Drobne zmiany w regulaminie na 2010
OZ - Tue Sep 29, 2009 7:11 pm
" />Proszę wpisywać w wątku, jeżeli ktoś jest zawodnikiem to niech poda z jakiej klasy. Każda ew. propozycja powinna być sensownie umotywowana
ja wnioskuję o : skasowanie klasy Diesel Drag i stworzenie klasy Street Diesel
uzasadnienie: w ciągu dwóch ostatnich lat klasa diesel drag (jako jedyna) nie odbudowała się zawodniczo, ew. diesle w dragu od 2010 będą startować zgodnie z napędem i doładowaniem lub N/A razem z benzyniakami/gazownikami itd ...
jest natomiast sporo chętnych na Street Diesel zatem taka klasa powinna powstać bez względu na rodzaj napędu
jestem z AWD Turbo, będę chyba tak samo innych propozycji w tej chwili nie mam, może jeszcze jasne zdanie, że można w drag startować bez maski, przednich błotników i zderzaka (jak np litewskie BMW) skoro nastała taka moda aerodynamika sugeruje jednak, że to raczej robi się dla show niż dla wyników, w sumie można tu zastawić zawodnikom dowolność byle tylko silnik i osprzęt były dobrze przymocowane
daniel1d - Wed Sep 30, 2009 8:55 am
" />Zmiana procedury startowej.Czy nie można było by zrobić żeby lampki zaświecały się stopniowo a nie wszystkie praktycznie na raz.Napewno było by wtedy dużo lepiej i czasy reakcji były by lepsze plus do tego jakieś osłonięcie tej choinki ponieważ często odbija się od lampek słońce i słabo widać kiedy się faktycznie zaświecają.
pol1.8t - Wed Sep 30, 2009 9:10 am
" />w eliminacjach liczyc tylko ET, w polfinalach i finalach RT+ET chyba taki system jest (byl) na KOE. czlowiek moze spokojnie skupic sie na poprawnym startcie, co za tym idzie dobrym ET
to pisalem ja, zawodnik klasy FWD TURBO
daniel1d - Wed Sep 30, 2009 9:36 am
" /> ">w eliminacjach liczyc tylko ET, w polfinalach i finalach RT+ET chyba taki system jest (byl) na KOE.
Z tego co wyczytałem w regulaminie to wszędzie czy w eliminacjach czy w finałach liczy się ET+RT
OZ - Wed Sep 30, 2009 9:44 am
" /> ">Zmiana procedury startowej.Czy nie można było by zrobić żeby lampki zaświecały się stopniowo a nie wszystkie praktycznie na raz.Napewno było by wtedy dużo lepiej i czasy reakcji były by lepsze plus do tego jakieś osłonięcie tej choinki ponieważ często odbija się od lampek słońce i słabo widać kiedy się faktycznie zaświecają.
na naszych zawodach tak nie będzie, czasy reakcji nie mają być lepsze tylko autentyczne (czyli takie jakie są) choinka zawsze będzie działać w identyczny sposób czyli tak jak na profi zawodach w usa
OZ - Wed Sep 30, 2009 9:47 am
" /> ">w eliminacjach liczyc tylko ET, w polfinalach i finalach RT+ET chyba taki system jest (byl) na KOE. czlowiek moze spokojnie skupic sie na poprawnym startcie, co za tym idzie dobrym ET
to pisalem ja, zawodnik klasy FWD TURBO
już to ćwiczyliśmy chyba w 2006, nie sprawdziło się i nie wrócimy do tego, zawsze liczy się czas reakcji i czas przejazdu łącznie jak chcesz mieć dobre ET to możesz stać na starcie nawet 5-10 sekund ... jeżeli to Ci pomoże przejazdów jest na tyle dużo, że 1-2 możesz "zmarnować"
GreenTom - Wed Sep 30, 2009 12:57 pm
" /> ">w eliminacjach liczyc tylko ET, w polfinalach i finalach RT+ET chyba taki system jest (byl) na KOE. czlowiek moze spokojnie skupic sie na poprawnym startcie, co za tym idzie dobrym ET
to pisalem ja, zawodnik klasy FWD TURBO
już to ćwiczyliśmy chyba w 2006, nie sprawdziło się i nie wrócimy do tego, zawsze liczy się czas reakcji i czas przejazdu łącznie jak chcesz mieć dobre ET to możesz stać na starcie nawet 5-10 sekund ... jeżeli to Ci pomoże przejazdów jest na tyle dużo, że 1-2 możesz "zmarnować"
PRO Tree jest ok... pryznajmnije trzeba się skupić zeby dobrze wystartować w UK dzieciaki z Junior drad mają RT w granicach 0,6-0,4.... raz za razem :d także można panowie.
darksmile - Wed Sep 30, 2009 1:13 pm
" />Ja osobiście popieram pomysł ET w eliminacjach a liczenie ET+RE w ćwierć/pół/finałach
GreenTom - Wed Sep 30, 2009 1:20 pm
" />to może w końcu zróbmy Bracket racing to będize widowiskowo bo 20tkowy samochód będzie mógł wygrac z 9 sekundowcem...
OZ - Wed Sep 30, 2009 2:45 pm
" /> ">Ja osobiście popieram pomysł ET w eliminacjach a liczenie ET+RE w ćwierć/pół/finałach
pewnie, wtedy można zupełnie wyłączyć drzewko i machać ręką albo gwizdać to nawet dość oszczędna opcja z prądem a co za emocje w eliminacjach przez 5-6 godzin nie ma znaczenia kto przyjedzie pierwszy na metę, muszę to koniecznie zobaczyć
Rataj - Wed Sep 30, 2009 6:22 pm
" />Klasa Moto... Proponuje usunięcie punktu 9.7. 4) - bo i tak to nie jest przestrzegane lub po prostu przestrzegać tego w nowym sezonie A tak ap ropo nowego regulaminu to kiedy się go spodziewać?
OZ - Wed Sep 30, 2009 6:24 pm
" />jak zbierzemy wszystkie sugestie na forum i ocenimy propozycje
KamienPomorski - Wed Sep 30, 2009 7:15 pm
" />Można by było wymazać z klasy drag wątek w którym wymaga się sprawne światła stop oraz kierunkowskazy tylnych lamp ponieważ niektórym nie podobało się to że corrado nie miało wogóle lamp a było dopuszczone do tej klasy.
Rataj - Thu Oct 01, 2009 4:46 pm
" />Chciałbym zapytać się organizatorów jakie są minusy przeprowadzenia zawodów w soboty - skoro odbywają się w niedziele. Plusem soboty jest czas na afterparty i spokojny powrót do domu zawodników zza granicy, i nie tylko.
OZ - Thu Oct 01, 2009 7:41 pm
" />minus główny jest taki, że ludzie z SSS często pracują w piątek (czyli nie mogą cały dzień orać na lotnisku ustawiając wszystko jak trzeba) a w sobotę pracują też niektórzy widzowie/zawodnicy więc nie mogą obejrzeć imprezy nawet jak bardzo chcą imprezy zawsze będą w niedzielę chyba, że będzie jakaś dwudniowa kiedyś
zawodnikom zagranicznym jest wszystko jedno, ostatnio było ich więcej w niedzielę
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|