Nadwozie a regulamin...
GRZYBU - Thu Dec 30, 2004 9:50 am
" />Mam pytanie! Powiedzcie mi prosze Panowie czy w/g regulaminu mozliwa jest zmiana tylnych drzwi w aucie pieciodrzwiowym na wykonane z wlokna,poszezone i jednoczesnie bedace jednym elementem z tylnim blotnikiem? Czyli teoretycznie auto staje sie trzydrzwiowe(tylne drzwi sie nie otwieraja).Sa w regulaminie zapisy dotyczace tylnych drzwi oraz tylnych blotnikow,ale tylko w zapisie o blotnikach jest mowa o mozliwosci ich poszerzenia. A co z drzwiami?Mozna je polaczyc?
OZ - Thu Dec 30, 2004 3:57 pm
" />nie można - przynajmniej w 2005
GRZYBU - Mon Jan 03, 2005 7:49 am
" />W takim razie mozliwa jest tylko wymiana drzwi i blotnikow tylnych na kompozytowe bez laczenia ich ze soba? A czy drzwi tylne oprocz wymiarow fabrycznych moga byc poszezone? (pytam, gdyz tego rodzaju zapisu nie ma w punkcie dotyczacym drzwi tylnych tylko blotnikow )Oczywiscie beda sie otwieraly.?
OZ - Mon Jan 03, 2005 12:25 pm
" />nie można poszerzać drzwi, można błotniki
GRZYBU - Mon Jan 03, 2005 12:36 pm
" />Dziekuje.
WASyL - Mon Jan 03, 2005 7:43 pm
" /> ">nie można poszerzać drzwi, można błotniki
Czyli np. taki ten biały pug 406 z okładki GT bodajże z przed 2 miechów by w Outlaw wylądował
suzi - Mon Jan 03, 2005 8:08 pm
" />Chicałem się zapytać czy drzwi pasazera mogą być odchudzone???]
Z góry dzięki za ospowiedz
pozdrawiam
OZ - Mon Jan 03, 2005 8:14 pm
" />owszem i to jest dość dokładnie, grrrrrrr, opisane w regulaminie, na truizmy nie należy oczekiwać odpowiedzi.
GRZYBU - Wed Feb 16, 2005 8:59 am
" />A jezeli auto ma swoj odpowiednik klasy WRC (Homologowane wymiary) -to czy po zastosowaniu kompletnego poszycia wykonanego z laminatów o wymiarach tegoz auta WRC(z homologacja) w jego odpowiedniku "fabrycznym" jest mozliwosc ze auto nie wypadnie do klasy Out-law? Chodzi mi oczywiscie o wymiary tylnych drzwi ktore w wersii WRC sa poszezone,a jak wynika z regulaminu tylnich drzwi nie mozna poszezac. Czy auto WRC mozna przyjac wtedy za fabryczny (homologowany) wzozec wymiarow
OZ - Wed Feb 16, 2005 10:24 am
" />nie można, bo auto wrc nie ma nic wspólnego z fabrycznym pierwowzorem
darksmile - Thu Feb 17, 2005 11:15 am
" />I tutaj bym z tobą OZ polemizował
Jeżeli auto zostanie wykonane zgodnie z homologacją WRC to, załóżmy, że będe sędzią, będziemy je musieli dopuścić.
Bardzo chętnie osobiście skontroluje ten samochód i porównam dokładnie z karta homologacyjną, którą kierowca MUSI posiadać.
Więc i tak stanie na tym, że auto nie pojedzie. Bo na 100% będa odstepstwa od homologacji.
Marzę sobie, żeby osoby startujące w naszych zawodach miały przynajniej minimalne pojęcie o znaczeniu słów, których tak chętnie uzywają. Nie jest tak, że możesz sobie coś tam zastosować bo jakieś tam auto ma coś podobnego. Jezeli chcesz swoje auto przerobić na wrc to MUSISZ zastosować elementy nie tylko wymiarami odpowiadające homologacji. I inne elementy równiez muszą być z ta homologacja zgodne. Więc jeżeli stać cię na wurca to przyjedź nim i bez problemu będziesz mógł wystartować. Jeżeli jednak planujesz zbudowanie czegoś podobnego do WRC to nie trać czasu. Bo żaden sędzie przy zdrowych zmysłach nie dopuści cię na linie startu.
Natomiast w rozumieniu naszego regulaminu wzorcem jest auto sprzedawane w salonach jak powiedział Pan Prezes
OZ - Thu Feb 17, 2005 11:41 am
" />jesteśmy dziwnym narodem bo dużo pitolimy o ewentualnościach, możliwych przypadkach, co może kiedykolwiek przyjechać na zawody z lasu, ze stodoły dziadka, z niemieckiego bunkra itd, itp.
1. WRC nie wystartuje na 1/4 mili w dającej się ogarnąć przyszłości czyli jakieś 5-10 lat, choć według mnie nie nastąpi to nigdy 2. Większość; zaryzykuję - 100% podnoszonych "problemów" nigdy nie wystąpi w rzeczywistości 3. Czasami mam wrażenie że ośmiolatek dorwał się do kompa, przeczytał kolorowe pisemko z panienkami w roli głównej i "pyta" 4. Żeby auto mogło wystartować musi spełniać wymogi naszego regulaminu, który jest napisany maksymalnie łopatologicznie, jak ktoś skończył choć z 3 klasy szkoły podstawowej to da radę, 5. W razie jakichkolwiek wątpliwości na zawodach tzw. interpretacja jest ZAWSZE na korzyść zawodnika
sam nie wiem co mógłbym tu jeszcze dodać
OZ - Thu Feb 17, 2005 11:49 am
" />darksmile, wiem że dążysz w dobrym kierunku, jest tylko jeden mały problem: pomyliłeś kraje , zaryzykuję stwierdzenie: taki regulamin na 1/4 mili jakie narodu możliwości inaczej się nie da "natenczas"
darksmile - Thu Feb 17, 2005 3:10 pm
" />wiem i to bardzo mnie martwi
pawel - Thu Jun 16, 2005 9:51 pm
" />panowie , moim zdaniem i tak wiekszosc aut ktore startuja poza outlaw czyli w innych klasach nie spelniaja warunkow technicznych potrzebnych do uzyskania aktualnego przegladu technicznego , oczywiscie w takim stanie w jakim startuja na 1/4 mili(brak szklanych szyb,brak pasow bezpieczenstwa na fotelach pasazerow,wydech itd itp) , a wiec nie zgodnie z regulaminem wyscigow na 1/4 mili , bo aktualne badanie techniczne. a tak w ogole to polaczenie drzwi z blotnikami bedzie mozliwe dopiero jak bedzie komus tak pasowalo , tylko ze powinnismy dazyc do tego zeby nasz regulamin w tym "pomylonym" kraju byl taki jak na calym swiecie,to chyba nic trudnego ,tym bardziej ze sami go tworzymy.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|