ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Ewentualne propozycje zmian do regulaminu 1/4 mili 2011





OZ - Tue Sep 28, 2010 8:26 pm
" />Proszę wpisywać w wątku, jeżeli ktoś jest zawodnikiem to niech poda z jakiej klasy.
Każda propozycja powinna być sensownie umotywowana




Marlon - Wed Sep 29, 2010 7:48 pm
" />Szajba proponuje motocyklową klasę V2, ja bym ją zastąpił raczej klasą "chopper", bo przyjedzie jakaś Duca 1198 i zamiecie, a chodzi nam o ściągnięcie właśnie czopków.
Czym się różni chopper czy cruiser od ściga czy golasa można określić na podstawie np. kąta główki ramy.
Klasa taka dobra jest dla zawodników - bo dużo jest motocyklistów na takich maszynach
jest dobra tez dla widzów - bo "armatury" sa ładne



KamienPomorski - Wed Sep 29, 2010 8:03 pm
" />Klasa DRAG AUTA:

9.2 Nadwozie i wyposaĹśenie samochodu w klasach DRAG:
7) Wymagane są działające światła stop

Ten podpunkt można by skreślić ponieważ i tak nikt go nie przestrzega



Judge_Dread - Wed Sep 29, 2010 8:04 pm
" />Ten przepis akurat jest dosyc istotny...




lamikluki - Wed Sep 29, 2010 9:26 pm
" />Na przyszły sezon chciałbym uczynić swój samochód bardziej ekologicznym i przejść na biopaliwo E85,
które jest dopuszczone w Polsce ale z tego co wiem nie jest jeszcze dostępne na stacjach benzynowych.
Można je za to kupić na stacjach w UE, np: wystarczy pojechać do Niemiec.

Moje pytanie jest zatem następujące, czy w przyszłym sezonie będę mógł startować na tym paliwie w klasie Street?

Istnieją już przystosowane do tego paliwa seryjne samochody takich marek jak Ford, Volvo czy Saab, wyposażone są one w czujnik Flexifuel i nie ma różnicy czy wlejemy do baku E85 czy zwykłą benzynę.

Poniżej zamieszczam linki z info o paliwie:
http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/e85- ... -w-polsce/
http://www.spedycje.pl/logistyka/produk ... tkich.html
http://www.autoflesz.pl/artykuly/1730,N ... enzyn.html

Z tego co piszą w powyższych linkach paliwo to wkrótce będzie też dostępne w Polsce.



OZ - Thu Sep 30, 2010 6:43 am
" />
">Ten przepis akurat jest dosyc istotny...

Łukasz, najpierw zbieramy propozycje, nie przeprowadzamy nad nimi dyskusji na bieżąco bo to zabije przejrzystość wątku,
a istotne jest to byśmy mieli na zawodach Słońce



Marlon - Fri Oct 01, 2010 10:16 am
" />
">Na przyszły sezon chciałbym uczynić swój samochód bardziej ekologicznym i przejść na biopaliwo E85,
które jest dopuszczone w Polsce ale z tego co wiem nie jest jeszcze dostępne na stacjach benzynowych.
Można je za to kupić na stacjach w UE, np: wystarczy pojechać do Niemiec.

Moje pytanie jest zatem następujące, czy w przyszłym sezonie będę mógł startować na tym paliwie w klasie Street?

na 99% dopiszemy E85 do listy dopuszczalnych paliw...
najprościej w ten sposób:
§9A. b. 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej w Unii Europejskiej i zgodne z normami UE.

to wykluczy paliwa typu metanol, paliwa z dodatkiem tetraetyloołowiu czy dziwne mieszanki z toluenem, olej opałowy i fryturę z chińskiego baru, a dopuści wszystko, co można kupić w legalnym obrocie.



TaBoR - Sat Oct 02, 2010 8:50 am
" />cały regulamin motocykli jest do poprawek..
glownie chodzi o te nasze dlugie wahacze, torowe owiewki, ilosc hamulcow itp itd..
skrzykne chlopakow i napiszemy razem jakas serie proponowanych poprawek lub zmian..



Rataj - Mon Oct 04, 2010 6:41 pm
" />Po przeglądnięciu regulaminu stwierdzam że przydało by się zmienić jeden bardzo ważny punkt - 9.7.6.
Co oznacza minimum? Czy będzie można się targować? Jeśli tak to przed przejechaniem w czasie 8.xxx czy po? Czy pieniądze są wypłacane w USD czy w PLN po średnim kursie? No i może by tak zachęcić jakąś większą sumą, bo puki co cały sezon bez rekordu...




OZ - Wed Oct 13, 2010 12:21 pm
" />temat regulaminowy zamkniemy w połowie listopada, jak ktoś chce jakichś zmian to niech pisze do tego czasu



Roberto - Wed Oct 13, 2010 7:09 pm
" />Ja to bym zmienił tylko dyscyplinę zawodników . Jak do 8 to do 8 . Jak zbieramy się posłuchać organizatorów na 10 to na 10 . W końcu poza świetną zabawą jaką sobie wszyscy fundujemy ważne jest nasze zdrowie!!
W lublinie w eliminacjach 1/4 miały jechać tylko motocykle. A było jak było . To nie sprzyja w naszej ocenie zdobywania dobrych wyników . Startując z samochodem umyka ten element nakręcania się i dopingowania między zawodnikami tej samej klasy . Samochód wie, że pewnie nie wygra a ja wiem że wygram . Oczywiście nigdy nie zakładam, że wygram bo wiadomo.................... wszystko może się zdarzyć! Ale zupełnie inaczej się jedzie z zawodnikiem o podobnym czasie, a w tej dyscyplinie wiemy że 2s to przepaść a więcej to................lepiej nie gadać. Jeżeli jest czas to jeździmy do woli jak w Zegrzu (imprezy dwudniowe mile widziane). Jak inne warunki lub okoliczności motocykle śmigają oddzielnie chyba że komuś to nie przeszkadza. Ale w końcu to tylko polemika. Dał bym tylko jeszcze nam parę przejazdów więcej (takich treningowych) żeby zapoznać się z warunkami panującymi na trasie przejazdu(dziury, łączenie płyt, czystość trasy). Mamy w końcu tylko dwa koła.
A tak w ogóle to wszystkich pozdrawiam. Tych bardziej i mniej zakręconych no i oczywiście Was ORGANIZATORÓW. Oby więcej takich imprez!!!!!



Marlon - Wed Oct 13, 2010 9:36 pm
" />Roberto, wiesz, że Lublin był wyjątkowy ze względu na konfigurację powrtou, ciasny parking itd, więc doszliśmy do wniosku że tak czy inaczej każdy zawodnik będzie musiał swoje odstać, a teoretycznie powinni dla nas być równie ważni motocykliści, street i drag. Ogólnie - kiedy to będzie możliwe - będziemy jednak starali się osobno prowadzić eliminacje.



Roberto - Thu Oct 14, 2010 9:38 am
" />Spoko . Bardziej chodzi o dyscyplinę samych zawodników. O sam briefing z zawodnikami. Jak było w Lublinie. Jedni przyszli na czas inni pod koniec a innych nie było wcale. Po Zegrzu bym tylko to bardziej zaostrzył. Obecność na briefing z zawodnikami powinna być obowiązkowa. W końcu wszyscy mamy tak samo daleko jak i czasami blisko żeby dojechać. A wbrew pozorom to co tam mówicie jest ważne.



Marlon - Thu Oct 14, 2010 11:02 am
" />jasne, myślę, że bez nalepki oznaczajacej obecność kierowcy na odprawie (używajmy tego pieknego, polskiego wyrażenia) żaden pojazd z nie powinien zostać wypuszczony na start - będę za tym przy poprawkach na 2011.



CzeX - Mon Oct 18, 2010 10:07 pm
" />Jest taka możliwość żeby wylać na pierwszych 18m jakąś specjalną substancję, która pozwoli nam na taki ostry start jak na zawodach w USA ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl