Ford Puma
crazyangel - Mon Dec 04, 2006 2:47 am
" />Czy ktos wogole ma to autko i bawil sie w chipowanie i uturbianie i wszelkie rzeczy zwiekszajace predkosc? chetnie sie dowiem czegos ciekawego
NuLL - Sun Jan 14, 2007 9:34 am
" />Przepraszam za pozne odpisywanie. Z silnika 1.7 bez turbo mozna wyciagnac kolo 160 - niespecjalnie sie silac nawet. Silnik mozna rozkrecic do 8-9 obrotow - nie wymaga to wymiany polowy silnika . Fajne sie jezdzi bo mialem okazje
pepel - Mon Jan 15, 2007 8:26 pm
" /> ">Z silnika 1.7 bez turbo mozna wyciagnac kolo 160 - niespecjalnie sie silac nawet. Silnik mozna rozkrecic do 8-9 obrotow - nie wymaga to wymiany polowy silnika.
A moglbys przyblizyc co takiego trzeba zrobic aby uzyskać te 160HP N/A?
Arkadius3 - Thu Jan 18, 2007 8:42 am
" />poszukaj na http://www.fiestaklubpolska.pl kogoś kto do Fiesty MKIV swapował ten silnik i coś tam w nim dłubał (na pewno ściągał rev limiter i cos z wydechem zmieniał) moze Ci pomoze
Gaydek - Thu Mar 19, 2009 9:45 pm
" />Sorry, że dopiero teraz, ale... pierwszą w Polsce Pumę turbo zrobił Grabowski. Słuch o niej zaginął. Druga turbo właśnie się robi. Ponieważ jest to Puma z Klubu Forda Pumy to żądni wiedzy na jej temat proszeni są o pojawienie się na forum KFP lub skontaktowanie się ze mną.
A propos 150/160 KM w Pumie 1.7 to (Ameryki nie odkryję): - dolot (najlepiej z FRP), - wałki (najlepiej z FRP), - 4-2-1 i reszta wydechu (kopia FRP, ale z nierdzewki), - strojenie.
klaudi00 - Tue Sep 29, 2009 9:28 am
" />ta puma to chyba malo pospolity samochod, co?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|