Finał Gecko Cup 27.09 lotnisko Bemowo, Warszawa :)
OZ - Fri Aug 28, 2009 7:27 pm
" />Czyli mocny akcent wyścigowy na koniec sezonu 1/4 mili w Polsce. Wszelkie informacje, zapisy, akredytacje dziennikarskie itd. są tu: http://www.sss.org.pl i http://www.sss.org.pl/event.php?view=270909 W rozecie jak i w 1/4 mili pojawi się dodatkowa klasa - Mazda MX-5. SSS wraz z Mazda Europe i klubem MX-5 http://www.mx-5.pl/viewtopic.php?t=2836 ... 9069bcd0fe organizuje zlot na XX-lecie produkcji tej marki. Odbędzie się również finał konkursu na Miss Gecko (zapraszamy do zapisów viewtopic.php?f=1&t=2294 ) sponsorowany przez http://www.studiopoludnie.pl/
Oprócz tego wiele dodatkowych atrakcji, konkursy i trybuny dla widzów, pokazy sztuk walki, akrobacji motocyklowej, stoiska wystawowe ... itd.
Serdecznie zapraszamy
Aleks - Mon Aug 31, 2009 4:00 pm
" />Cześć Finał Gecko Cup na Bemowie! Super czekałem już na to po pierwszej rundzie rozgrywanej także na Bemowie Szykuje nam się świetna impreza! i jeszcze zawodnicy za granicy, iii oczywiście nie można zapomnieć o finale miss Gecko obecność 100% oby tylko pogoda dopisała Pozdro
GreenTom - Tue Sep 01, 2009 11:55 am
" />Także nie mogę się doczekać... pierwszy sprawdzian auta po robocie mam nadzieje, że pojawi się trochę wiećej garbusów Pozdrawiam i do zobaczenia.
Budzik - Tue Sep 01, 2009 2:17 pm
" />A co tam zmodernizowałeś tym razem ?:)
GreenTom - Wed Sep 02, 2009 6:44 am
" /> ">A co tam zmodernizowałeś tym razem ?:)
Jako, że miałem niewielką przygodę w październiku zeszełgo roku (bliskie spotkanie z krawężnikiem ciut za wysokim ) wymienić musiałem (znowu) całą belkę przednią (belka - rury z listwami skrętnymi) naprawy blacharskie po tymże zdażeniu jak i takie tam kosmetyczne zabiegi metalurgiczne u Rafała z http://www.rodents.pl (Magik najwyższej klasy polecam) a z silnika to też bardziej kosmetyka, "raczej" niezbyt dodająca mocy ale ciesząca oko. Przerobiłem układ olejowy i ogólnie chłodzenie silnika na bardziej wydajne. W miejsce seryjnej chłodnicy oleju chłodzonej częscią powietrza z "budy" wiatraka (chłodzącego głowice i cylindry) poszła 2 stopniwowa 8 rurowa chłodnica zewnętrza z 80W wiatrakiem elektrycznym nad skrzynią. Tak na przyszłość wrzuciłem "Summitowego" Line locka. i co mnie najbardzije cieszy dorwałem, szukane około 5 lat, orginalne Felgi MAHLE "Baby Burners" z Porsche 914 z lat 72-74 lub 73-76 nie pamietam dokładnie - fakt że mają ponad 30 lat i są moimi wymażonymi felgami 4 śrubowymi z tamtych lat. Mam nadzieje ze na Bemowie już będą na Aucie.
Chłopaki z naszego Teamu (Street & Strip VolksWagen Freaks http://www.cal-look.pl) także poczynili przygotowania swoich cal-looków i mam nadzieje, że dzięki nim i ich maszynom niejedną tważ ozdobi wielki "banan" od ucha do ucha. Postaramy pojawić się w jak największym składzie.
OZ - Wed Sep 02, 2009 7:45 pm
" />fajnie, czekamy na Was
ps. Instruktor Piotr Wróblewski, główna osoba odpowiedzialna za Rozetę Wróbla na imprezie SSS, będzie prowadził w sobotę 26.09 (dzień przed zawodami) dodatkowe, odpłatne treningi na rozecie na lotnisku Bemowo. Wszystkich chętnych proszę o kontakt z nim pod numerem 605612812 info o rozecie jest na jego stronie http://www.rspw.waw.pl/rozeta.htm
Budzik - Wed Sep 02, 2009 10:00 pm
" /> ">A co tam zmodernizowałeś tym razem ?:)
Jako, że miałem niewielką przygodę w październiku zeszełgo roku (bliskie spotkanie z krawężnikiem ciut za wysokim ) wymienić musiałem (znowu) całą belkę przednią (belka - rury z listwami skrętnymi) naprawy blacharskie po tymże zdażeniu jak i takie tam kosmetyczne zabiegi metalurgiczne u Rafała z http://www.rodents.pl (Magik najwyższej klasy polecam) a z silnika to też bardziej kosmetyka, "raczej" niezbyt dodająca mocy ale ciesząca oko. Przerobiłem układ olejowy i ogólnie chłodzenie silnika na bardziej wydajne. W miejsce seryjnej chłodnicy oleju chłodzonej częscią powietrza z "budy" wiatraka (chłodzącego głowice i cylindry) poszła 2 stopniwowa 8 rurowa chłodnica zewnętrza z 80W wiatrakiem elektrycznym nad skrzynią. Tak na przyszłość wrzuciłem "Summitowego" Line locka. i co mnie najbardzije cieszy dorwałem, szukane około 5 lat, orginalne Felgi MAHLE "Baby Burners" z Porsche 914 z lat 72-74 lub 73-76 nie pamietam dokładnie - fakt że mają ponad 30 lat i są moimi wymażonymi felgami 4 śrubowymi z tamtych lat. Mam nadzieje ze na Bemowie już będą na Aucie.
Chłopaki z naszego Teamu (Street & Strip VolksWagen Freaks http://www.cal-look.pl) także poczynili przygotowania swoich cal-looków i mam nadzieje, że dzięki nim i ich maszynom niejedną tważ ozdobi wielki "banan" od ucha do ucha. Postaramy pojawić się w jak największym składzie.
No to widzę że trochę zabawy miałeś przy aucie Fajnie wyglądają garby jak się ścigają, niby stary samochód, ale daje radę No to nie zostaje mi nic więcej, jak życzyć powodzenia na starcie
Marlon - Thu Sep 03, 2009 12:01 pm
" />Budziku, pewnie pamiętasz z Krems pomarańczowego roadstera Karmann Ghia, auto spokrewnione z garbim. W wersji wyglądającej z zewnątrz jak klasyk z konkursów elegancji i ze skórzaną walizeczką dla ozdoby, trzaskał niskie 12-tki - i siedział tam mocno zmodowany VW boxer.
Budzik - Fri Sep 04, 2009 11:07 am
" />No no, był taki jeden, cicha woda Kiedyś GreenTom wrzucał u nas na forum rożne zdjęcia i filmiki, np jak VW transporter strzelał 11? jakoś tak.. Prawda jest taka, ze jak się chce, to się może. No i trochę kasy trzeba mieć
Aniolek - Sun Sep 06, 2009 8:12 pm
" />mam pytanko - prosbe o to czy będzie możliwosć aby przed półfinałami sprzątnąć pierwsze 10-20metrów bo po takiej ilości przejazdów będzie już dużo drobnych kamyczków a ośki nie maja wtedy łatwo. Wogóle wydaje mi sie że nie będzie duzym kosztem jak by 2 ludzi ze szczotkami co jakiś czas pobiegało na pierwszych metrach , mogło by to się odbywać w przerwach na konkursy itp. Zawodnicy byli by pewnie mega zadowoleni.
OZ - Sun Sep 06, 2009 8:35 pm
" />Aniołek, nie rób z wyjątku reguły zawsze czyścimy maszynowo cały kilometr na szerokości ok 50 metrów, w Kamieniu Śląskim w sobotę zepsuły się dwie zamówione maszyny, lotniskowa i z Garwolina i dlatego nie było czyszczenia maszynowego tylko ręczne (które zawsze będzie gorsze jakościowo), nikt inny nie chciał wykonać tej usługi w Kamieniu ze względu na dojazd i dzień wolny od pracy
dwudziestu ludzi czyściło pas, wywaliliśmy z tonę kamieni bo lotnisko dotknęła zaskakująca erozja w porównaniu z 2008, dałoby to większy efekt gdyby zawodnicy jadąc wybranym przez siebie (czasami niesprzątniętym kawałkiem lotniska) nie narzucali ich znowu na wyczyszczone pasy, trochę dołożył też jetcar podmuchem,
mniejsza o to, warunki były trudne ale nie było żadnej szansy by je znacząco poprawić w Kamieniu, pominę, że załataliśmy kilka dziur w lotnisku wylewką murarską
na Bemowo od lat przyjeżdża do nas MPO i działa, w przypadku awarii mogą w każdej chwili podstawić inną maszynę bo jest blisko i ... jest trochę więcej sprzętu do dyspozycji
Aniolek - Sun Sep 06, 2009 9:40 pm
" />nie żebym się czepiał ale przed półfinałami by się przydało pewnie przelecenie choćby startu i kilku metrów , pisze to bez cienia złośliwości , wiesz mocy przybywa no i kłopociki sie zaczynają
OZ - Sun Sep 06, 2009 11:27 pm
" />dobra, dobra, kiepskiej baletnicy ... ps. nie martw się o przyczepność na Bemowie
MaGGu - Wed Sep 09, 2009 12:26 pm
" />Witam. W jaki sposób mogę się zapisać na zawody 1/4 mili ? Próbuje przez panel użytkownika, wpisuje dane login i hasło ( to samo co na forum ) i nic się nie dzieje...
Co robię źle ??
Pozdrawiam
OZ - Wed Sep 09, 2009 12:32 pm
" />najpierw musisz sobie założyć konto zawodnika, to nie to samo co login na forum zacznij od tego: http://www.sss.org.pl/article.php?view=19
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|