Fiat 126p TURBO
SaSIaT - Wed Mar 08, 2006 7:19 pm
" />Witam mam kilka pytań mianowicie: !) czy jest możliwość uturbienia seryjnej jednostki "maluszka" 2) jaka turbina była by odpowiednia do "maluszka", 3) gdzie moge oddać lub jak mam przerobić miske olejową aby podłączyć przewody smarowania turbiny, 4) czy przez taką przeróbke zmniejsze żywotność silnika??
pepel - Wed Mar 08, 2006 7:58 pm
" />1) jest możliwość choć nie wiem jak dlugo by dzialal taki silnik 2) turbinka kowalskiego , cena dosc przystepna , np. http://allegro.pl/item90846295_126p_mal ... d_1zl.html
IMO jesli auto ma Ci sluzyc do zabawy to polecam hardcorowe przerobki , jak np : http://moto.wp.pl/kat,15953,wid,8174488 ... caid=11365 (jesli ma byc jeszcze szybszy niz ten z artykulu to moze maluch 1.7T? , ale to tylko tak ode mnie) , natomiast jesli uzywasz go na codzien to jeszcze widze sens ulepszania seryjnego motoru w tym aucie. Jesli chodzi o zywotnosc to wszystko zalezy od cisnienia... Tak mi sie wydaje , bo nigdy nie widzialem uturbionego 0.6 w maluchu... Pozdrawiam
SaSIaT - Wed Mar 08, 2006 8:08 pm
" />czytałem to ale chce mieć coś oryginalnego i zastanawiałem sie nad turbo. może jakieś nisko obrotowe z jakiegos diesla? mam tylko problem z doborem turbiny i doprowadzeniem do niej oleju a tak poza tym to na całą reszte mam koncepcje, nie chce zaczynać pracy puki nie kupie jakiejś turbinki bo bez niej nie mam rozmiarów rur i nie moge niczego zaprojektować
DeviL - Wed Mar 08, 2006 8:58 pm
" />Nie kombinuj , swapuj na 1.2 i odrazu masz wiecej koni/momentu niz 650 turbo , potem 1.2 uturbic mozesz i masz ~130 konnego maluszka
BRS - Wed Mar 08, 2006 10:08 pm
" /> ">Nie kombinuj , swapuj na 1.2 i odrazu masz wiecej koni/momentu niz 650 turbo , potem 1.2 uturbic mozesz i masz ~130 konnego maluszka dokladnie aa jak chcesz jeszcze bardziej oryginalnego to...... ..........wsadz sobie dwie 700 i zrob naped na dwie oddzielne osie
koliber 111 - Thu Mar 09, 2006 11:40 am
" />po pierwsze uturbienia nie wytrzyma wał korbowy,a kutego raczej nie kupisz.wały pękały przy 50 konnych A grupach.nawet jak się wzieło 20 szt z hurtowni,prześwietliło i wybrało te bez skaz w odlewach to i tak diabli je po jakimś czasie brali,a jak trafisz na wał ze skazami(miała je większość prześwietlanych)to pęknie bardzo szybko.drugi problem to chłodzenie,maluch i bez turbo lubi się grzać,a z turbiną to będzie tragedia.lepiej sobie odpuść,szkoda czasu i kasy,chyba że lubisz rzeżbienie w gu....
SaSIaT - Thu Mar 09, 2006 4:22 pm
" />czyli bez swapa nie ma szans osiągnąć mocy większej niż 50 KM w maluszku?? a jaka jednostke byście proponowali, ale taką abym nie musiał wywalać siedzień tylko wmontował ją zamiast seryjnej i co ze skrzynią biegów?? zmienic przełożenia w seryjnej i ją zamontować??
m4rcin - Thu Mar 09, 2006 4:29 pm
" />Siasiat, nim zaczniesz uturbiać malucha zmniejsz proszę swój obrazek w podpisie bo pół strony zajmuje....
DeviL - Thu Mar 09, 2006 5:00 pm
" />900ccm ma z 40km , 1.2 60-80km , jak juz swapowac to lepiej na wiekszy , wieksze mozliwosci puzniej , pozatym po co Ci siedzenia z tylu w takim bolidzie ? Myslalem ,ze robisz zabawke do jazdy z 2 kubelkami i nic pozatym
BRS - Thu Mar 09, 2006 5:05 pm
" /> ">Siasiat, nim zaczniesz uturbiać malucha zmniejsz proszę swój obrazek w podpisie bo pół strony zajmuje....
popieram......
SaSIaT - Thu Mar 09, 2006 6:05 pm
" />M4rcin prosisz masz . to ma być maszynka ale chce zostawic tylne siedzenia żeby było miejsce i auto było w miare seryjne a tak poza tym to poszukuje w miare małego silniczka ale mocnego bo nie jestem zbyt bogaty żeby płacić za OC kosmiczne sumy
DeviL - Thu Mar 09, 2006 6:36 pm
" /> ">M4rcin prosisz masz . to ma być maszynka ale chce zostawic tylne siedzenia żeby było miejsce i auto było w miare seryjne a tak poza tym to poszukuje w miare małego silniczka ale mocnego bo nie jestem zbyt bogaty żeby płacić za OC kosmiczne sumy
No to nic nie zmieniaj , albo kup motor jakis 600ccm i 4sek do 100 masz
SaSIaT - Thu Mar 09, 2006 6:46 pm
" />to może i dobre rozwiązanie ale zrobie swapa zastanawiam sie nad jakimś 1.2 ewentualnie 1.4 turbo z UNO
DeviL - Thu Mar 09, 2006 7:40 pm
" /> ">to może i dobre rozwiązanie ale zrobie swapa zastanawiam sie nad jakimś 1.2 ewentualnie 1.4 turbo z UNO
Mowisz ,ze Cie nie stac na OC a tu o 1.4t (jest takie?) piszesz , czyli stac Cie na benzyne przy spalaniu turbo auta 10-15 litra na 100 . Pamietaj tez ,ze im wiekszy silnik tym wiecej miejsca potrzebuje hehe . Ja polecam 1.2 lekkie modyfikacje glowicy i masz wiecej itd ...
S4jm0n - Thu Mar 09, 2006 9:30 pm
" />Taaaaa.... super projekt. Nawet sam dokładnie nie wiesz czego chcesz i jak się za to zabrać. Seryjna skrzynia...taa... swapuj silnik, a skrzynię zostaw od malca... Zresztą dyskusja IMHO bez sensowna bo jeśli na OC Cię nie stać to wierz mi, że nie stać Cię też na swap'a i tego typu rzeźby w gów.... tym bardziej, że sam nie masz pojęcia o czym piszesz.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|