ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Badania techniczne





darksmile - Tue Jul 06, 2004 8:45 am
" />Mam takie pytanie do sędziów.
W jaki sposób możecie sprawdzić czy silnik jest zgodny z wymaganiami klasowymi. Na wyścigach i rajdach mechanicy pod nadzorem sędziów rozbierają auto, w specjalnie do tego przeznaczonym watrsztacie.
Powiedzmy, że zgłoszę się w klasie z OZem i złożę protest wymagający rozebrania silnika (bo nie widzę możliwości innego sprawdzenia np.pojemności). Jak to zrobicie?

Pozdrawiam




prosiaq - Tue Jul 06, 2004 9:25 am
" />odpowiadam jako NIE-sedzia

... co moze byc niedobre w pojemnosci silnika OZa??? jezdzi w Maxi - moze miec i 27,6 litra pojemnosci jesli chce...

byla juz kiedys dyskusja na ten temat.
1. przy tych kosztach wpisowego nie da sie moim zdaniem zorganizowac warsztatu profi... zawodnicy musieliby placic ze 4 razy wieksze wpisowe.

2. o ile pamietam to protest taki w RSMP musi byc poparty skromną kwotą 2000 PLN, które w przypadku bezzasadności prostestu przepada na rzecz organizatora, zaś w przypadku potwierdzenia slusznosci protestu jest zwracane, zas nakladana jest kara na zawodnika, ktory mial lewy sprzet.

ja osobiscie przy spelnieniu tych dwoch powyzszych warunkow nie widze problemu ze zorganizowaniem warsztatu... jezeli bedziesz sklonny najpierw na 150 zl wpisowego a potem zaplacic komus 2000 za zmierzenie pojemnosci...
go on...

moze wreszcie sedziowie dostana po zawodach 1,50 na loda na patyku.. na razie nie udalo sie



darksmile - Tue Jul 06, 2004 10:28 am
" />ok nie oza.

I nie pytam sie co by było gdyby wpisowe wynosiło 2938489237648726 złotych tylko co zrobicie jeżeli protest będzie wymagał rozebrania silnika przy tej wysokości wpisowego.

Może inaczej. Jakie sa mozliwości przeprowadzenia badania technicznego z prawdziwego zdarzenia na zawodach?



kivik - Tue Jul 06, 2004 10:31 am
" />Prosiaq ma 100% racji.
Nie widze problemu z pojemnoscia w silniku Oz'a, m.in. dlatego zostal tak napisany regulamin zeby nie trzeba bylo sprawdzac pojemnosci.
Wyjatek stanowia klasy mini. Decyzja o rozbieraniu silnika musialaby byc bardzo mocno umotywowana.....




darksmile - Tue Jul 06, 2004 10:40 am
" />ja wiem, że reg. jest liberalny i nieprecyzyjny. No ale załóżmy, że wystartuję w mini (w co watpię) i złożę dobrze umotywowany protest. Co wtedy. O to mi chodzi



kivik - Tue Jul 06, 2004 12:50 pm
" />zeby zaczac myslec o rozebraniu silnika to ten zawodnik musi byc ze scislej czolowki.
wtedy, przyjrzymy sie dokladnie silnikowi, zastanowimy ile/czy w danym silniku da sie powiekszyc pojemnosc, przeanalizujemy osiagi i pare jeszcze innych spraw. Jezeli nadal beda duze watpliwosci to wtedy istnieje mozliwosc podjecia decyzji o weryfikacji pojemnosci.



darksmile - Tue Jul 06, 2004 1:32 pm
" />Ja to doskonale rozumiem max, że nie będziecie się bawić w wypadku dysj=kusji pomiedzy dwoma zawodnikami którzy odpadli w eliminacjach

ale ponawiam pytanie kto to zrobi , gdzie i w jaki sposób.



Bullitt - Tue Jul 06, 2004 2:54 pm
" />Podjęcie decyzji o rozebraniu silnika bedzie mega oststecznością a ucierpimy na tym wszyscy- bo zostanie sfinansowana z funduszu Stowarzyszenia Sprintu Samochodowego. Myślę, że mechanizm takiej decyzji jak równierz kara za oszustwo/nietrafiony protest zostanie uprawomocniony w przyszłym sezonie. teraz o takich sprawach decydują sędziowie PZM i Dyrektor Zawodów. Oni mogą w trybie natychmiastowym zarządzić np wpisowe 2500 Pln i ewentualny przepadek tej kwoty w wybranych okolicznościach.



darksmile - Wed Jul 07, 2004 10:47 am
" />Dzięki, o to mi chodziło. Czyli narazie modlimy się, żeby nie trzeba było tego robić
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl