ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Klasy drag i regulamin MP w 2007





OZ - Sun Jul 30, 2006 1:25 am
" />1 Każde auto w drag będzie można dowolnie modyfikować, płytę, obudowę skrzyni itd itp, byle tylko wszystko trzymało sie "kupy" i było bezpieczne dla kierowcy i widzów czyli pełna klatka przy pociętej podłodze, znikają wszelkie zbędne ograniczenia przy modyfikacjach aut ze względu na uruchomienie klas street
2. Klasy drag takie same jak street, starty razem, klasyfikacja i finały odzielnie
3. Po dzisiejszej rozmowie z GS padła propozycja zeby klasy dragowe były tylko trzy FWD, RWD i AWD,
to spowoduje skasowanie dorobku zawodników z klas "słabszych", jestem przeciw ale niech większość decyduje,
4. Klasa Outlaw to równocześnie King of Drag i system pucharowy, GS zaproponował że finał będzie sie odbywał do dwóch wygranych,
5. Budżet nagród pienięznych za MP będzie znany przed 1 marca 2007.
6. MP jest tylko w drag, wszyscy muszą mieć w tych klasach licencję żeby w nich wystartować, mozna ją wyrabiać w trakcie sezonu ale najlepiej mieć przed 1 maja, tylko jak masz licencję zbierasz punkty i startujesz w klasach drag,
7. Teamy mogą się tworzyć do 15 maja ze wskazaniem na 30 kwietnia, publikacja teamów na www będzie przed 1 maja 2007
8. Jak ktoś nowy zrobi licencję wtrakcie sezonu - info będzie na stronie sss i forum,

najpierw niech się wypowiedzą członkowie, potem na ogólne




Marlon - Sun Jul 30, 2006 1:11 pm
" />Ja nie rozumiem ankiety: "klasy takie, jak w street" - czyli jakie?

Na pewno trzeba pozostawić klasę Mini i Mini+, jeśli nie w drag to przyznawać w tych klasach tytuły MP w street. Ludzie się narobili i wydali kupę kasy, a wielu specjalizuje się w budowie potworów z silnikiem 1,3



Grzenio - Sun Jul 30, 2006 8:37 pm
" />W Drag myślę że klasy FWD, RWD i AWD, ale podzielone na N/A i doładowane.


">4. Klasa Outlaw to równocześnie King of Drag i system pucharowy, GS zaproponował że finał będzie sie odbywał do dwóch wygranych i to mi się bardzo podoba,

Co do finału z 2 wygranymi to trochę nie dokońca wpożądku...
Faworyzuje to lepsze auto, a nie kierowcę bo teraz zawsze można wykożystać błąd przeciwnika a jeśli do 2 wygranych to sprawa będzie wyglądać inaczej.

Generalnie trzeba by pomyśleć nad rególaminem który przetrwa trochę więcej niż 1 sezon, budowa aut kosztuje, a tu mało kto ma budżet na to żeby co roku robić nowe lub przerabiać stare auto do nowych przepisów.

Pamiętać trzeba że w naszych warunkach ośki nie mają szans z AWD. No i może jednak coś dla Mini/Mini+ które nie będą miały szans z pojazdami o większych silnikach, a niekoniecznie chcą brać udziałw klasach Street.



tora - Sun Jul 30, 2006 9:24 pm
" />
">4. Klasa Outlaw to równocześnie King of Drag i system pucharowy, GS zaproponował że finał będzie sie odbywał do dwóch wygranych i to mi się bardzo podoba,


tylko w Outlaw ?
czy we wszystkich klasach ?

tak czy tak, może wygrać ten który zabrał ze sobą więcej paliwa.

Ps: no i na finał dobrze by było zarezerwować jakiś zapasowy pas startowy, żeby reszta miała gdzie sie ścigać
Ps2: zagłosowałem na trzy klasy, ale .... powinien być jakiś przelicznik doładowania, albo faktycznie podział na ilość doładowań.
pikuś-diesel z trzema doładowaniami, będzie jeździł z killerem i z tajfunem Confused
co zrobić, zaszczytne n-te miejsce.
ew, pozostanie walka o wage, dzięki istnieniu mniej rygorystycznych przepisów dotyczących modyfikacji nadwozia.




OZ - Sun Jul 30, 2006 10:23 pm
" />takie jak street:
1) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
2) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
3) Diesel - napędzane olejem napędowym
4) Profi - FWD bez doładowania
5) Profi Plus - RWD lub AWD maksymalnie 6 cylindrów bez doładowania, rotary engine
6) V8 - minimum 8 cylindrów RWD lub AWD bez doładowania
7) Turbo - FWD z doładowaniem
8 ) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, turbo rotary engine
9) Maxi - AWD z doładowaniem
10) King of Drag - prawo do startu ma 16 najszybszych samochodów z eliminacji, obowiązuje system pucharowy

tylko bez nazwy street,
do dwóch wygranych tylko w King of drag i tylko w finale,
grzenio, od przyszłego sezonu jeździsz w turbo+ i nie z awd, ośki w Polsce nie maja w tej chwili żadnych szans z awd



Grzenio - Mon Jul 31, 2006 5:36 am
" />
">grzenio, od przyszłego sezonu jeździsz w turbo+ i nie z awd, ośki w Polsce nie maja w tej chwili żadnych szans z awd

Cosik już przemeczony byłem jak przeglądałem klasy street.
Faktycznie chyba najlepiej będzie zrobić podział tak jak w street + duża swoboda modyfikacji.

Co do finałów do 2 wygranych to podtrzymuje swoje zdanie.



OZ - Mon Jul 31, 2006 9:01 am
" />po prostu zawodnicy z mini, mini+, profi, profi +, diesel mogą postawić swoje auta na półce po czterech latach modyfikacji jeżeli wybierzecie opcję trzech klas



Marlon - Mon Jul 31, 2006 9:29 am
" />klasy jak w street, eliminacje rozgrywane razem, finały osobno dla drag i street.



adanus - Mon Jul 31, 2006 4:45 pm
" />tak jak do tej pory było.

tyle kasy wywalone i w pewnych klasach ludzie beda sobie mogli z autek zrobić doniczki



czarownik - Tue Aug 01, 2006 8:44 pm
" />
">takie jak street:
1) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
2) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
3) Diesel - napędzane olejem napędowym
4) Profi - FWD bez doładowania
5) Profi Plus - RWD lub AWD maksymalnie 6 cylindrów bez doładowania, rotary engine
6) V8 - minimum 8 cylindrów RWD lub AWD bez doładowania
7) Turbo - FWD z doładowaniem
8 ) Turbo Plus - RWD z doładowaniem, turbo rotary engine
9) Maxi - AWD z doładowaniem
10) King of Drag - prawo do startu ma 16 najszybszych samochodów z eliminacji, obowiązuje system pucharowy

tylko bez nazwy street,
do dwóch wygranych tylko w King of drag i tylko w finale,
grzenio, od przyszłego sezonu jeździsz w turbo+ i nie z awd, ośki w Polsce nie maja w tej chwili żadnych szans z awd


Z tym do dwóch wygranych to raczej nie bardzo... czasu może zabraknąć...

">klasy jak w street, eliminacje rozgrywane razem, finały osobno dla drag i street.
Jestem za...



OZ - Tue Aug 01, 2006 9:15 pm
" />tylko finał king of drag byłby do dwóch wygranych, choć to chyba też nie za mądre bo właściwie po co, zresztą niech się wypowiadają zainteresowani



czarownik - Wed Aug 02, 2006 8:11 am
" />
">tylko finał king of drag byłby do dwóch wygranych, choć to chyba też nie za mądre bo właściwie po co, zresztą niech się wypowiadają zainteresowani

Mieli sporo czasu przecie to dwu dniowa impreza była...



OZ - Thu Aug 03, 2006 9:49 am
" />czy można już przenieść temat na forum główne?



darksmile - Fri Aug 04, 2006 9:35 pm
" />Im prościej tym lepiej i docelowo widzę max 5 klas. Ale teraz musi być tak jak w street bo 3 klasy zabiją ten sport.
Co do reg. klasy drag to uważam, że klatka zgodna z J. bo te trzepaki co teraz mają ludzie to śmiech na sali. Z tym cięciem wszystkiego to bym się tak nie rozpędzał bo znając pomysłowośc naszych zawodników przyejdzie silnik na ramie z kołami



marcin@klubsubaru.pl - Sat Aug 05, 2006 8:31 pm
" />Zagłosowałem na 3 klasy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl