Info techniczne
Sylwia Pfajfer - Wt lip 01, 2008 1:48 pm
Witajcie,
Na chwile obecna nie prowadzimy serwisu POGWARANCYJNEGO na urzadzenia. Oczywiscie zapewniamy serwis 12 miesiecy od daty zakupu. Urzadzenia odeslane do nas w 99,9% sa wymieniane na nowe co oznacza ze kazde nowe urzadzenie ma kolejne 12 miesiecy gwarancji ). Pracujemy nad wznowieniem serwisu pogwarancyjnego i jesli tylko bedziemy go mieli dam znac
Ma-dzia - Wt lip 01, 2008 8:34 pm
brzmi optymistycznie
tinuÂś - Wt lip 01, 2008 9:21 pm
luiza w co ?? bo dla mnie to co Sylwia napisala jest juz jasne...
misiu235 - Śr lip 02, 2008 4:25 am
Dziewczyny, nie zawsze wszystko jest kolorowe i tak w życiu czasami bywa. Widzicie, że Sylwia stara się coś dla nas z tym serwisem wykombinować, więc miejmy nadzieję, że to jej wyjdzie (a tutaj już z gódy dzięki za zaangażowanie Sylwia)
karolka21 - Śr lip 02, 2008 6:35 am
Moim zdaniem warunki sa fair i widac ze Beautica, a w szczegolnosci Sylwia dba o klientow i stara sie ich zadowloic na kazdym kroku. Takze Beautica rulezzz....
martusiaczeq - Śr lip 02, 2008 6:15 pm
super ze Beautisia i Sylwia pracuja nad tym zeby spowrotem byl serwis pogwarancyjny:) mysle ze wielu osoba sie to przyda i to jest dodatkowy plus dla firmy:)
Luiza - Śr lip 02, 2008 7:24 pm
A czy ktokolwiek korzystal z serwisu POGWARANCYJNEGO ze piszecie o jego powrocie?
Darianna - Śr lip 02, 2008 7:43 pm
Owszem,nasze klientki miały przyjemność korzystać. Piszę przyjemnośc,bo wysyłałysmy rączkę od frezarki do Beauticy na serwis pogwarancyjny- rączkę otrzymałyśmy po kilku dniach,naprawioną bezpłatnie.Ot taki mały gift od Beauticy. Serwis był,teraz go nie ma-pewnie z konkretnych powodów ,nie po to aby kogoś oszukać czy zrobić mu na złość.
Luiza - Śr lip 02, 2008 8:00 pm
Ale ja pytam czy któras z dziewczyn objal ten "serwis pogwarancyjny" nie pytam sie pracownikow. A chyba zadna z nas,jak juz, to by za free nie miala zrobionej raczki ktorej koszt to polowa frezarki.
Darianna - Śr lip 02, 2008 8:13 pm
Przecież piszę o naszych klientkach a nie o nas
piska - Śr lip 02, 2008 8:17 pm
hmm luizie chyba chodzilo o konkretna osobe, bo Darus napisalas, ze "wysylalyscie raczke...", wiec wychodzi, ze All4Nails wysylal:) chyba chodzi o pania X, M, Z.... zreszta nie wiem, nie chce sie wtracac, ale luizo takich spraw na forum nie powinno sie roztrzasac. dobrze, ze wyjasniono z tym serwisem pogwarancyjnym, ale reszta tematow itp, drazenie tego- jest bezsensu ..
Darianna - Śr lip 02, 2008 8:21 pm
Ale ja pytam czy któras z dziewczyn objal ten "serwis pogwarancyjny" nie pytam sie pracownikow. A chyba zadna z nas,jak juz, to by za free nie miala zrobionej raczki ktorej koszt to polowa frezarki.
No chyba to miała na mysli Luiza,a akurat własnie nasza klientka(nikt z pracowników all4nails) miała rączkę naprawioną gratis.
melisanka - Śr lip 02, 2008 8:58 pm
słuchajcie, ale jesli wg Praw Konsumenta na taki sprzet jakby nie patrzec drogi sa dwa lata od kupna na reklamacje... moim zdaniem serwis pogwarancyjny to raczej obowiazek firmy jesli sprzedaje drogi sprzet. Tym bardziej, ze w momencie zakupu serwis byl zapewniony. Napisalam rzeczowego maila do rzecznika praw konsumenta i mam nadzieje ze to wyjasni cala sprawe i w koncu bedzie wszytko jasne
Sylwia Pfajfer - Śr lip 02, 2008 9:13 pm
no to powiem Ci ze jestem w szoku..
melisanka - Śr lip 02, 2008 9:34 pm
Ale nie rozumiem czemu, przeciez ja tyko chce sie czegos konkretnego dowiedziec dla swojej wlasnej ciekawosci bo lubie wiedziec co w prawie piszczy, a takie rzeczy sie przydaja w zyciu, a przy okazjii rozwieja watpliwosci z ostatnich kilku dni bo przekrzykiwać sie bez konkretow nie ma sensu
myszor712 - Cz lip 03, 2008 6:45 am
słuchajcie, ale jesli wg Praw Konsumenta na taki sprzet jakby nie patrzec drogi sa dwa lata od kupna na reklamacje... moim zdaniem serwis pogwarancyjny to raczej obowiazek firmy jesli sprzedaje drogi sprzet. Tym bardziej, ze w momencie zakupu serwis byl zapewniony. Napisalam rzeczowego maila do rzecznika praw konsumenta i mam nadzieje ze to wyjasni cala sprawe i w koncu bedzie wszytko jasne
zgadza sie dwa lata wczoraj nawet konsultowałam to z koleżanką która pracuje w Biurze Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów
Luiza - Pn lip 07, 2008 8:21 pm
czyli moja frezarka powinna byc naprawiona.
Sylwia Pfajfer - Pn lip 07, 2008 8:22 pm
wiesz co Luzia, odeslij ta frezarke do nas.
Luiza - Pn lip 07, 2008 8:35 pm
Ale zostanie naprawiona. Bo teraz to sie boje czy przypadkiem sie gdzies nie zawieruszy. I uprzedza ze byla rozkrecana bo pewien pan probowl mnie poratowac także zeby nie było ze gwarancja mnie nie obejmuje ( na taki sprzet jest 2 lata-tez sie dowiadywalam)
Katia88_2006 - Pn lip 07, 2008 8:36 pm
Melisanka ma racje - po tym jak Polska przystąpiła do UE na każdy sprzęt, nie zależnie od tego co pisze na gwarancji, jest udzielane 2 lata gwarancji...
Sylwia Pfajfer - Pn lip 07, 2008 8:37 pm
zobaczymy co da sie zrobic
Ma-dzia - Pt sie 21, 2009 8:04 am
miesiąc temu odesłalam swoja frezarkę do naprawy serwisowej. Wszystkie terminy zostały dotrzymane, frezarkę dostałam nową i tak jak Sylwia pisała na samym początku gwarancja jest liczona od początku Jestem bardzo zadowolona z tak sprawnej współpracy, dziękuję
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|