ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

chevy





kachu11 - Mon Jun 05, 2006 4:50 pm
" />GRZENIu moze bys napisal na forum ile ma km, osiagi, max speed ,corvetta z gory dzieki o i jeszcze jakie modyfikacje w niej zrobiles




Administrator - Mon Jun 05, 2006 4:56 pm
" />Twój topic został przeniesiony. Trafiaj we właściwe forum.



Grzenio - Tue Jun 06, 2006 3:18 pm
" />Chevrolet Corvette '93 LT1

SILNIK:



Pojemność 5817 cm3 skok tłoka 3.48"(88.39mm)x średnica 4.030"(102.36mm)
Kuty wał korbowy Eagle
Kute tłoki Ross, kompresja 8,5:1



Kute korbowody Manley o długości 5,7"(144,78mm)



Rozwiercone i wypolerowane kanały w głowicach
Dźwigienki zaworowe Compu Cam 1.6:1 rolkowe z igiełkowymi łożyskami
Sprężyny zaworowe Crane Cams
Szpilki głowic z nakrętkami ARP
Panewki Clevite77
Pompa oleju Meling High volume/presure- Przepustnica 2x58mm BBK
Wtryski 50lbs/hr (525cc.min) MSD
2 Pompy paliwowe 255 l/h każda
Ustawialny regulator ciśnienia paliwa Accel
Zapłon Deleteq konwersja z rozdzielaczowego aparatu na 4 podwójne cewki
Świece zapłonowe 3stopnie chłodniejsze irydowe Denso
FM intercooler
2 turbiny Turbonetiks T62
2 wastegatey zewnętrzne z Audi turbo
BOV VTG
Powiększona miska olejowa



ELEKTRONIKA:
SMT-6/przeprogramowany Chip

UKŁAD WYDECHOWY:
Układ wydechowy 3" ze stali nierdzewnej z przelotowymi tłumikami TomaRacing

NAPĘD:
Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany ręcznej TH400 Mega Raptor
Konwerter z Stall speed 3000 wytrzymuje do 1500Nm

KOŁA i HAMULCE:
Pylne koła 17" szerokość 11" opony 315/35R17 na wyścigi felgi 15x10 Weld Draglite z oponami M/T 28/11.5 R15
Przednie 17x8.5 opony 255/45R17
hamulce przednie z Corvette ZR1
tarcze 13" wentylowane kierunkowo

Podtlenek:
System mokrego wtrysku podtlenku azotu firmy Nirous Express +150HP

STYLIZACJA:
Lżejsza maska z dodatkowymi wlotami doprowadzającymi zimne powietrze do turbosprężarek
Airbrush



Obudowa zegarów na słupku przednim Autometer
Wskaźnik podciśnienia/doładowania Autometer
Wskaźnik temperatury spalin Omori
dodatkowe przełączniki sterujące wentylatorami chłodnicy, uzbrajaniem podtlenku, włączaniem kocyka grzewczego butli N2O, zaworem purge N2O
Mega Shifter B&M
Gałka zmiany biegów z przyciskiem uruchamiającym N2O B&M

MOC:
469 KM, 738 Nm przy 6Psi
562 KM, 820 Nm przy 12Psi
Dane dla starych turbin T3/T4. Na nowych turbinach większych wartości nie udało się zmieżyć z powodu poślizgu auta na rolkach hamowni.





mroqa - Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
" />grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?
zycze nowego rekordu w tym roku




Krzysztofk3 - Tue Jun 06, 2006 4:35 pm
" />
">grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?
zycze nowego rekordu w tym roku


oby w Pile



And1@ - Tue Jun 06, 2006 5:44 pm
" />Dziękuję także w swoim imieniu. Lubie wiedzieć co jakie auto ma poprzerabiane.
I ja też mam prośbę. Ktoś mi poda adres forum corvette (ale Polski) tam między innymi jest właśnie opisany cały proces budowy Corvetty Grzenia.
Z góry dzięki



Speedy - Wed Jun 07, 2006 5:33 pm
" />Grzenio, a tak BTW czy baza silników GMC i C3 VTG to to samo LT1? (no i gratulacje świetnej fury)



Darkstar - Wed Jun 07, 2006 7:43 pm
" />AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.



Grzenio - Wed Jun 07, 2006 7:58 pm
" />
">grzenio co stalo sie z twoja vetta na bemowie jak poszedl dym?



Teraz auto się na spokojnie składa.
Przy okazji poprawiam niektóre niskobudżetowe niedoróbki.

Powinno się udać wystąpić w Pile, ale napewno będę oszczędzał auto więc na rekordy raczej nie ma co liczyć powinno być podobnie jak do tej pory.



Speedy - Wed Jun 07, 2006 9:08 pm
" />
">AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.hmm bo w GT napisali że w C3 jest LT1 z C5 identyczny jak w Typhoonie (też myslałem że tam jest jakaś starsza konstrukcja) ale w prasie to różnie bywa , Grzeniu wiesz może?



Grzenio - Wed Jun 07, 2006 10:11 pm
" />
">AFAIK w GMC siedzi GMowski smallblock 400cid (okolice 6,6l), konstrukcja bliższa lat 70-tych niż 80-tych (produkcja trwała 10 lat od '70)... LT1 to druga generacja smallblocków Chevroleta, będąca bazą do konstrukcji nowocześniejszego LS1 na aluminiowym bloku.hmm bo w GT napisali że w C3 jest LT1 z C5 identyczny jak w Typhoonie (też myslałem że tam jest jakaś starsza konstrukcja) ale w prasie to różnie bywa , Grzeniu wiesz może?

W żadnej C5 nie było silnika LT1 seryjnie, więc jak zwykle prasa kłamie.(opieram się na tym co piszesz bo nie czytałem artykółu)

Typhoon: zmodyfikowany SBC 400.
Corvette C3 AWD: LT1 388.



saleen - Thu Jun 08, 2006 3:09 pm
" />A moglbys Grzenio napisac co sie dokladnie stalo (i jakie szkody) jak w zeszłym sezonie ci sie vetta zapaliła (chyba olej w drag-automacie, ale napisz cos dokladniej.... na jaakies fotki tez bym sie nie pogniewal)



Arkadius3 - Thu Jun 08, 2006 4:44 pm
" />OMG co tym tłoczką się stało? jakie straty? zawory do wymiany? bo tłoki to nie ulega najmniejszych wątpliwości duże koszta? licze ze będziesz w Pile



Grzenio - Thu Jun 08, 2006 7:53 pm
" />Myślałem że wam zdjęcie bez komentaża wystarczy...
Wydmuchało uszczelkę z pod glowicy.
Robię wszystko na spokoinie na nowych częściach tłokom i zaworom się nic nie stało. Rozkur.... tylko chłodnicę wody jak ciśnienie poszło w układ chłodzenia.



OZ - Thu Jun 08, 2006 10:17 pm
" />widać, że projekt robiony z sercem a problemy techniczne będą zawsze jakieś tam, takie hobby ale ja już z Tobą w parze nie jadę, no chyba że ewentualnie w finale
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl