Golf III gti
Janeczi - Sun Aug 28, 2005 7:53 pm
" />Witam! Posiadam golfa III gti 110kW. Chciałbym go wzmocnić nieco, troche myslałem o zmianie oprogramowania w kompie, czy ktoś się orientuje o ile może taka zmiana podnieść moc? A może ktoś z Was zna inny sposób aby wzmocnić ten motor, pomijając wstawienie turbiny, czy montaż podtlenku! Czekam na propozycje! pozdrawiam!!
Taffarel - Sun Aug 28, 2005 8:20 pm
" />dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie...
DeviL - Sun Aug 28, 2005 8:37 pm
" />Dolot,wydech,glowica,walki ...
Taffarel - Sun Aug 28, 2005 10:16 pm
" /> ">Dolot,wydech,glowica,walki ... czy to jakis kolega mosaka ??
BRS - Tue Aug 30, 2005 8:53 am
" /> ">Dolot,wydech,glowica,walki ... czy to jakis kolega mosaka ?? raczej ty na niego wygladasz....
Janeczi - Wed Aug 31, 2005 10:19 am
" />dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie...
Jeżeli sam tak masz zrobione w swoim to jesteś "FAJNY" sportowy kierowca!! Moze w swojej rakiecie wyreguluj sobie kobulator przetokowy to bedzie troche szybsza!
OZ - Wed Aug 31, 2005 10:24 am
" />skąd w Was tyle złośliwości Panowie?
Janeczi: co do przeróbki wolnossaka to pozostają Ci inne wałki, lepsze sprężyny i wyższe kręcenie silnika, dodatkowo można obrabiać głowice, dać większe zawory, polerować dolot, zwiększyć pojemność itd., niestety nie potrafię Ci podać ile koni to może dać, przedział od kilku do 30-40 przy dobrze zrobionym wydechu i w zależności od opcji, po prostu przerabianie auta wolnossącego jest trudniejsze niż uturbionego i daje mniejsze przyrosty mocy, za to koszty są podobne niestety
Janeczi - Wed Aug 31, 2005 11:34 am
" />dzięki za konkretną podpowiedź. Najpierw zaczne od dolotu zapewne. Wiem ze wolnossaki sie ciezko robie i nie są za to zbyt wdzieczne w przerobkach. poprzedniego golfa robilem troche czasu, ale efekt zostal osiagniety, oczywiscie pod wzgledem osiagow, nie chodzi mi o stylizacje, bo smiesza mnie samochody poobwieszane tysiacami spojlerow, a pod maska na ogol silnik 1.4 albo i slabszy! Jak ktos z Was ma takiego Glofika jak ja, i dokonal w nim jakiś modyfikacji( wydech, komp i takie w tym rodzaju) to prosze o info na ten temat!! pzdr
Pablox11 - Wed Aug 01, 2007 8:21 pm
" />Mam pytanie dla speców czy dałoby się zamatować silnik od Audi A3 8P (II generacja 2003- ) do golfa2 posiadają podobne wymiary jak i mocowania. 2.0 T Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min Maks. moment obr. - 320 Nm przy 2500-5000 obr./ min
myślę, że miałby jakieś 4,4s do 100km/h z budą od golfa
A3 - Thu Aug 02, 2007 8:47 am
" />Janeczi dlaczego nie chcesz zainwestować w turbo??. Mój kolega ma identycznego Golfa jak Ty i uzyskał w nim dzięki turbo 220KM i jezdzi tak już z 8 miechów i wszystko jest ok. Tym bardziej że kasa jest prawie że taka sama a masz lepsze osiągi
bezduszny - Thu Aug 02, 2007 9:59 am
" />Jedyne sensowne wyjście to swap silnika na 1.8T. Bez turbo czy kompresora szkoda zachodu.
Koszt silnika około 3.5 - 4k.
A dalej.... to spokojnie do 250KM czy 300KM w zalezności od zasobności portfela.
mosak 1.8T - Tue Aug 07, 2007 10:17 pm
" /> ">dopompuj powietrza w kolach, umyj dekle i naklej sobie "diabla" na tylnej szybie... zje&any polski stareotyp nt. wlascicieli Golfow w Polsce...
pozdrawiam Pana zabawnego inaczej ;/
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|