Jaka klasa?
Artur - Mon Mar 21, 2005 10:17 pm
" />Mam Peugeota 307 z 1.6 benzyna 110 KM... w jakiej klasie zmuszony bym był startować na 1/4 mili?
WASyL - Mon Mar 21, 2005 10:20 pm
" /> ">Mam Peugeota 307 z 1.6 benzyna 110 KM... w jakiej klasie zmuszony bym był startować na 1/4 mili?
http://www.sss.org.pl -> regulamin i wszytko jasne
podpowiem że na p
pzdr
Artur - Mon Mar 21, 2005 10:26 pm
" />Rozumiem że w Profi Plus... Ciekawe jaki by mi się udało czas wykręcić... jest możliwy poniżej 16 s ?
Jasiek - Mon Mar 21, 2005 10:33 pm
" />Źle rozumiesz. Przeczytaj jeszcze raz to zrozumiesz, czemu to jest Profi. A czas jaki jest możliwy to nikt nie wie, trzeba przyjechać i sprawdzić.
Artur - Mon Mar 21, 2005 10:36 pm
" />No tak... profi... źle się wczytałem... myślałem że tam jest do 1550 cm a nie powyżej.
adanus - Tue Mar 22, 2005 10:40 am
" />jak o klasach mowa to małe pytanko.
niewyrobie się z moim potworkiem na bemowo i tu pytanie czy mogę przyjechać samochodem którym startowałem rok temu a w następnych eliminacjach już moim potworkiem i czy punkty będą mi się liczyły?
czyli czy nr startowy jest zawodnika czy przyznawany samochodom?
oczywiście wszystko w jednej klasie
REN - Tue Mar 22, 2005 1:43 pm
" />punkty zbiera kierowca a nie samochod
marcin@klubsubaru.pl - Tue Mar 22, 2005 2:36 pm
" />Na szczęście nie będziesz zmuszony w ogóle startować.
OZ - Tue Mar 22, 2005 2:57 pm
" /> ">jak o klasach mowa to małe pytanko.
niewyrobie się z moim potworkiem na bemowo i tu pytanie czy mogę przyjechać samochodem którym startowałem rok temu a w następnych eliminacjach już moim potworkiem i czy punkty będą mi się liczyły?
czyli czy nr startowy jest zawodnika czy przyznawany samochodom?
oczywiście wszystko w jednej klasie
numer ma zawodnik a nie samochód, na każde zawody możesz przyjeżdżać innym autem do tej samej klasy (na www znajdziesz info jak zgłosić zmiany auta), na jednych zawodach nie możesz startować dwoma samochodami w tej samej klasie, możesz startować np. dwoma, trzema itd. samochodami na jednych zawodach w dwóch, trzech itd róznych klasach, punkty zawsze zbiera zawodnik
Marlon - Tue Mar 22, 2005 9:39 pm
" /> ">jest możliwy poniżej 16 s ?
obstawiam raczej wysokie 18 a że 110KM peżota to pewnie 95 prawdziwych to bliżej 20 sekund...
(żeby nie było - możesz konkurować ze mną i moim escortem )
WASyL - Tue Mar 22, 2005 9:44 pm
" /> ">obstawiam raczej wysokie 18 a że 110KM peżota to pewnie 95 prawdziwych to bliżej 20 sekund...
ke jakie 20 sekund sej 9-seta (40 KM i jeden **ujowy kierowca) kręci 19,4 bardziej bym celował w 18,1-2
pzdr
Artur - Tue Mar 22, 2005 10:55 pm
" />ja myśle że uda mi się 17s. albo wysokie 16
WASyL - Tue Mar 22, 2005 11:10 pm
" /> ">ja myśle że uda mi się 17s. albo wysokie 16
przesadny optymizm tysz nie jest zdrowy, Seicento 110KM kręci 18 a różnica w masie jest znaczna więc wycofuje sie z 18,2 i bardziej ci daje te 18,4 jeśli podołasz ze zmianą biegów
pzdr
Artur - Tue Mar 22, 2005 11:24 pm
" />no wiesz... ale seicento to seicento... a Peugeot 307 może więcej z siebie dać... przynajmniej tak myśle. W seicento jest chyba problem z przeniesieniem takiej mocy na asfalt. a może sie myle.
WASyL - Tue Mar 22, 2005 11:32 pm
" /> ">no wiesz... ale seicento to seicento... a Peugeot 307 może więcej z siebie dać... przynajmniej tak myśle. W seicento jest chyba problem z przeniesieniem takiej mocy na asfalt. a może sie myle.
Mylisz sie i to dość ostro
pzdr
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|