ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

nitrometanol





pawel - Mon May 02, 2005 6:39 pm
" />mam pytanko czy w klasie outlaw w sezonie 2005 wolno wystartowac pojazdem ktory jest zasilany nitrometanolem ,wydaje mi sie ze wedlug regulaminu , w klasie outlaw jest to mozliwe. krotko mowiac chodzi o to czy bede mogl wystartowac pojazdem zasilanym nitrometanolem w klasie outlaw w bialej podlaskiej.
pozdrawiam




S4jm0n - Mon May 02, 2005 7:53 pm
" />
">mam pytanko czy w klasie outlaw w sezonie 2005 wolno wystartowac pojazdem ktory jest zasilany nitrometanolem ,wydaje mi sie ze wedlug regulaminu , w klasie outlaw jest to mozliwe. krotko mowiac chodzi o to czy bede mogl wystartowac pojazdem zasilanym nitrometanolem w klasie outlaw w bialej podlaskiej.
pozdrawiam


Ogólnie jest zabronione używanie nitrometanu:

9.4 Silnik i skrzynia biegów samochodu:
8 ) Zabronione jest używanie nitrometanu.

Ale w punkcie o warunkach technicznych dla klasy OUTLAW nic na ten temat nie ma



pawel - Mon May 02, 2005 8:00 pm
" />czytalem ten sam regulamin co ty tylko uwaznie.
paragraf 8 podzial na klasy
punkt i)outlaw - nie spelniajace warunkow technicznych zawartych w paragrafach 9.1 do 9.5



S4jm0n - Mon May 02, 2005 8:08 pm
" />W momencie doczytania już poprawiłem posta




OZ - Tue May 03, 2005 9:16 am
" />macie rację, teoretycznie można w klasie outlaw startować na nitrometanie ale ze względów bezpieczeństwa nie jest on dopuszczony w 2005 na podstawie 9.6.4.

jesienią będzie dyskusja na ten temat i jeżeli zdecydowana większość uzna, że chce go używać to zostanie dopuszczony w 2006 (w jakich klasach - to też zależy od zawodników)



pawel - Tue May 03, 2005 2:46 pm
" />9.6.4 mowi o decyzji sedziego badz kierownika zawodow o dopuszczeniu pojazdu lub nie, a nie o tym ze to paliwo jest niebezpieczne i z tego wzgledu pojazd nie zostanie dopuszczony w 2005 roku, a moze mam rozumiec ten punkt w ten sposob ,ze po prostu zapadnie decyzja odmowna gdybym chcial wystartowac takim samochodem----tylko dlaczego???!!!
pozdrawiam



S4jm0n - Tue May 03, 2005 4:39 pm
" />
">9.6.4 mowi o decyzji sedziego badz kierownika zawodow o dopuszczeniu pojazdu lub nie, a nie o tym ze to paliwo jest niebezpieczne i z tego wzgledu pojazd nie zostanie dopuszczony w 2005 roku, a moze mam rozumiec ten punkt w ten sposob ,ze po prostu zapadnie decyzja odmowna gdybym chcial wystartowac takim samochodem----tylko dlaczego???!!!
pozdrawiam


Na podstawie tego punktu właaaaaaaśnie taki szefunio powie Ci, ze masz nitrometanol i nara z kreski.... na jakiej podstawie Bo jemu wolno i ...
....i dlatego, że nieoficjalnie w tym sezonie nitrometanol jest zabroniony tak jak powiedział OZ. Wtedy kierownik Ci wytłumaczy, że paliwo jest niebezpiecznie itd. itp. i nie wystartujesz. Ale żeby uniknąć tego typu sytuacji to OZ po prostu mówi o tym wcześniej, że pomimo tego że nie ma o tym nic w regulaminie dla OUTLAW to w tym sezonie nitrometanol jest zabroniony i już.
I po co te zbędne dyskusje



pawel - Tue May 03, 2005 4:51 pm
" />moim zdaniem klasa outlaw jest wlasnie po to by mogly startowac tam takie pojazdy , a nie kolejny tytul mistrza polski dla klasy maxi w klasie outlaw.po to jest podzial na klasy i powinnismy sie scigac w roznych klasach ,wiec komu tak na prawde to przeszkadza ,ze przyjechalo byc moze "najszybsze" auto tych wyscigow skoro i tak startuje w innej klasie.
po to moim zdaniem jest wlasnie ta klasa i po to jest wlasnie podzial na klasy. dlaczego nikt nie burzy sie ze diesel jest czym innym zasilany niz benzynka ktora ma wieksza energie spalania ,dlaczego nikt nie mowi ze jeden ma turbo a drugi nie ma , a jeszcze jeden ma podtlenek--------dlaczego!!!!???? bo jest podzial na klasy iiiiiiiiii bardzo dobrze panowie w przeciwnym razie byloby nie sprawiedliwie i wiekszosc czulaby sie pokrzywdzona



S4jm0n - Tue May 03, 2005 5:10 pm
" />
">moim zdaniem klasa outlaw jest wlasnie po to by mogly startowac tam takie pojazdy , a nie kolejny tytul mistrza polski dla klasy maxi w klasie outlaw.po to jest podzial na klasy i powinnismy sie scigac w roznych klasach ,wiec komu tak na prawde to przeszkadza ,ze przyjechalo byc moze "najszybsze" auto tych wyscigow skoro i tak startuje w innej klasie.
po to moim zdaniem jest wlasnie ta klasa i po to jest wlasnie podzial na klasy. dlaczego nikt nie burzy sie ze diesel jest czym innym zasilany niz benzynka ktora ma wieksza energie spalania ,dlaczego nikt nie mowi ze jeden ma turbo a drugi nie ma , a jeszcze jeden ma podtlenek--------dlaczego!!!!???? bo jest podzial na klasy iiiiiiiiii bardzo dobrze panowie w przeciwnym razie byloby nie sprawiedliwie i wiekszosc czulaby sie pokrzywdzona


Ale o co Ci właściwie chodzi...
Jest podział na klasy. Jest OK.
i OUTLAW to nie jest to samo co MAXI Inna sprawa, że akurat najmocniejsze auta startują także w MAXI bo spełniają odpowiednie warunki. Jeśli będzie dopuszczony nitrometanol w 2006 to będzie on dopuszczony we wszystkich klasach więc nie wiem o co Ci chodzi. W OUTLAW startować mogą wszyscy plus Ci którzy nie klasyfikują się do innych klas dlatego też np. ostatnio startował w niej Skaj R33 bez deski rozdzielczej. W tamtym sezonie OUTLAW wygrywały auta z rallycrosu - Polak, Ludwiczak - bo nie mogły startować w MAXI. Nie wiem o co to wielkie "halo" jakie robisz....



OZ - Tue May 03, 2005 5:15 pm
" />
">9.6.4 mowi o decyzji sedziego badz kierownika zawodow o dopuszczeniu pojazdu lub nie, a nie o tym ze to paliwo jest niebezpieczne i z tego wzgledu pojazd nie zostanie dopuszczony w 2005 roku, a moze mam rozumiec ten punkt w ten sposob ,ze po prostu zapadnie decyzja odmowna gdybym chcial wystartowac takim samochodem----tylko dlaczego???!!!
pozdrawiam


dlatego, że tak zdecyduje sędzia bo ten przepis mu na to pozwala, nie wiem jak można to prościej wyjaśnić. EOT. a dlaczego - bo nitrometan jest wyjątkowo niebezpieczną substancją.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl