chevy
kachu11 - Mon Jun 05, 2006 4:50 pm
" />GRZENIu moze bys napisal na forum ile ma km, osiagi, max speed ,corvetta z gory dzieki o i jeszcze jakie modyfikacje w niej zrobiles
Administrator - Mon Jun 05, 2006 4:56 pm
" />Twój topic został przeniesiony. Trafiaj we właściwe forum.
Grzenio - Tue Jun 06, 2006 3:18 pm
" />Chevrolet Corvette '93 LT1
SILNIK:
Pojemność 5817 cm3 skok tłoka 3.48"(88.39mm)x średnica 4.030"(102.36mm) Kuty wał korbowy Eagle Kute tłoki Ross, kompresja 8,5:1
Kute korbowody Manley o długości 5,7"(144,78mm)
Rozwiercone i wypolerowane kanały w głowicach Dźwigienki zaworowe Compu Cam 1.6:1 rolkowe z igiełkowymi łożyskami Sprężyny zaworowe Crane Cams Szpilki głowic z nakrętkami ARP Panewki Clevite77 Pompa oleju Meling High volume/presure- Przepustnica 2x58mm BBK Wtryski 50lbs/hr (525cc.min) MSD 2 Pompy paliwowe 255 l/h każda Ustawialny regulator ciśnienia paliwa Accel Zapłon Deleteq konwersja z rozdzielaczowego aparatu na 4 podwójne cewki Świece zapłonowe 3stopnie chłodniejsze irydowe Denso FM intercooler 2 turbiny Turbonetiks T62 2 wastegatey zewnętrzne z Audi turbo BOV VTG Powiększona miska olejowa
ELEKTRONIKA: SMT-6/przeprogramowany Chip
UKŁAD WYDECHOWY: Układ wydechowy 3" ze stali nierdzewnej z przelotowymi tłumikami TomaRacing
NAPĘD: Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany ręcznej TH400 Mega Raptor Konwerter z Stall speed 3000 wytrzymuje do 1500Nm
KOŁA i HAMULCE: Pylne koła 17" szerokość 11" opony 315/35R17 na wyścigi felgi 15x10 Weld Draglite z oponami M/T 28/11.5 R15 Przednie 17x8.5 opony 255/45R17 hamulce przednie z Corvette ZR1 tarcze 13" wentylowane kierunkowo
Podtlenek: System mokrego wtrysku podtlenku azotu firmy Nirous Express +150HP
STYLIZACJA: Lżejsza maska z dodatkowymi wlotami doprowadzającymi zimne powietrze do turbosprężarek Airbrush
Obudowa zegarów na słupku przednim Autometer Wskaźnik podciśnienia/doładowania Autometer Wskaźnik temperatury spalin Omori dodatkowe przełączniki sterujące wentylatorami chłodnicy, uzbrajaniem podtlenku, włączaniem kocyka grzewczego butli N2O, zaworem purge N2O Mega Shifter B&M Gałka zmiany biegów z przyciskiem uruchamiającym N2O B&M
MOC: 469 KM, 738 Nm przy 6Psi 562 KM, 820 Nm przy 12Psi Dane dla starych turbin T3/T4. Na nowych turbinach większych wartości nie udało się zmieżyć z powodu poślizgu auta na rolkach hamowni.
mroqa - Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
" />grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym? zycze nowego rekordu w tym roku
Krzysztofk3 - Tue Jun 06, 2006 4:35 pm
" /> ">grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym? zycze nowego rekordu w tym roku
oby w Pile
And1@ - Tue Jun 06, 2006 5:44 pm
" />Dziękuję także w swoim imieniu. Lubie wiedzieć co jakie auto ma poprzerabiane. I ja też mam prośbę. Ktoś mi poda adres forum corvette (ale Polski) tam między innymi jest właśnie opisany cały proces budowy Corvetty Grzenia. Z góry dzięki
Speedy - Wed Jun 07, 2006 5:33 pm
" />Grzenio, a tak BTW czy baza silników GMC i C3 VTG to to samo LT1? (no i gratulacje świetnej fury)
Darkstar - Wed Jun 07, 2006 7:43 pm
" />AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.
Grzenio - Wed Jun 07, 2006 7:58 pm
" /> ">grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?
Teraz auto się na spokojnie składa. Przy okazji poprawiam niektóre niskobudżetowe niedoróbki.
Powinno się udać wystąpić w Pile, ale napewno będę oszczędzał auto więc na rekordy raczej nie ma co liczyć powinno być podobnie jak do tej pory.
Speedy - Wed Jun 07, 2006 9:08 pm
" /> ">AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.hmm bo w GT napisali że w C3 jest LT1 z C5 identyczny jak w Typhoonie (też myslałem że tam jest jakaś starsza konstrukcja) ale w prasie to różnie bywa , Grzeniu wiesz może?
Grzenio - Wed Jun 07, 2006 10:11 pm
" /> ">AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.hmm bo w GT napisali że w C3 jest LT1 z C5 identyczny jak w Typhoonie (też myslałem że tam jest jakaś starsza konstrukcja) ale w prasie to różnie bywa , Grzeniu wiesz może?
W żadnej C5 nie było silnika LT1 seryjnie, więc jak zwykle prasa kłamie.(opieram się na tym co piszesz bo nie czytałem artykółu)
Typhoon: zmodyfikowany SBC 400. Corvette C3 AWD: LT1 388.
saleen - Thu Jun 08, 2006 3:09 pm
" />A moglbys Grzenio napisac co sie dokladnie stalo (i jakie szkody) jak w zeszłym sezonie ci sie vetta zapaliła (chyba olej w drag-automacie, ale napisz cos dokladniej.... na jaakies fotki tez bym sie nie pogniewal)
Arkadius3 - Thu Jun 08, 2006 4:44 pm
" />OMG co tym tłoczką się stało? jakie straty? zawory do wymiany? bo tłoki to nie ulega najmniejszych wątpliwości duże koszta? licze ze będziesz w Pile
Grzenio - Thu Jun 08, 2006 7:53 pm
" />Myślałem że wam zdjęcie bez komentaża wystarczy... Wydmuchało uszczelkę z pod glowicy. Robię wszystko na spokoinie na nowych częściach tłokom i zaworom się nic nie stało. Rozkur.... tylko chłodnicę wody jak ciśnienie poszło w układ chłodzenia.
OZ - Thu Jun 08, 2006 10:17 pm
" />widać, że projekt robiony z sercem a problemy techniczne będą zawsze jakieś tam, takie hobby ale ja już z Tobą w parze nie jadę, no chyba że ewentualnie w finale
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|