modyfikacja głowicy-pilne
jacek - Tue Feb 20, 2007 6:57 pm
" />czy w calibrze turbo- silnik c20let - warto modyfikowac głowice ? jaki mozna uzyskac przyrost mocy ?
maciek s4 1/4 - Tue Feb 20, 2007 7:42 pm
" />Zawsze zrobienie kanałów dolotowych i wylotowych w głowicy napewno poprawia przepływy a nie pogarsza.Jesli masz ja zdjeta to napewno warto nad nia popracowac.
sebek - Tue Feb 20, 2007 11:40 pm
" />Mysle ze z 10-15 PS (moze sie myle) bedzie po dokładnym spasowaniu kolektorów rozwierceniu troche kanałów wypolerowaniu (nie poleruj kanałów ssących na lustro zostaw troszke rys poprawia to odparowywanie paliwa i lepiej się miesza z powietrzem) wydechowe mozna na lustro no i przy okazji dotarł bym zawory, tylko czasem nieplanuj głowicy!!
maciek s4 1/4 - Thu Feb 22, 2007 10:54 pm
" />Do wypowiedzi Sebka na twoim miejscu zrobił bym dotarcie zaworów na dwie fazy sa wtedy szczelniejsze
czarownik - Sat Feb 24, 2007 8:36 pm
" /> ">Mysle .... tylko czasem nieplanuj głowicy!!
BRAWO!!!!!
Piątka za fantazje...
sebek - Sun Feb 25, 2007 12:20 am
" />Czarownik o co Ci chodzi?? bo niebardzo wiem ??
czarownik - Wed Feb 28, 2007 8:00 pm
" /> ">Czarownik o co Ci chodzi?? bo niebardzo wiem ??
MOżna dwojako zrozumieś "tylko nie planuj głowicy'... Aluminiową zawsze trzeba oddać do wyrównania... potocznie nazywa sie tą "operacje rużnie... planowanie... zabielenie.... mam nadzieje że nie wpadniesz na ten "genialny" pomysł żeby nie "planować"...
Dostałem od znajomka głowice do obrobienia... optymalizacja kanałów do i wylotowych itd. ... rozwiertu gniazd nie było sensu robić bo zostawiając zawory seryjne mozna było rozwiercić ledwie o 0.5mm gniazda przy pozostawieniu przylgni 1.5mm i sama optymalizacja kanałków i polerka wydechy "urwała" 1sek. od 0-100km/h a opjazd to COrsa 1.2 8v z dołozona turbinka... ogulnie prze robotą głowicy czyli seryjnie 0-100km/h to 19sek. po zapodaniu turbinki 7,9 po obrobieniu głowicy(wraz z powiększeniem komory spalania-odprężeniem) 6.9sek.
Tak więc masz już chba jasność w temacie robić czy nie robić głowicy...
pozdrawiam
sebek - Wed Feb 28, 2007 10:06 pm
" />Chodziło mi zeby nieplanowac głowicy w celu zwiekszania kompresji ale nie o zabielenie (wyrównanie)
maciek s4 1/4 - Wed Feb 28, 2007 11:47 pm
" />Chłopaki wiadomo ze przy turbo kazde planowanie zwieksza kompresje i nie mozna tyle dmuchnac z turbinki co by sie chciało
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|