aug 05, 2005 9:45 am
" />a ja nie lubie automatów, i dlatego chce sie pozbyć nissanka:p
herpetolog - Fri Aug 05, 2005 9:48 am
" /> ">a ja nie lubie automatów, i dlatego chce sie pozbyć nissanka:p Ja nie mam innego wyjścia
Myślałem o czymś realnym finansowo...Marzenie to uturbiony i "unitrowany" NSX...ale nie wiem na ile to by się zrealizowało...Amerykańska wersja ma 5cio biegowy automat i silnik 3,5 i-VTEC...Do tego duuuuuże Turbo i można latać...Klasa Maxi Prawdziwym marzeniem, ale chyba mało realnym jest montaż auto skrzynki do S2k...
Jeżeli z Finansami będzie gorzej myślałem o Vette LT-1, to chyba jest tylko w automacie, i jej przeróbkach na wolnossącym silniku, o ile wiem jedna taka lata w Profi+ i robi niezłe zamieszanie...
W najgorszym wypadku - Civic 1,6 VTEC [160 KM] z auto, i klasa profi albo turbo...
Nikt nie podał kosztów swap'u skrzyni - orientuje się ktoś?
byro - Fri Aug 05, 2005 9:12 pm
" />O ile wiem to silnik w NSX jest N/A (chyba ze mozna wrzucic do niego turbo. Ten samochod to moje marzenie. Oj dlubnac go i startowac na cwiartke to jest cos
herpetolog - Sat Aug 06, 2005 7:23 pm
" /> ">O ile wiem to silnik w NSX jest N/A (chyba ze mozna wrzucic do niego turbo. Ten samochod to moje marzenie. Oj dlubnac go i startowac na cwiartke to jest cos Zgadza się, N/A, myślę o uturbieniu
byro - Sun Aug 07, 2005 9:10 pm
" />To znaczy ze masz NSX. Czy w Polsce jezdzi jakis NSX i czy startuje na 1/4 mili
darksmile - Sun Aug 07, 2005 9:43 pm
" />tylko tyfus ma specjalną skrzynię do dragu a nie zwykła drogową. Od momentu jak się Blacha ustawia na starcie i wciska gaz do mety ma około (o ile się nie mylę) 6000 obr. Przy zmianie biegów wskazówka ma minimalne wachnięcie. I to jest fajna skrzynia na 1/4. Zwykła? Moim zdaniem bez sensu
S4jm0n - Sun Aug 07, 2005 11:49 pm
" /> ">To znaczy ze masz NSX. Czy w Polsce jezdzi jakis NSX i czy startuje na 1/4 mili
A czy tak dużym problemem jest dla Ciebie sprawdzić sobie to w wynikach na stronie sss.org.pl ? Są z każdego sezonu... W 2003 jeździły na bank dwie...w 2004 nie pamiętam ale Dawida NSX na pewno jeździł.... 01.05.2005 na Bemowie Dawid też się ścigał. Prawdopodobnie na zakończenie sezonu też się pojawi.
Marlon - Mon Aug 08, 2005 11:36 am
" />Dawid Samp startował ostatnio prosiakiem 968 albo 944 Więc nie wiem czy jesczze ma NSX. NSX-a podobno ma lub miał też Xawery Mielcarek
herpetolog - Mon Aug 08, 2005 11:43 am
" /> ">To znaczy ze masz NSX. Czy w Polsce jezdzi jakis NSX i czy startuje na 1/4 mili
Ja nie mam NSX
">tylko tyfus ma specjalną skrzynię do dragu a nie zwykła drogową. Od momentu jak się Blacha ustawia na starcie i wciska gaz do mety ma około (o ile się nie mylę) 6000 obr. Przy zmianie biegów wskazówka ma minimalne wachnięcie. I to jest fajna skrzynia na 1/4. Zwykła? Moim zdaniem bez sensu
Darksmile, właśnie o takiej skrzyni myślę
NotYetBlown - Mon Aug 08, 2005 11:49 am
" /> ">tylko tyfus ma specjalną skrzynię do dragu a nie zwykła drogową. Od momentu jak się Blacha ustawia na starcie i wciska gaz do mety ma około (o ile się nie mylę) 6000 obr. Przy zmianie biegów wskazówka ma minimalne wachnięcie. I to jest fajna skrzynia na 1/4. Zwykła? Moim zdaniem bez sensu
Czy czasem nie uzyskuje tego dzieki konwerterowi? skrzynia to chyba jak skrzynia normalny automat tyle ze wzmocniony.
Marlon - Mon Aug 08, 2005 2:41 pm
" /> ">Czy czasem nie uzyskuje tego dzieki konwerterowi? skrzynia to chyba jak skrzynia normalny automat tyle ze wzmocniony.
[ot] właśnie ciekawe, jak to działa. Utrzymywanie obrotów przypomina CVT (jak w skuterkach) ale CVT o takiej wytzymałości chyba jest nie do zrobienia... Kto wie, proszony jest o wykład z rysunkami [/ot]
S4jm0n - Mon Aug 08, 2005 5:27 pm
" /> ">Dawid Samp startował ostatnio prosiakiem 968 albo 944 Więc nie wiem czy jesczze ma NSX. NSX-a podobno ma lub miał też Xawery Mielcarek
Nie wiedziałem bo i mnie nie było ani w Pruszczu ani w Poznaniu. Na Bemowie startował jeszcze NSX'em. W BP nie widziałem go....
darksmile - Mon Aug 08, 2005 10:19 pm
" /> "> chciałbym za 4-5 lat rozpocząć starty na ćwiartkę...
to jest ważna kwestia. Nie licz nawet na to, że jakimkolwiek autem mającym cokolwiek wspólnego z seryjnym (poza ogólnym zarysem karoserii) coś wtedy powalczysz. Mam nadzieję, że będzie to już era dragsterów-tylko i wyłącznie
PS: o szczegóły sjrzyni pytajcie grześka
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|