ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

E 30 iX





Kornel - Fri May 06, 2005 9:10 pm
" />HI
Czy jest posiadacz tkiego sprzętu BMW E 30 2,5 iX czyli na cztery koła napęd, startujący w 1/4 mili?
Czy jet to wózek rozwojowy czy tylko na początek?




Marlon - Sat May 07, 2005 9:21 am
" />Użytkownik M@ciek ma iX.
ZTCW napęd ma słaby, lepsze do dragu będzie zwykłe RWD



Kornel - Sat May 07, 2005 6:59 pm
" />Co to znaczy słaby? Nic nie pomaga napęd na przód czy awaryjny jest?



Wojtaas - Sat May 07, 2005 7:59 pm
" />Mi sie wydaje ze przecie BMW słynie z tego ze ma idealny rozkłąd mas .A to jest przy rwd.przy 4x4 juz tak pewnie nie jest.Tak mi sie zdaje




Marlon - Sat May 07, 2005 8:36 pm
" />Zaznaczam, że tak tylko słyszałem, a sam doświadczenia nie mam:
Przedni napęd siada, nie ma wytrzymalości do dużych mocy. Tylny most mozna dobrać z czegoś superpancerny i nawet 1000 niutonometrów go nie zmieli (no, nie od razu). Do przedniego nie ma co przeszczepić.



gh0ly - Sat May 07, 2005 9:42 pm
" />to jest raczej dobra furjka do KJS'ow , bo na cwiartke to napewno bedzie lepsze RWD gdzie bedziesz mogl przeszczepic tylni most od jakiejs M'ki albo cos , masz naprawde duzo rozwiazan



Kornel - Sun May 08, 2005 10:19 am
" />Czyli logiczny tok że co 4 kółka to nie dwa nie ma tu zastosowania?
W takim razie może laprzym pojazdem będzie BMW 850?
Co na ten temat poradzicie?



Wojtaas - Sun May 08, 2005 11:34 am
" />Na Bemowie był taki jeden z automatem.Z tego co widziałem to jedno WIELKIE nieporozumienie.Czasy miało niewiele lepsze od mojej seryjnej Lantry 1.8



Pemo - Sun May 08, 2005 2:15 pm
" />850 jest potwornie ciezki, nie nadaje sie na scigania na prostej...



pepel - Sun May 08, 2005 4:18 pm
" />BMW 850 : 16.248 17.42 16.06 16.482 - Jeśli Cię to satysfakcjonuje to miłej zabawy ale mierzysz chyba wyżej... Bo już Daewoo Lanos bez doładowania kręci 16.499 16.763 16.276 16.423
Pozdr



Kornel - Sun May 08, 2005 8:22 pm
" />Dzięki za rady i porady!
Ponieważ mam lekką faze na BMW pozostaje mi chyba do E 30 wcisnąć śilnik 3,5L z mostem z śudemy. Tylko że mam obawe że z lekkim tyłem będzie kupa dymu i pużny start?
Co wy na taką teorje spisku?



gh0ly - Sun May 08, 2005 8:41 pm
" />a chcesz startowac w profi+ ? czy nie wybrales klasy?
zawsze mozesz wsadzic do E30 silnik 3.2 z mpowera i to lekko podrasowac i zamiatasz w profi+



pepel - Sun May 08, 2005 9:09 pm
" />W zeszłym roku powstało żółte E30 z silnikiem od M5 E34( http://www.vtg.pl/pbmwe30.php ). Całkiem szybkie auto więc może by tak przełożyć ten właśnie motor(oczywiście N/A)? Wtedy by nadal było Profi+(jesli tam właśnie chcesz być). A z tym lekkim tyłem to może by tak kilogramy z przodu auta przerzucić na tył? No i ten wspomniany most...



drack - Sun May 08, 2005 9:37 pm
" />jest muj dobry przyjaciel który ma m20 w jednym palcu razem z nim zlorzylismy kilka silników jak by co to zajrzyj w wyniki profi + muj samochodzik to 316i to chyba wystarczy za przykład,pod maską mam m20b20 jak jestes zainteresowany to dam ci namiar firma SUN-CAR



*gruby* - Mon May 09, 2005 8:01 am
" />miałem e30 IX i mogę powiedzieć że auto jest świetne. jeżdziłem nim około dwa lata i żadnych usterek, a katowałem je strasznie. nigdy nie zmierzyłem mocy ale juz od szkopa było z jakimś boxem przy kompie, ja zmieniłem wałek rozrządu, filtr i wydech. bardzo miło wspominam to auto. myśle ze małe doładowanie do 0.4bara by ją uskrzydliło i nie sądze ze napędy by tego nie wytrzymały. polecam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl