katalizator.....wycinac? czy nie......a moze sportowy ???
mally - Fri Jun 03, 2005 2:06 pm
" />no wlasnie co o tym sadzicie.......jak wyciecie albo wstawienie sportowego katalizatora ma sie do osiagalnych mocy itd
ROBI 24 - Fri Jun 03, 2005 2:32 pm
" /> ">no wlasnie co o tym sadzicie.......jak wyciecie albo wstawienie sportowego katalizatora ma sie do osiagalnych mocy itd
ja w mojej alfie wywaliłem kata i wrzucilem strumienice naddzwiekową,idzie duzo lepiej
mally - Fri Jun 03, 2005 7:07 pm
" />ok.........a co sadzicie o katalizatorach sportowych????
Lui - Fri Jun 03, 2005 7:33 pm
" /> ">no wlasnie co o tym sadzicie.......jak wyciecie albo wstawienie sportowego katalizatora ma sie do osiagalnych mocy itd
ja w mojej alfie wywaliłem kata i wrzucilem strumienice naddzwiekową,idzie duzo lepiej
a konkretnie ile lepiej, sekundy urwane KM Nm? Czy tylko "lepiej wkręca się na obroty"
sluger - Mon Jun 06, 2005 8:58 am
" />Ja mam kataliztor sportowy i nie jestem w stanie powiedzieć, ile dzięki niemu zyskałem,ale na pewno nie będę musiał kombinować przed przeglądami
ROBI 24 - Mon Jun 06, 2005 11:00 am
" /> ">no wlasnie co o tym sadzicie.......jak wyciecie albo wstawienie sportowego katalizatora ma sie do osiagalnych mocy itd
ja w mojej alfie wywaliłem kata i wrzucilem strumienice naddzwiekową,idzie duzo lepiej
a konkretnie ile lepiej, sekundy urwane KM Nm? Czy tylko "lepiej wkręca się na obroty"
Robi 24:) ja sie tam o przeglądy nie boje.Wiem na bank,że 10 koni wiecej mam napewno bo byłem na hamowni po załozeniu strumienicy naddzwiekowej i filra mokrego k&N:)
!markos - Mon Jun 06, 2005 11:20 am
" />nie no.. nie wytrzymalem.. 10ps ze strumienicy... czlowieq.. idz ty sie klepnij mocno w dekiel i przestan juz pisac takie bzdury, bo czytac cie nie mozna
razem z mosakiem powinniscie miec osobny dzial, zeby sobie przytakiwac i doradzac co i jak podlubac, zeby szybciej jezdzilo
sorki za OT
a w temacie katalizatorow - jesli wycinac serie to raczej po to, zeby zastapic kawalkiem rury, albo zmienic na metalowy...
ROBI 24 - Mon Jun 06, 2005 12:52 pm
" /> ">nie no.. nie wytrzymalem.. 10ps ze strumienicy... czlowieq.. idz ty sie klepnij mocno w dekiel i przestan juz pisac takie bzdury, bo czytac cie nie mozna razem z mosakiem powinniscie miec osobny dzial, zeby sobie przytakiwac i doradzac co i jak podlubac, zeby szybciej jezdzilo
sorki za OT
no nie jestem taki mądry jak pan...może będe kiedyś w w-awie to cie objade...hehe i nie stesuj sie tak..hehe pozdro:)
a w temacie katalizatorow - jesli wycinac serie to raczej po to, zeby zastapic kawalkiem rury, albo zmienic na metalowy...
S4jm0n - Mon Jun 06, 2005 1:12 pm
" /> ">razem z mosakiem powinniscie miec osobny dzial, zeby sobie przytakiwac i doradzac co i jak podlubac, zeby szybciej jezdzilo
sorki za OT
Buahahhahha.... popieram
ROBI 24 - Mon Jun 06, 2005 1:53 pm
" /> ">razem z mosakiem powinniscie miec osobny dzial, zeby sobie przytakiwac i doradzac co i jak podlubac, zeby szybciej jezdzilo
sorki za OT
Buahahhahha.... popieram
hehe...bardzo smieszne:) moze powinno tak byc...hehe nie rozumie czemu tak sie czepiacie ale luz!
Pemo - Mon Jun 06, 2005 3:10 pm
" />Kuurde, to ja jak wstawie strumienice to bede wysokie 15stki strzelal A tak powaznie to nie wiem czy u mnie wstawic zwykla rurke, tlumik przelotowy, czy sportowy katalizator? Katalizoatro na pewno najdrozej wyjdzie, ale co lepsze?
Sami - Mon Jun 06, 2005 10:01 pm
" />Ja mam wywalony kat zupelnie, wstawiony kawalek rury. I dziala lepiej. Niedlugo pojade na hamownie to dam znac, znam czlowieka co w takim samym autku usunal kat i mial blisko 5KM wiecej.
siwy - Mon Jun 06, 2005 10:37 pm
" />ja mysle ze jak w VTG zaczna montowac strumiennice to padna pierwsze 9.xx i wkoncu czasy ET+RT ponizej 11 :P:P
Ale nie rozumiem po co Mosakowi i Robiemu forum, niech firme otworza i jazda... to sie nawet 7demki posypia
posmiali sie posmiali, a teraz do tematu:
Sprawa wyciecia kata jest raczej bardziej indywidualna niz by sie wydawalo. napewno w aucie turbo da to duzo. W aucie N/A roznie. Znane sa przypadki ze zastapienie kawalkiem rury tej samej srednicy powodowalo strate mocy. Ja osobiscie w swoim pierdzidle (Honda 1.4T) mam uklad 50mm i katalizator 50'. A co do budowania ukladow wydechowych, to trzeba by jakos siasc nad tym i policzyc i uwazam ze wydech powinien byc finalna modyfikacja (wraz z dolotem i elektronika) - jak wisienka na ciescie. Czesto sie zaczyna od wydechu, a pozniej sie go wyrzuca bo byl zrobiony bezmyslnie.
ROBI 24 - Tue Jun 07, 2005 4:35 am
" />hej:) nie wiem co sie tak czepiasz tego:)ale to twoja sprawa! juz tlumaczylem jednemu koledze jak do tego doszedlem!!! mokry k&N i strumienica naddzwiekowa ,to mi dalo 10 kM.Przynajmniej tak mi podali na hamowni,chyba ze hamownia kłamie:) to wtedy ja jestem w błędzie!! ale za miesiac sie przekonam bo pojade do v-techa na chipowanie wiec sprawdzom jaka jest moc początkowa:)a wtedy ci napisze czy ja sie myliłem:)chociaz hamownia na ktorej bylem to jedna z najnowszych wiec....dam znac.Pozdro:)
!markos - Tue Jun 07, 2005 6:23 am
" /> ">hamownia na ktorej bylem to jedna z najnowszych czyli ktora?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|