Kilka pytań jesli mozna Passat 1.8+T
sebek - Mon Apr 24, 2006 9:35 pm
" />Witam mam passata 1.8 benzyna 95r kombi seryjnie 55kw czyli 76KM jednopunkt i załozyłem tyrbine z passata 1.8T tego nowszego co wychodziły juz z turbo dodatkowe 2 wtryski przed przepustnicą blow-off i to co potrzeba i wszystko działa wczoraj byłem sie troszke poscigać na 1/4 troche brakuje mocy zwieksze troche cisnienie na turbinie i powinno być lepiej ale jeszcze problem z trakcją na 1 i 2 biegu praktycznie stoi w miejscu i podskakuje amortyzatory są troche kiepskie ale juz zamówiłem nowe KAYABY ale olejowe chyba mogą być?? i jeszcze pytanko jaki rozmiar opon załozyć miałem załozone 205/55/R15 na alusach!!co najlepiej zrobić tanio i do niedzieli?? calibra 2.0 16v z chipem miała około 160KM odjechała mi na 1/4mili o jakieś 4/5 długosci samochodu chyba nienajgorzej jak sądzicie?? Jeszcze jedno jak zwiekszyc cisnienie paliwa na seryjnej pompie?? sorki ze zawracam głowe ale w niedziele mam zamiar być lepszy od calibry dlatego prosze o pomoc Pozdrawiam
OZ - Mon Apr 24, 2006 11:02 pm
" />niezła rzeźba gratuluję,
to raczej nie kwestia opon, bo chyba wiesz czy mielisz na starcie czy też nie, uważaj z podnoszeniem ciśnienia doładowania bo masz nieodprężone tłoki, żebyś zaraz nie musiał robić remontu kapitalnego, to auto było jednak wolnossące w zamierzeniu więc pozostań przy soft turbo, przynajmniej takie moje zdanie ale mogę sie mylić
Marlon - Tue Apr 25, 2006 9:07 am
" /> ">niezła rzeźba gratuluję,
to raczej nie kwestia opon, bo chyba wiesz czy mielisz na starcie czy też nie, uważaj z podnoszeniem ciśnienia doładowania bo masz nieodprężone tłoki, żebyś zaraz nie musiał robić remontu kapitalnego, to auto było jednak wolnossące w zamierzeniu więc pozostań przy soft turbo, przynajmniej takie moje zdanie ale mogę sie mylić
Opony i amortyzatory jednak mają znaczenie, ja na oponach na jakich autko kupiłem (zimowe 175/65/14) mam dwie opcje ruszania: jak startuję z ok. 3500 obr. to już pali gumy, jak startuję z niskich to zamula. Myśle że po włożeniu porządnych 195/50/15 będzie znacznie lepiej, zwłaszcza że auto leciutkie.
Ciśnienie paliwa możesz podnieść regulatorem, można kupić niezbyt drogie a dobre z Delty HF Integrale albo z Escorta RS Cosworth (to ten sam element właściwie). Do nabycia w odpowiednim ASO
sebek - Tue Apr 25, 2006 6:20 pm
" />Dzieki za informacje Jesli ktoś coś moze pomóc to bardzo proszę o wiecej informacji bo bardzo bym chciał tą calibre widziec we wstecznym lusterku Postanowiłem iść na całość albo wygram albo silnik do wymiany dlatego niewazne co bedzie robione przynim wazne zeby było wiecej mocy i momentu,mam czas do niedzieli i musze się streszczać zeby wszystko zgrać do kupy:D Pozdrawiam
PS mam zamiar wystartować nim w Toruniu i Gdańsku:D niema szans nawet na przedostatnie miejsce ale bedzie dobra zabawa i troche smiechu
sebek - Thu Apr 27, 2006 10:13 pm
" />Jeszcze jedno wazne pytanie wszystko jest wporządku zawieszenie zrobione mocy przybyło niewiem ile ale jak na moje oko około 15-20km z tym ze passat orginalnie jak sie niemyle odciecie zapłonu ma na 6500tyś a mi teraz odcina przy 5500tyś niewiem czym to jest spowodowane przy elektronice nic nie grzebałem (moze mało paliwa ) jak mozna to naprawić co zrobić?? napewno jak się bedzie dalej krecił bedzie wiecej mocy
Jak mozna przesunąc odciecie zapłonu na około 7000tyś ?? domyslam sie ze tylko przez komputer!! Jaki koszt takiego zabiegu Pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|