ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Golf III gti





Janeczi - Sun Aug 28, 2005 7:53 pm
" />Witam!
Posiadam golfa III gti 110kW.
Chciałbym go wzmocnić nieco, troche myslałem o zmianie oprogramowania w kompie, czy ktoś się orientuje o ile może taka zmiana podnieść moc?
A może ktoś z Was zna inny sposób aby wzmocnić ten motor, pomijając wstawienie turbiny, czy montaż podtlenku!
Czekam na propozycje!
pozdrawiam!!




Taffarel - Sun Aug 28, 2005 8:20 pm
" />dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie...



DeviL - Sun Aug 28, 2005 8:37 pm
" />Dolot,wydech,glowica,walki ...



Taffarel - Sun Aug 28, 2005 10:16 pm
" />
">Dolot,wydech,glowica,walki ...
czy to jakis kolega mosaka ??




BRS - Tue Aug 30, 2005 8:53 am
" />
">Dolot,wydech,glowica,walki ...
czy to jakis kolega mosaka ??
raczej ty na niego wygladasz....



Janeczi - Wed Aug 31, 2005 10:19 am
" />dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie...

Jeżeli sam tak masz zrobione w swoim to jesteś "FAJNY" sportowy kierowca!!
Moze w swojej rakiecie wyreguluj sobie kobulator przetokowy to bedzie troche szybsza!



OZ - Wed Aug 31, 2005 10:24 am
" />skąd w Was tyle złośliwości Panowie?

Janeczi: co do przeróbki wolnossaka to pozostają Ci inne wałki, lepsze sprężyny i wyższe kręcenie silnika, dodatkowo można obrabiać głowice, dać większe zawory, polerować dolot, zwiększyć pojemność itd., niestety nie potrafię Ci podać ile koni to może dać, przedział od kilku do 30-40 przy dobrze zrobionym wydechu i w zależności od opcji, po prostu przerabianie auta wolnossącego jest trudniejsze niż uturbionego i daje mniejsze przyrosty mocy, za to koszty są podobne niestety



Janeczi - Wed Aug 31, 2005 11:34 am
" />dzięki za konkretną podpowiedź.
Najpierw zaczne od dolotu zapewne. Wiem ze wolnossaki sie ciezko robie i nie są za to zbyt wdzieczne w przerobkach. poprzedniego golfa robilem troche czasu, ale efekt zostal osiagniety, oczywiscie pod wzgledem osiagow, nie chodzi mi o stylizacje, bo smiesza mnie samochody poobwieszane tysiacami spojlerow, a pod maska na ogol silnik 1.4 albo i slabszy!
Jak ktos z Was ma takiego Glofika jak ja, i dokonal w nim jakiś modyfikacji( wydech, komp i takie w tym rodzaju) to prosze o info na ten temat!!
pzdr



Pablox11 - Wed Aug 01, 2007 8:21 pm
" />Mam pytanie dla speców czy dałoby się zamatować silnik od
Audi A3 8P (II generacja 2003- ) do golfa2 posiadają podobne wymiary jak i mocowania.
2.0 T
Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min
Maks. moment obr. - 320 Nm przy 2500-5000 obr./ min

myślę, że miałby jakieś 4,4s do 100km/h z budą od golfa



A3 - Thu Aug 02, 2007 8:47 am
" />Janeczi dlaczego nie chcesz zainwestować w turbo??.
Mój kolega ma identycznego Golfa jak Ty i uzyskał w nim dzięki turbo 220KM i jezdzi tak już z 8 miechów i wszystko jest ok.
Tym bardziej że kasa jest prawie że taka sama a masz lepsze osiągi



bezduszny - Thu Aug 02, 2007 9:59 am
" />Jedyne sensowne wyjście to swap silnika na 1.8T. Bez turbo czy kompresora szkoda zachodu.

Koszt silnika około 3.5 - 4k.

A dalej.... to spokojnie do 250KM czy 300KM w zalezności od zasobności portfela.



mosak 1.8T - Tue Aug 07, 2007 10:17 pm
" />
">dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie...
zje&any polski stareotyp nt. wlascicieli Golfow w Polsce...

pozdrawiam Pana zabawnego inaczej ;/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl