Następne zawody niedługo ... łączymy klasy DRAG
OZ - Tue Jul 22, 2008 11:46 pm
" />Majowy Kamień 2008 był testem dotychczasowych klas DRAG - jest ich zdecydowanie za dużo i to zabija rywalizację, nie może tak dalej być bo nagrody pieniężne i rzeczowe mają być przecież coraz wyższe.
To będą klasy DRAG na nasze następne zawody w 2008 (ogłoszenie o imprezie - 25 lipca 2008 na http://www.sss.org.pl ):
a) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, z doładowaniem lub N/A b) Diesel - napęd dowolny, zasilane olejem napędowym, z doładowaniem lub N/A c) FWD â FWD N/A d) FWD Turbo - FWD z doładowaniem e) RWD Turbo â RWD z doładowaniem lub N/A, rotary engine f) AWD Turbo - AWD z doładowaniem lub N/A g) King of Poland â klasa rozgrywana pucharowo, startuje 8 najlepszych kierowców z wszystkich klas z eliminacji z uwzględnieniem 9.6.3, organizator ma prawo zwiększenia tej liczby do 16
Proszę by admin dostosował formularz rejestracyjny dla zawodników do nowych klas DRAG. Dotyczy to również zmiany punktu 8.1. regulaminu zawodów. Klasy STREET oraz MOTO pozostają bez zmian.
krystianITR - Thu Jul 24, 2008 7:50 am
" />Super klasy kiedys za takimi byłem jak najbardziej ZA
Tylko juz nie zmieniajcie przez 2 sezony przynajmniej..
OZ - Thu Jul 24, 2008 11:29 am
" />te już zostają z nami na długo info o imprezie przesunie się na poniedziałek 28.07, wtedy odbieram istotne umowy
swift_gti - Thu Jul 24, 2008 4:18 pm
" />Czyli koniec z klasą Mini N/A, można Swifta odstawić na złom, nawet robiąc rekord Świata w klasie do 1400 cm3 N/A (ET 12.870), nie zbliżę sie z czasem do aut w klasie Mini Plus.
OZ - Thu Jul 24, 2008 4:44 pm
" />a gdzie ostatnio widziałeś żeby mini+ jechało szybciej od mini? inaczej, gdzie w ogóle są samochody z mini+? od kiedy to zawody wygrywają najszybsze i najmocniejsze auta? zawsze wydawało mi się, że wygrywają najsprawniejsze ja w takim razie też chcę klasę AWD Turbo do 6 cylindrów bo taka mi najbardziej pasuje tyle ... że z przyjemnością pościgam się z szybszymi AWD V8/V10 i V100 turbo
ostatecznie - co Cię powstrzymuje przed założeniem turbiny? koszty używanego garretta za 800 pln? cena rury i kawałka intercoolera ze szrotu od Stara? przecież auto w klasie Drag ma być szybkie a nie drogie i piękne
poza tym to jeszcze nie przyjechałeś na zawody a już uważasz, że przegrałeś najpierw wystartuj a potem ocenisz, jakoś takie negatywne opinie pro forma nie pasują mi do Ciebie
HIO - Fri Jul 25, 2008 7:02 pm
" /> ">a gdzie ostatnio widziałeś żeby mini+ jechało szybciej od mini? inaczej, gdzie w ogóle są samochody z mini+? ....
i w zwiazku z tym ze samochodow z mini + nie ma to trzeba te klase laczyc ze slabsza? a czemu nie polaczyc ja np z FWD NA, albo zlikwidowac wogole i zostawic tylko klase FWD Turbo- jak ktos ma pieniadze na pozadne turbo to stac go tez na silnik o wiekszej pojemnosci. tak naprawde w zeszlym sezonie jak jeszcze robiliscie MP to na klase Mini mozna bylo liczyc - wiec czemu teraz chcecie ja zabic? w zeszlym sezonie wlasnie w klasie Mini bylo najwiecej zawodnikow ktorzy zdobyli chocby jeden punkt. to jest koniec u was klasy Mini NA i koniec zawodnikow, ktorzy chca dopiero rozpoczac sciganie sie.
">ostatecznie - co Cię powstrzymuje przed założeniem turbiny? koszty używanego garretta za 800 pln? cena rury i kawałka intercoolera ze szrotu od Stara? przecież auto w klasie Drag ma być szybkie a nie drogie i piękne
po pierwsze ma byc bezpieczne, a takie rozwiazania nie sa i na dodatek nie sa tez profesjonalne no chyba ze chcesz zeby co zawody wybuchaly ze 2-3 silniki... no to rzeczywiscie to moze byc widowisko ktore przyciagnie widzow
mnie to ogolnie i tak nie obchodzi juz teraz, no nie tak bardzo jak w zeszlym roku- to tylko taka luzna opinia.
Bart_H - Fri Jul 25, 2008 8:30 pm
" />Jak nie widzicie różnicy w mini między turbo a N/A to i pewnie w profi nie będzie. Połączcie w profi N/A i turbo i zobaczymy jak oni będą sobie dawać radę. Tak jak napisał HIO w zeszłym sezonie najliczniej reprezentowaną klasą była klasa mini N/A Nie przypominam sobie żeby kiedyś zabrakło zawodników w mini do uznania klasy za nierozegraną/ niezaliczaną do klasyfikacji. Ja rozumiem że chcecie się rozwijać ( w tym sezonie rozegrano jedne zawody a raczej ich pół) ale tą drogą raczej pomniejszycie liczbę startujących a nie przyciągniecie nowych
OZ - Sat Jul 26, 2008 12:29 pm
" />marudzenie dozwolone jest dopiero po zawodach przed imprezą dozwolone jest jedynie udanie się do warsztatu i dodanie mocy oraz przyczepności dzięki mniejszej ilości klas zawody będą efektowniejsze i wzrośnie rywalizacja oraz nie każdy wygra , info o imprezie w poniedziałek
OZ - Mon Jul 28, 2008 8:33 am
" />w związku np. z urlopem osób podpisujących umowy muszę przesunąć info o imprezie na wtorek (taka data podpisania umów jest dzisiaj aktualna), tak to już w Polsce bywa, że niektórzy nie dotrzymują terminów pomimo wcześniejszych uzgodnień dlatego tym bardziej nie mogę uruchamiać info o imprezie "na słowo" proszę o wyrozumiałość i jeszcze chwilę cierpliwości
BRS - Mon Jul 28, 2008 10:23 am
" /> ">Jak nie widzicie różnicy w mini między turbo a N/A to i pewnie w profi nie będzie. Połączcie w profi N/A i turbo i zobaczymy jak oni będą sobie dawać radę. prawda jest taka ze jesli mini niema to i profi powinna zniknac,skoro :
">dzięki mniejszej ilości klas zawody będą efektowniejsze i wzrośnie rywalizacja oraz nie każdy wygra
OZ - Tue Jul 29, 2008 12:45 pm
" />zarówno klasa FWD N/A jak i FWD Turbo startowała w Kamieniu, m.in dlatego nie została połączona klasa Mini+ była pusta i teraz jest jedna klasa Mini
mrÓw4 - Tue Jul 29, 2008 5:16 pm
" />Ale na Modlin z pewnością zjadą zawodnicy i z Mini i z Mini+, a o łączeniu klas nie deydują jedne zawody. Rozumiem, gdyby w paru zawodach byłaby taka sytuacja, że nie ma Mini+, a jest Mini, ale to łączenie spowoduje jedno: w tej klasie będą startować WYŁĄCZNIE doładowane samochody, no może poza paroma wolnossakami, których kierowcy chcą sprawdzić ich potencjał. Myślę, że klasy: Mini, Mini+, Diesel, FWD, RWD, FWD T, RWD T i AWD T byłoby optymalnym i dsość sprawiedliwym rozwiązaniem.
OZ - Tue Jul 29, 2008 5:33 pm
" />będziemy likwidować puste klasy, jeżeli faktycznie okaże się że w Modlinie czasy starego mini i mini+ będą się znacząco różnić to są jeszcze inne rozwiązania w ramach tych klas ale dopóki nie zobaczę różnicy na zawodach (a nie na forum) to nie uwierzę
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|