Badania techniczne na zawodach
weede - Sun Aug 21, 2005 8:17 pm
" />Jako, ze nikt nie kwapi się do załozenia takiego topicu, a temat jest wg mnie bardzo znaczący, mam pytanie do organizatorów : Jak zamierzają przeprowadzać badania techniczne na zawodach( wnioskuje np. po pierwszym występie dragstera w Pruszczu i np. niregulaminowego baku paliwa u Litwina w Profi w Toruniu, ze to konieczne).
Mam nadzieje, ze ta oficjalna prośba sprowokuje rozmowe do nieuniknionych zmian w regulaminie na następny sezon i nie zostanie zbojkotowana jak np. konsekwencje wobec pilotw szybowcow latających w P.Gdańskim
Pozdrawiam
krystianITR - Sun Aug 21, 2005 8:29 pm
" />a gdzie litwin miał bak????
weede - Sun Aug 21, 2005 8:33 pm
" />mieli w kabinie bak paliwa i nie jechali w kombinezonie , zmodyfikowaną plyte podlogowa i jeszcze kilka innych rzeczy
OZ - Sun Aug 21, 2005 9:11 pm
" />człowieku, zanim zaczniesz piać na forum:
1. nie znasz sytuacji 2. piszesz bzdety 3. pierwsze ostrzeżenie
litwin miał bak w nieseryjnym miejscu, zostało to stwierdzone przez sędziów pzmot, karą było upomnienie (są różne w regulaminie - polecam lekturę - nie zawsze musi być od razu wykluczenie bo i po co) i następnym razie musi mieć kombinezon, sienki odstąpił od złożenie protestu bo: a) litwin nie zbiera punktów b) posiadanie lub nie kombinezonu nie ma wpływu na osiągany czas na 1/4 c) gra fair
bartas204 - Sun Aug 21, 2005 9:35 pm
" />Nie ma straszyc zagranicznych gosci po nie bede u nas goscic.
krystianITR - Sun Aug 21, 2005 9:44 pm
" /> ">mieli w kabinie bak paliwa i nie jechali w kombinezonie , zmodyfikowaną plyte podlogowa i jeszcze kilka innych rzeczy zmodyfikowaną plyte podlogowa ,co miał zmodyfikowanego?????? O wykluczeniu nie ma mowy ktos gnał z litwy zeby go wykluczyc ,zreszta jak miał przeczytac regulamin skoro go nie ma po angielsku
JORDAN - Sun Aug 21, 2005 9:56 pm
" />MAM TAKIE PYTANIE jak jest z tym dragsterem w profi plus? wiem że się narażam bo na innym forum dostałem ostrzeżenie za ... w Poznaniu pytano się o OC dowód rejestracyjny , prawo jazdy a czy ten pojazd spełnia wymagania tej klasy bo nie wiem czy sam właściciel udzielając wywiadu do telewizora opisując dragstera zdemaskował go byc może są równi i równiejsi ale jeżeli jest to możliwe na ostatniej eliminacji zamówić dla czołówki klas wolnossących przeglądzik regulaminowy wtedy unukniemy postępów w klasie wolnossącej o 1 sek itego typu przypadki niech sie inni w Polsce dowiędzą dlaczego wygrywa samochód wolnossący z czasem takiego samego auta w maxi czy mini +
OZ - Sun Aug 21, 2005 10:25 pm
" />spełniał wszystkie wymagania regulaminu, został sprawdzony dwukrotnie w Toruniu
za tekst "równi i równiejsi" masz ostrzeżenie, widocznie taki Twój los
JORDAN - Sun Aug 21, 2005 10:48 pm
" />o tym że był sprawdzany 2 krotnie nie wiedziałem jezeli spełnia wymogi regulaminowe to.. bardzo dobrze dla tych zawodów PRZEPRASZAM ZA TAMTO STWIERDZENIE ODN. RÓWNYCHI RÓWNIEJSZYCH nie pojechałem bo mam anginę , 38,5st;jest daleko i nie chciałem ryzykować ,opierałem sie na tym co słyszałem i widziałem kiedyś i z tąd te nieporozumienia ZAPOMNIJCIE O TYM
koliber 111 - Mon Aug 22, 2005 5:44 am
" />po pierwsze to nie dragster,a samochód z tapicerką i radiem,w toruniu przeprowadzona została kontrola techniczna i auto jest zgodne z regulaminem.ma ubezpieczenie i rejestracię jako zabytkowy(potwierdzona orzeczeniem rzeczoznawcy PZMot).prośba do organizatorów:badania techniczne przynajmniej finałowych czwórek i unikniemy bica piany i pochowanych NOS-ów, szyb z folii i innych oszóstw niszczących ducha sportu i widowisko
Elob - Mon Aug 22, 2005 7:55 am
" />Mam pytanie, jaki jest silnik w w/w camaro? Jaka pojemność ile cylindrów itp. Widziałem go w pruszczu ale nie miałem okazji spytać, potem widziałem w tv i coś tam uslyszałem, że nie jest to orginalny silnik. Jestem przekonany, że ktoś wie, z góry dzięki.
Arkadius3 - Mon Aug 22, 2005 8:20 am
" /> ">Mam pytanie, jaki jest silnik w w/w camaro? Jaka pojemność ile cylindrów itp. Widziałem go w pruszczu ale nie miałem okazji spytać, potem widziałem w tv i coś tam uslyszałem, że nie jest to orginalny silnik. Jestem przekonany, że ktoś wie, z góry dzięki.
ja wiem ze ma ok 1000KM i 9 litrów silnik to jest chyba V8
weede - Mon Aug 22, 2005 9:05 am
" /> ">prośba do organizatorów:badania techniczne przynajmniej finałowych czwórek i unikniemy bica piany i pochowanych NOS-ów, szyb z folii i innych oszóstw niszczących ducha sportu i widowisko To właśnie staram się przekazać!!
panie OZ, z pełnym szacunkiem, ale czy to nie wydaje się chore, ze gdy porusza się temat od którego az wrzy w parku maszyn to nie wypada mowić tak organizatorowi...możę napisałęm nieprawde, ze przez NIEDOPATRZENIE sędziów Camaro jak i Honda swoim występem uniemozliwila start innym załogom i zdobyciem punktow.
Jęsli Litwin nie zbiera punktów, tylko przyjechał dla przyjemności, to czemu brał udział w finałach..na tym etapie jego udział w zawodach powinien sie zakończyć! mógłby porównać swoj czas z innymi, pozniejszymi przejazdami konkurencji. Idąc takim tropem roumowania któs kto by przyjechał z Australii mogłby starowac w mini z silnikiem 6l - przeciez przejechal taki kawał drogi - to czemu nie?
To, ze regulamin jest tylko po polsku to najmniejszy problem..nieznajomość prawa nie zwalnia z braku jego przestrzegania.
Koniec tych śmiesznych wywodów
Pozdrawiam
Marcel - Mon Aug 22, 2005 9:20 am
" />no to fakt bad tech by sie przydało, bo to co sie teraz dzieje troszke mija sie z celem ... fajnie ze padaja dobre czasy, ale panowie grajcie fair
Bullitt - Mon Aug 22, 2005 11:45 am
" />A co z Evo Tomka i jego drzwiami z plexi? Czy dostał upomnienie?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|