ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

elementy karoserii z laminatu (regulamin 2005)





Mach - Tue Jan 04, 2005 12:04 pm
" />Czesc,
zadalem pytanie na streetracingu ale jak widac szkoda bylo mojego stukania w klawiature bo nie wiedziec czemu ktorys z nadgorliwych modow wywalil to w ciagu kilku minut do OT

Takze mam nadzieje ze chociaz tu uda mi sie wszczac dyskusja na interesujacy mnie temat... bo sezon coraz blizej

<zacytyje sie z sr.pl>

Chcialbym sie upewnic jak to jest w regulaminie na 2005.
Z tego co przeczytalem mozna zrobic maske i blotniki z laminatu, tak ?

Rozumiem ze moze byc to jednoczesciowe, tak ?
czy sa jakies kruczki ?
Chodzi mi o zrobienie maski z blotnikami jako jeden element mocowany na spinki.

Druga rzecz to prawe drzwi (pasazera - auto 3 drzwiowe)...
rozumiem z regulaminu ze moga byc takie jak w rallycrosie - tzn. jednowarstwe z laminatu (wygladem zblizone do oryginalu), tak ?

Czy takie drzwi z laminatu musza miec pelna funkcjonalnosc (otwieranie, opuszczanie szyby) ?
Czy moga byc jednym stalym elementem (nitowane, ew. rowniez na szpilki) ?

Czy prawe drzwi musza posiadac lusterko wsteczne ?

Bardzo prosze o rzeczowe odpowiedz (interpretacje)... najchetniej osoby zwiazane z sedziowaniem.

Fajnie byloby uniknac nieporozumien podczas badania technicznego przed startem
</cytat>

Z gory dzieki za odpowiedzi... powoli temat robi sie dla nas wazny ze wzgledu na czas




OZ - Tue Jan 04, 2005 2:24 pm
" />ponieważ nie jestem technicznym to z miłą chęcią Ci odpowiem, jak któryś z nich się nie zgodzi to na pewno napisze

maska z laminatu jednoczęściowa na spinki - może być
otwieranie drzwi, ruchome szyby, lusterko - muszą być



Mach - Tue Jan 04, 2005 4:43 pm
" />
">ponieważ nie jestem technicznym to z miłą chęcią Ci odpowiem, jak któryś z nich się nie zgodzi to na pewno napisze

maska z laminatu jednoczęściowa na spinki - może być
otwieranie drzwi, ruchome szyby, lusterko - muszą być


dzieki za odp.

troche to komplikuje sprawe drzwi bo jednym slowem nie moga byc to "rallycrosowe drzwi"
w takim razie czy opuszczanie szyby w drzwiach pasazera musi dzialac tak jak na seryjnym mechanizmie czy wystarczy jesli bedzie szyba wyjmowana (co bedzie zapewnialo w pewnym sensie jej otwieranie i zamykanie) ?

czy drzwi z laminatu moga sie skladac tylko z jednej zewnetrznej warstwy (przypominajacej zewnetrzne poszycie drzwi) czy musza byc w 100% jak ich stalowy orginal ze wszyskimi profilami (od strony kabiny) tak jak w oryginale ?

czy wszystkie szyby (nie liczac czolowej) moga byc z laminatu lacznie z szybami w przednich drzwiach, czy dotyczy to tylko szyb za kierowca (czyli tylne boczne i tylna) ?

P.S. licze tez na glos sedziow



OZ - Tue Jan 04, 2005 5:15 pm
" />ostatecznie może być wyjmowana ale musi trzymać sie kupy, nie róbmy scen
nie musi być wszystkich profili
wszystkie sztuczne poza przednią
licz




Mach - Tue Jan 04, 2005 5:26 pm
" />
">ostatecznie może być wyjmowana ale musi trzymać sie kupy, nie róbmy scen
to ze wszystko ma sie trzymac kupy jest jasne
czy Twoja odpowiedz w tym temacie moge uwazac za wiazaca i nie bedzimy miely pozniej problemow z tlumaczeniem w stylu "OZ na forum napisal ze mozna"


">nie musi być wszystkich profili
wszystkie sztuczne poza przednią


jasne dzieki


">licz

1... 2... 3....



OZ - Tue Jan 04, 2005 8:45 pm
" />oz napisał więc nigdy nie wiadomo o co chodzi, macie spore szanse że wystartujecie ale na wszelki wypadek wydrukujcie sobie wątek i pokażcie mi na wyścigach to wtedy ani ja ani sędziowie nie wcisną wam ciemnoty zresztą pewnie któryś z nich się wypowie



dizkret - Wed Jan 05, 2005 8:22 am
" />
">oz napisał więc nigdy nie wiadomo o co chodzi, macie spore szanse że wystartujecie ale na wszelki wypadek wydrukujcie sobie wątek i pokażcie mi na wyścigach to wtedy ani ja ani sędziowie nie wcisną wam ciemnoty zresztą pewnie któryś z nich się wypowie
oj OZ, OZ...



Marlon - Thu Jan 06, 2005 11:37 pm
" />Jak już kiedys pisałem, w klasie powszechnej starowała Alfa 156 z poliwęglowęglanowymi, klejonymi czy nitowanymi szybami w przednich drzwiach. Nie dalo sie nie zauważyć, bo w szybce od kierowcy był 10cm otwór. Więc - jest szansa że przejdzie, ale to zależy od dobrej woli sędziów. Na pewno klatka pomoże w przekonaniu sędziów, ale jak ja takie coś zauważę na bramie to zapisuję do outlaw. Można z tym polemizować itp, ale lepiej nie robić wyjątków dla nikogo - bo będą niepotrzebne dyskusje o uczciwości.

(nie jestem sędzią, tylko małym żuczkiem co przydziela do klasy )



Mach - Fri Jan 07, 2005 5:26 am
" />
">Jak już kiedys pisałem, w klasie powszechnej starowała Alfa 156 z poliwęglowęglanowymi, klejonymi czy nitowanymi szybami w przednich drzwiach. Nie dalo sie nie zauważyć, bo w szybce od kierowcy był 10cm otwór. Więc - jest szansa że przejdzie, ale to zależy od dobrej woli sędziów. Na pewno klatka pomoże w przekonaniu sędziów, ale jak ja takie coś zauważę na bramie to zapisuję do outlaw. Można z tym polemizować itp, ale lepiej nie robić wyjątków dla nikogo - bo będą niepotrzebne dyskusje o uczciwości.


To po cholere jest ten regulamin skoro wszystko zalezy od woli sedziow ?
Czy ktos jednoznacznie moze go zinterpretowac ?

Niestety zaczynam odnosic wrazenie ze smiesza sie robi ta zabawa w ktorej zawsze zostawiacie sobie furtke zeby miec mozliwosc wykluczenia kogos niewygodnego za niezgodnosc z regulaminem

Marlon: wstawianie klatki tyko po to zeby nikt sie nie przyczepil do poliweglanowych szyb jest bezsensem... bo wiecej strace na masie po wstawieniu klatki niz zyskam na lekkich szybach.

To chyba normalne ze zespol ktory inwestuje w tym przypadku w przygotowanie do tych zawodow ma prawo wiedzec jakie sa zasady na poczatku.



OZ - Fri Jan 07, 2005 10:27 am
" />mach wyluzuj, nikt ci krzywdy nie zrobi, to nie wyścig szczurów ani też o złotą kupę, pojedziesz sobie w klasie powszechnej jeżeli totalnie nie przegniesz w naciąganiu regulaminu, czy teraz jest to jasne ?
zawsze interpretacja jest na korzyść zawodnika, jeżeli regulamin jednoznacznie czegoś nie nakazuje lub nie zabrania a na swoje wątpliwości dostałeś juz odpowiedź więc do dzieła czekam na ciebie 1 maja na Bemowie.



Mach - Fri Jan 07, 2005 11:11 am
" />
">mach wyluzuj, nikt ci krzywdy nie zrobi, to nie wyścig szczurów ani też o złotą kupę, pojedziesz sobie w klasie powszechnej jeżeli totalnie nie przegniesz w naciąganiu regulaminu, czy teraz jest to jasne ?
zawsze interpretacja jest na korzyść zawodnika, jeżeli regulamin jednoznacznie czegoś nie nakazuje lub nie zabrania a na swoje wątpliwości dostałeś juz odpowiedź więc do dzieła czekam na ciebie 1 maja na Bemowie.


jestem calkowicie luzny ... tylko od x dni nigdzie nie moge sie dowiedziec tego co potrzebujemy a robota czeka.
pozatym inwestor tez nie chcialby byc wykluczony przed pierwszysmi zawodam

1 maja powinna pojawic sie wieksza ekipa

dzieki za odpowiedzi



syncro - Sat Jan 08, 2005 11:39 am
" />
">... ale jak ja takie coś zauważę na bramie to zapisuję do outlaw. Można z tym polemizować itp, ale lepiej nie robić wyjątków dla nikogo - bo będą niepotrzebne dyskusje o uczciwości...

zgadzam się Marlon z tobą - nie robić wyjątków, ale


">...zawsze interpretacja jest na korzyść zawodnika, jeżeli regulamin jednoznacznie czegoś nie nakazuje lub nie zabrania ...

i nie mogę dotrzeć do punktu z zeszłego sezonu na temat otwierania szyb

Jak to jest dokładnie, bo niebardzo chciałbym wystartować na I eliminacji w OUTLAW ?
Czy mając zamiast przednich szyb nieotwierany poliwęglan zostanę wpisany do w/w klasy?
Czy tzw. okienko w tejże "szybie" mam uznać za jego otwieranie?
Chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź (bez wyjątków Marlon ), po której będę mógł to zbudować zgodnie z regulaminem.
Dziękuję z góry za odpowiedzi.



Marlon - Sun Jan 09, 2005 10:28 am
" />W regulaminie jest opisane, że szklana ma być przednia szyba. Wymienione w całości mogą być drzwi pasażera - nie mówi sie nic na temat konstrukcji tych drzwi (!)
Szyby w drzwiach mogą więc być z poliwęglanu, nie ma nic na temat ich funkcjonalnosci, chyba że warunek otwierania szyb podciągnie się pod punkt 9.2.1)



Tommy - Sat Jan 22, 2005 10:44 pm
" />To ja mam pytanie związane po części z tym tematem.

Czy dopuszczalne jest zrobienie z tworzywa jednoczęściowego przodu (maska, błotniki atrapa itp. razem jako jeden kawałek) ??

Oraz jak się ma sprawa przednich lamp ?? Czy jeżeli zrobię taki przód z laminatu to muszą tam być mocowania i wiązka do lamp ??



OZ - Sun Jan 23, 2005 12:50 am
" />1. możesz robić to w jednej części
2. światła możesz mieć wyjęte więc po co ci wiązka, ale miejsce na oryginalne światła musi być
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl