Klasyfikacja końcowa - Gecko Cup 2010
Moozgu - Tue Sep 28, 2010 12:24 pm
" />Publikowana klasyfikacja ma w charakter nieoficjalny.
Nieoficjalna klasyfikacja końcowa
Poniżej regulamin i wyjaśnione punktowanie najlepszych miejsc w klasach z równą ilością punktów.
">§14 Klasyfikacja końcowa 14.1 Kierowca jest sklasyfikowany w sezonie w klasie startowej, jeĹśeli ukończył minimum jedną imprezę w tej klasie. 14.2 Kierowca zdobywa punkty jeżeli wykona przynajmniej jeden prawidłowy przejazd i znajdzie się na miejscu od I do VIII. Przez prawidłowy przejazd rozumie się przejazd z określonym czasem ET+RT. Falstarty oraz wykluczenia nie są zaliczane jako prawidłowe przejazdy. 14.3 W klasyfikacji rocznej dla każdego kierowcy będą uwzględniane punkty z wszystkich imprez o tej samej nazwie. 14.4 Zwycięzca klasyfikacji końcowej w klasie startowej zostanie kierowca, który uzyska największą ilość punktów. 14.5 W przypadku jednakowej ilości punktów w klasyfikacji końcowej o lepszym miejscu w klasyfikacji indywidualnej decyduje ilość imprez, w których kierowca wziął udział, a następnie większa ilość lepszych miejsc. W przypadku dalszej równości tytuł zdobywa kierowca, który zajął lepsze miejsce na ostatniej imprezie. 14.6 (skreślony) 14.7 Klasyfikacja zespołowa zostanie przeprowadzona jeżeli w sezonie zostaną zgłoszone minimum 4 zespoły. Zespół stanowi 3 kierowców. O zwycięstwie decyduje suma punktów zdobytych przez wszystkich kierowców w poszczególnych klasach wyliczona zgodnie z pkt.14.3 z tym, Ĺśe punkty dla każdego kierowcy z zespołu są sumowane tylko z jednej klasy startowej. Przy równości punktów decyduje wynik zespołu osiągnięty na ostatniej imprezie. Klasa, z której będą liczone punkty dla kierowcy musi być zgłoszona przed rozpoczęciem startów w zespole i nie może być to klasa King. 14.8 Zgłoszenia zespołów i klas należy dokonać wysyłając informacje do SSS (http://www.sss.org.pl.
1. W klasie FWD o 2 miejscu zadecydował lepszy wynik na ostatniej rundzie. 2. W klasie King of Poland o 2 miejscu zadecydował większa ilość lepszych miejsc. 3. W klasie Moto o 3 miejscu zadecydowała obecność na większej ilości rund. 4. W klasie King of Street o 3 miejscu zadecydowała obecność na większej ilości rund.
ewentualne reklamacje proszę zgłaszać na adres:
artur.mrozek[at]sss.org.pl
Termin zgłaszania reklamacji mija 15 października.
Rataj - Tue Sep 28, 2010 7:17 pm
" />z informacji podanych jeszcze na imprezie wynikało że King of Moto w lublinie zakończyłem na 5-tym miejscu a teraz wynika że jednak na 6-tym. Proszę o sprawdzenie czasu z przejazdu 1/4 finału King'a nr 2019 z 2072
porscheee - Wed Sep 29, 2010 6:35 pm
" />czy za miejsce w klasyfikacji po sezonie jest jakis puchar , jezeli tak to kiedy bedzie wreczenie moze juz było czy na 1 eliminacji 2011
Judge_Dread - Wed Sep 29, 2010 7:33 pm
" />Informacje w przeciagu 2-3 tygodni
sesik - Thu Sep 30, 2010 9:59 pm
" />Czy ktoś mógłby uporządkować klasę street diesel bo chaos tam nieziemski
PS. Z ciekawości się spytam czy jak jeden kierowca startuje dwoma różnymi autami w dwóch różnych imprezach (dwa różne numery startowe) to punkty które zdobył na tych imprezach mu się sumują ?
OZ - Thu Sep 30, 2010 10:44 pm
" />jeżeli w tej samej klasie to sumują się
OZ - Fri Oct 01, 2010 6:58 pm
" />Artur jest za granicą, dokończy sprawdzać punktację jak wróci
pol1.8t - Thu Oct 07, 2010 9:01 am
" />W klasyfikacji King of Poland ciagle jest blad, zamiana 2 miejsca z 3...
keez - Thu Oct 07, 2010 11:02 am
" />Właśnie została załadowana klasyfikacja po poprawkach, wszystko powinno być już OK.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|