ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

nowa klasa?





pHej - Sun Jul 31, 2005 1:28 pm
" />w pruszczu pojawił się dragster, bardzo źle, zawody straciły na atrakcyjności
i tutaj propozycja może by stworzyć klasę (wolnossący odpowiednik maxi) w której ściagały by się wozy powyżej 6 cylindrów, bez doładowania? wtedy dragster i inne np. vetty ścigały by się w jednej klasie, a M3, prosiaki w osobnej




REN - Sun Jul 31, 2005 1:35 pm
" />przeciez w tym sezonie zrobiono dokladnie odwrotnie zeby podniesc poziom rywalizacji w profi+ i dopuszczono tam samochody z silnikami > 5 cylindrow



S4jm0n - Sun Jul 31, 2005 2:07 pm
" />
">w pruszczu pojawił się dragster, bardzo źle, zawody straciły na atrakcyjności

bo ... ?? nie bardzo rozumiem to stwierdzenie. Nie pozamiatały na tyle żeby zaczęły dominować (właściwie to wogóle nie pozamiatały(, a usłyszeć je na pewno było bardzo fajnie (niestety ja nie miałem przyjemności) więc nie mam pojęcia dlaczego zawody miałyby stracić na atrakcyjności ??



Krzysztofk3 - Sun Jul 31, 2005 2:20 pm
" /> jakby robił 9tki to bym cię rozumiał




Azhrael - Sun Jul 31, 2005 4:11 pm
" />jesli chodzi Ci o wolnossace to pojawil sie tylko jeden "dragster" i to nie tak do konca (drugi mial blowera wiec to juz maxi) ... do tego pojechal ET na 13,0 i 12,8 w finalach czy jakos tak wiec sa to czasy jakie byly juz w tej klasie .. wygral profi+ ale z wielkim trudem .. i do tego ten miazdzacy ryk .. uwazam ze dodal duzo wiecej atrakcyjnosci zawodom ... moze nie jestem obiektywny bo uwielbiam amerykanskie muscle car .. sam startuje bialym Camaro .. ale uwazam, ze przydaloby sie jeszcze conajmniej pare takich potworow bo przejazd tego monstrum, nawet 12 sekundowy, to cos wspanialego ...

pozdrawiam



OZ - Sun Jul 31, 2005 8:20 pm
" />wszystko w swoim czasie, przyszłość 1/4 mili w klasie outlaw to właśnie dragstery, szczególnie te z kompresorem dla nich 3 lata temu powstała ta klasa, a zawody bardzo zyskały a nie straciły na tym, szczególnie że właściciel to bardzo sympatyczny facet

funny car który wystartował w profi plus przez pewne niedopatrzenie będzie teraz w outlaw, wszystkie funny cary tam bedą,



Marlon - Mon Aug 01, 2005 7:58 am
" />Biały camaro jest zwykłym ulicznym wozem (no, może oprócz opon), ze skórzanymi kanapami i radiem, w dodatku ma zabytkową karoserię. Osobna klasa? bez jaj, nie ma podstaw. Fioletowy też zostanie przygotowany tak, by spełniał warunki klas powszechnych, chociaż chłopakom chodzi o raczej fun i o ciekawostkę dla publiczności niż o tytuły.



Yakuza - Mon Aug 01, 2005 9:04 am
" />Jeśli biały ma startować w klasie powszechnej to muszą zrobić coś z wydechem bo nie spełnia regulaminu.
I nie wiem po co tak się upierac na startach nimi w klasie powszechnej. Outlaw to nie jest klasa dla wygnańców



Marlon - Mon Aug 01, 2005 9:41 am
" />
">Jeśli biały ma startować w klasie powszechnej to muszą zrobić coś z wydechem bo nie spełnia regulaminu.
I nie wiem po co tak się upierac na startach nimi w klasie powszechnej. Outlaw to nie jest klasa dla wygnańców


A dlaczego nie miałyby startować w klasie powszechnej? Jeśli jest zgodny z regulaminem, to czemu nie? Dlatego że jest amerykański i przylgnęła nazwa "dragster"? Audi OZa, typhoon, albo skoda Dragtronik to pewnie uliczne auta są
Wydech to jest najmniejszy problem i szukanie dziury w całym.



Marlon - Mon Aug 01, 2005 9:50 am
" />
">funny car który wystartował w profi plus przez pewne niedopatrzenie będzie teraz w outlaw, wszystkie funny cary tam bedą,

Oz, to nie był żaden funny car (rurowa rama z silnikiem i skorupą z tworzywa) tylko pro street (całkowicie seryjna buda i to zabytkowa, ze szklanymi szybami, stalowymi drzwiami 200kg/sztuka, radiem, czerona skórzaną kanapą itp.)
Z tego co mówił Dzwonek (mechanik Mortena) na następnych zawodach nie będzie żadnych podstaw żeby wywalić go do outlaw. Bo są to drobiazgi: otwarta szyba i przykrótki wydech. Wydech się wydłuży i nie trzeba będzie otwierać szyby bo spaliy na takim wydechu jak teraz sie zasysaja do środka.
Im nie zależy na tytułach tylko na czasach, ale nie można dać kogoś do outlaw "bo tak".



OZ - Mon Aug 01, 2005 10:32 am
" />ale w pruszczu biały nie był zgodny z profi plus do końca, startował tam przez pomyłkę, jeżeli zależy im na czasach to co za różnica gdzie będą startować, jeżeli spełnią regulamin klas powszechnych to oczywiście ok ale z tego co mi mówili inni zawodnicy mają pociętą karoserię ale ja tego nie sprawdzam, od tego jest Marlon team



Yakuza - Mon Aug 01, 2005 10:48 am
" />
">Jeśli biały ma startować w klasie powszechnej to muszą zrobić coś z wydechem bo nie spełnia regulaminu.
I nie wiem po co tak się upierac na startach nimi w klasie powszechnej. Outlaw to nie jest klasa dla wygnańców


A dlaczego nie miałyby startować w klasie powszechnej? Jeśli jest zgodny z regulaminem, to czemu nie? Dlatego że jest amerykański i przylgnęła nazwa "dragster"? Audi OZa, typhoon, albo skoda Dragtronik to pewnie uliczne auta są
Wydech to jest najmniejszy problem i szukanie dziury w całym.

Marlon regulamin jest po to żeby się do niego stosować a z resztą tak jak napisałem outlaw nie jest klasą wyrzutków tylko jak widać startują w niej najmocniesze auta w większości budowane bez kompromisów i walka pomiędzy nimi jest bardzo widowiskowa. Pogadaj z Mortenem i zapytaj się czy bardziej fascynuje go złojenie dłubniętego M-Powera czy może zkilowanie OZZ-a , typhoona , marcina w subaru



mant3z - Mon Aug 01, 2005 7:30 pm
" />babskie zrzedzenie... fajnie bylo!!



pawel - Mon Aug 01, 2005 9:26 pm
" />
">wszystko w swoim czasie, przyszłość 1/4 mili w klasie outlaw to właśnie dragstery, szczególnie te z kompresorem :twisted: dla nich 3 lata temu powstała ta klasa, a zawody bardzo zyskały a nie straciły na tym, szczególnie że właściciel to bardzo sympatyczny facet :D

funny car który wystartował w profi plus przez pewne niedopatrzenie będzie teraz w outlaw, wszystkie funny cary tam bedą,

funny car jak go nazwales nie jest funny carem i w toruniu wystartuje w klasie profi + jak sadze, chyba ze regulamin zostanie zmieniony, a po za tym ciekaw jestem co to za niedopatrzenie.pozdrawiam



pawel - Mon Aug 01, 2005 9:38 pm
" />
">ale w pruszczu biały nie był zgodny z profi plus do końca, startował tam przez pomyłkę, jeżeli zależy im na czasach to co za różnica gdzie będą startować, jeżeli spełnią regulamin klas powszechnych to oczywiście ok ale z tego co mi mówili inni zawodnicy mają pociętą karoserię ale ja tego nie sprawdzam, od tego jest Marlon team :D
zgadzam sie w pruszczu nie byl zgodny z regulaminem chociazby z powodu wydechu , ale obiecuje sam osobiscie poprawie wydech i reszte , w zwiazku z tym na pewno wystartujemy w profi + na nastepnych zawodach, a moze ktos chce zlozyc protest i oddac nasze paliwo do analizy na zawartosc benzyny w benzynie.pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl