ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Fabuła





Sir Tomasz - 27 lip 2009, o 13:03
" />Jako nowy pomocnik, z nadanych mi predyspozycji przez Administratorów:-) Umieszczam ogólny zarys fabuły. Nad fabuła, jako taką pracy przerywał nie będę. Ale żądacie projektu, to daję:-) Oto on:
Ogólny Zarys Fabuły:
Istnieje świat, który rządzony jest przez czterech władców odrębnych kultur i narodowości. Nie istnieje podział na jakąkolwiek frakcje. To władcy poszczególnych krain decydują o ich predyspozycjach. Te cztery krainy rządzone są przez różne rasy. Są to: Ludzie, Ciemne Elfy, Krasnoludy, Nieumarli. Każda nacja mieszka w kraju, który ma swoje charakterystyczne cechy. Tj. pustynia, zielony ląd, jałowa ziemia, zimowa mapa. Na każdym lądzie znajdują się inne surowce i inne zawody do nauki. Krainy rządzone są przez władców, którzy wybierani są przez lud. Wybory odbywają się co 5dni. Władcą może zostać każdy, kto osiągnął poziom: xxx. Do zadań władcy należą:
Mianowanie straży, która pilnuje porządku w mieście.
Nakładanie ceł na towary wystawiane na targowiskach (od 1-10% ceny wystawionej przez sprzedawcę)- ta sama przez całą kadencje.
Kontakty międzynarodowe, wojny, pakty, sojusze

W każdym miejscu można się atakować. Jeśli zostanie zaatakowany rycerz prawy, to zgłasza to w odpowiednim wątku forum, a ten kto go atakował trafia do więzienia złapany przez straż. Po wielu atakach trafia na listę poszukiwawczą. Oznacza to, ze straż musi łapać go w każdym momencie, a obywatele mogą go atakować bez żadnych problemów na terenie królestwa, gdzie został na ów listę zapisany.
Złapany rozbójnik trafia do więzienia na określony czas, który wynosi xxxx
Król danego państwa może zarządzić wojnę z innym. Wtedy przez obu władców wyznaczany jest teren potyczki oraz czas, w którym zostanie on rozegrany. Wygrywa ten kraj, którego obywatele zadali najwięcej obrażeń przeciwnikowi.
Istnieje atak fizyczny oraz magiczny. Istnieje także obrona fizyczna oraz magiczna. Jeśli ktoś ma: 100af i 50am, a jego cel ma 100of i 50om to agresor nie zadaje żadnych obrażeń.
Straż danego państwa może łapać tylko na terenie tego kraju. Można zdobywać nowe tereny poprzez wojny, o ile władca drugiego państwa zgodzi się o taka nagrodę zawalczyć. Czyli np.:
Jeden z władców ma wioskę, drugi ma las. Oboje walczą o te tereny. Wygrany zabiera obie mapy do swojego kraju, przegrany nic. Obaj władcy muszą zgodzić się na taką bitwę. Zasady tj. wyżej. Walczą wszyscy obywatele, którzy chcą.
Zawody będą różnorodne, ale można posiadać ich jedynie po 2.




Feta - 28 lip 2009, o 12:46
" />ta spoko ale z tym królem ......................



Marxin - 28 lip 2009, o 13:26
" />A więc pewnie chcesz, żeby pisać co można zmienić ? A więc tak : królestwa nie powinny dzielić się na frakcje, tylko by się do nich zapraszało graczy, lub oni by składali podania, ponieważ jestem np. człowiekiem i muszę być w królestwie w którym jest 10% za towar i nic nie wystawiam przez to. Wtedy by była konkurencja (walka o mieszkańców). Oprócz wyborów można zdobyć królestwo wyzywając na pojedynek króla (wcześniej trzeba by było wyzwać 3 jego podwładnych wybranych przez króla). Król broniący swego tytułu miałby jakieś bonusy do statystyk. By spróbować zdobyć królestwo potrzebny jest taki punkt specjalny, który dostaje się co miesiąc. Można go też kupić za real kasę. Broniące się imperium przed atakiem innego ma bonusy za: Mur, wieże strzelnicze, fosę itp. Król broniącego się królestwa płaci za obronę (np. gracze z 10-20lvl 25 złota, 21-40 100 złota, 41-70 200 złota, 71-100 500 złota itd.) Każdy może do tej walki przystąpić, ale król może potem usunąć z tej walki każdego (żeby nie stracił dużo pieniędzy). Rycerz prawy może zostać zaatakowany bez konsekwencji na określonych mapach. Złapany rozbójnik może porozumieć się z królem w sprawie łapówki, za kwotę satysfakcjonującą króla zbir może zostać wypuszczony (pieniądze trafiają do króla). Gdy król danego państwa nie przyjmie wojny musi zapłacić wyzywającemu złotem (np. 5000), te kwoty będą stałe na wszystkie państwa. W każdym państwie będą organizowane turnieje. Mogłyby istnieć też grupy sprzeciwiające się królowi i mogą się one przeciwstawić królowi (zacznie się walka, król może wystawić tylu wojowników, by razem z nim było ich tyle samo co przeciwników.
Rozpisałem się



Sir Tomasz - 28 lip 2009, o 14:17
" />Rozpisałeś się, rozpisałeś:D Ale zauważ, że dla Fety Królowie to juz dużo, a co dopiero takie urozmaicenie:P
Część z Twoich pomysłów mogłaby być wprowadzona, ale to po jakimś czasie;D Na razie zróbmy 1rasę i króla;P To takie podstawy:-)




Marxin - 29 lip 2009, o 11:11
" />OK, bo ja już miałem tamtego posta edytować i coś więcej napisać ;d



Feta - 29 lip 2009, o 21:45
" />na początku jak zrobię clienta to powysyłam wszytskim użytkownikom na maila narazie prosiłbym map makerów o zrobienie jednego głównego miasta ( jak to zrobicie?? to zobaczycie w tutorialu który nakręce i wam porozsyłam).... w którym się spotkamy



Marxin - 30 lip 2009, o 08:51
" />Powiedz, którym tilesetem robić to miasto, to ja zrobię i będzie jeszcze dziś gotowe. Ale musisz do 12.00 odpisać, inaczej na jutro będzie
A tak w ogóle, bo Bagsiu pisał, że już nie będzie map w RPG Makerze, ale jeśli QM wrócił i będzie odpowidni silnik, to mogę w RMXP?



Feta - 30 lip 2009, o 08:56
" />zrób narazie miasto na rpg map makerze .....później ci wyśle linka do tutka



Bagsiu - 3 sie 2009, o 08:40
" />Marxin nie chodzi tu czy QM jest czy nie.
Jeśli chcemy mieć swego clienta musimy robić inaczej mapy ; )
A po drugie i tak, nawet jeśli byśmy robili na eclipse, to mapy z RMXP nie weszły by w Eclipse



Feta - 3 sie 2009, o 12:00
" />To oco w końcu chodzi ?
To ty chcesz teraz robić te mapy w eclipse?



Bagsiu - 3 sie 2009, o 13:40
" />Nie, nie
Ja tylko tłumacze ; )
Z Eclipse nie będziemy nawet korzystać ;P



Feta - 4 sie 2009, o 11:33
" />Aha, to dobrze ;p
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl