Licencja WT - kurs przygotowawczy
andrzejCTR - Thu Nov 30, 2006 7:08 pm
" />Chciałbym zapytać czy są może chętni do wyrobienia licencji WT.
Kurs byłby przeprowadzany na Torze Poznań.
Proszę o wpisywanie się osób zainteresowanych (chciałbym oszacować czy jest wystarczająca liczba chętnych-ok. 10 os.)
OZ - Thu Nov 30, 2006 8:33 pm
" />moglibyśmy to podłączyć pod zimowy alt, nie bedzie trzeba jeździć dwa razy,
nie wiem jak teraz, jak ja robiłem to kosztowało ok. 600 pln + opłata za rok w PZM 360, tanio nie jest, jak ktoś chce niech sie tu wpisuje, może uda się nawet dla mniejszej ilości osób to zorganizować
graphi - Thu Nov 30, 2006 9:42 pm
" />Czy można się zapytać, co licencja WT daje?
sobol - Thu Nov 30, 2006 9:53 pm
" />ja jestem chetny.
OZ - Thu Nov 30, 2006 10:06 pm
" />z WT możesz jeździć w wyścigach torowych, rallycrossie, górskich i ... barbórce
kivik - Fri Dec 01, 2006 12:14 am
" />i przyjezdzac na srodowe treningi na tor w Poznaniu.....jak masz odpowiednio przygotowany samochod
N/A kristo - Fri Dec 01, 2006 6:57 am
" /> ">i przyjezdzac na srodowe treningi na tor w Poznaniu.....jak masz odpowiednio przygotowany samochod
odpowiednio przygotowany - znaczy wszystko, co customowe musi mieć homologację? możesz to rozwinąć, albo podrzucić jakiś link z opisem?
gh0ly - Fri Dec 01, 2006 9:54 am
" />W ten weekend bedzie taki Kurs : http://aw.poznan.pl/imprezy2006/2006120 ... /index.htm
Koszty licencji to :
-500zl Kurs -100zl egzamin teoretyczny -150zl egzamin praktyczny -Badanie lekarskie u lekarza medycyny sportowej cos ok. 100zl -Psychotechnika - niepamietam ile (Warto powiedziec , ze szef wymaga od nas psychotechniki , bo bedziemy rozwozili cos ,wtedy dostaje sie na 5 lat , bo jak powiemy , ze do sportu to dostaniem na rok albo dwa lata) -400-500 oplata za wydanie licencji
darksmile - Fri Dec 01, 2006 10:09 am
" />Ja plus kolega
graphi - Fri Dec 01, 2006 3:00 pm
" /> ">i przyjezdzac na srodowe treningi na tor w Poznaniu.....jak masz odpowiednio przygotowany samochod
odpowiednio przygotowany - znaczy wszystko, co customowe musi mieć homologację? możesz to rozwinąć, albo podrzucić jakiś link z opisem? Podciągam się pod pytanie.
Judge_Dread - Fri Dec 01, 2006 3:09 pm
" />Znajac wymogi PZM to musi byc wszystko homologowane.
gh0ly - Fri Dec 01, 2006 5:32 pm
" />Zeby startowac w WSMP to homologowany musi byc fotel i pasy, do tego gasnica 2kg , siatka na szybe , klatka zgodna z zalacznikiem J i do tego stroj.
Podobno na trening wystarcza rzeczy bez homologacji. Trening byl co srode i kosztowal 150zl jak dobrze pamietam
Jest szansa , ze w przyszlym roq bedzie mozna czesciej latac po torze i nie tylko osoby z licencja
kivik - Fri Dec 01, 2006 9:55 pm
" />cena za wjazd to chyba 160 lub 170pln o ile dobrze pamietam,
jak samochod nie wyglada jak totalny złom to pewnie nikt nie bedzie robil szczegołowego badania technicznego, wazne zeby byla klatka, szelki, kask, ubior, gasnica i musi spelniac normy halasu bo to czesto sprawdzaja
OZ - Fri Dec 01, 2006 10:24 pm
" />czyli alt jedynym sposobem, żeby zwykłym autem pojeździć po torze? troche to dziwne bo na torach w europie jeździ się zwykłymi autami
sobol - Fri Dec 01, 2006 11:01 pm
" />te normy halasu mnie wykluczaja zapewne. jesli to sa te co drogowe to nie za bardzo pojezdze. toda ma niby homologacje na wyscigi w japonii to moze i dziala na FIA ?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|