Nowe klasy Street 2007 - cd. dyskusji
OZ - Sat Jul 15, 2006 5:03 pm
" />Propozycja jest następująca:
1) Mini Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące, 2) Mini Plus Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem, 3) Diesel Street - napędzane olejem napędowym 4) Profi Street - FWD bez doładowania 5) Profi Plus Street - RWD lub AWD maksymalnie 6 cylindrów bez doładowania, rotary engine 6) V8 Street - minimum 8 cylindrów RWD lub AWD bez doładowania 7) Turbo Street - FWD z doładowaniem 8 ) Turbo Plus Street - RWD z doładowaniem, turbo rotary engine 9) Maxi Street - AWD z doładowaniem 10) King of Street - prawo do startu ma 8 najszybszych samochodów z eliminacji, obowiązuje system pucharowy
Obowiązkowe wyposażenie i inne: 1. Seryjne wnętrze (wymóg minimalny) 2. Seryjne nadwozie, płyta podłogowa i szyby 3. Działające wszystkie światła 4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika 5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG 6. Paliwo dostępne na stacji benzynowej zgodne z polskimi normami 7. Sygnał dźwiękowy 8. Ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC 9. Zachowany seryjny rodzaj napędu 10. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag 11. Seryjne punkty mocowania zawieszenia 12. Działające wycieraczki 13. Jeżeli jakaś modyfikacja nie jest dozwolona to znaczy, że jest zabroniona 14. Felgi nie mniejsze niż 13 cali chyba, że inne były zamontowane seryjnie 15. Gaśnica i działające pasy bezpieczeństwa 16. Zakaz używania lawet, auto przyjeżdża na zawody o własnych siłach
Dozwolone modyfikacje: 1. Elektronika i mechanika silnika 2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora. 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego 4. Podtlenek azotu 5. Opony dopuszczone do ruchu w UE, nie mogą wystawać poza obrys samochodu 6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj bez możliwości cięcia płyty podłogowej, zakaz stosowania kłówek i sekwencji chyba, że dany samochód był w nie wyposażony seryjnie 7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta lub grupy producenckiej, zakaz przerabiania podłużnic, obowiązek zachowania seryjnych punktów mocowania silnika 8. Przednia i tylna klapa z karbonu/kevlaru (grubość min 2 mm.) lub innego laminatu (grubość min. 3 mm) zamontowana na seryjnych uchwytach, możliwość likwidacji klamek. 9. Układ paliwowy, zbiornik paliwa tylko w miejscu seryjnym 10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce 11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa 12. Sportowa kierownica 13. Wymiana lub modyfikacja zderzaków przy zachownaniu warunków bezpieczeństwa, zderzak musi występować w całości, możliwość poszerzenia nadkoli 14. Usunięcie systemu klimatyzacji 15. Możliwość zastąpienia tylnej kanapy sprzętem audio, waga sprzętu audio nie może być mniejsza od wagi zastąpionych elementów 16. Zmiana miejsca zamontowania akumulatora, nieseryjne miejsce montażu nie może znajdować się w przestrzeni pasażerskiej. 17. Sprzęgło 18. Klatka lub pałąk bezpieczeństwa 19. Nieseryjne szpery 20. Usunięcie koła zapasowego i apteczki
"pogrubione" jest zmienione przez uczestników "starego" i obecnego wątka, zapraszam do dalszej dyskusji,
Klasyfikacja Street - Puchar SSS
andrzejCTR - Sat Jul 15, 2006 5:28 pm
" />Przy klasie:
-Profi Plus Street powinien być zapis, że maxymalnie 6 cylindrów (przy Profi Street też) bo narazie 8 cylindrów i więcej nie jest tam zabronione a tylko w klasie V8 Street dozwolone. Tak to rozumiem, ale to drobiazg.
Ogólnie mi się podoba. Ja tylko wprowadziłbym zmianę do Dozwolone modyfikacje: 7. Wymiana silnika na inny ale występujący w danym modelu danego producenta żeby uniknąć jakiś ciekawych wymysłów. Wiem że zakaz przerabiania podłużnic w dużej części to blokuje ale może tak jak napisałem będzie lepiej. Ja uważam że samochody z swapami silników nie występujących w danym modelu powinny jezdzić w klasach DRAG.
OxiDizer - Sat Jul 15, 2006 5:28 pm
" />Oczywiście że Puchar SSS. Jak ktoś chce walczyć o MP to niech się szykuje do profi DRAGU. Ogolnie zmiany cool. Co do opon - wg mnie tylko Polska. Chyba, że spodziewamy się zagranicznych gości - w co wątpię. Ilość w KoS to wg mnie 8 i system pucharowy (przegrany odpada) oczywiście losowanie do wyścigów. To by było bardzo ciekawe. Jeszcze jedno. Co z klimatyzacją? Czy mozna wywalic?
Jabi_sc - Sat Jul 15, 2006 5:36 pm
" />czyli system ustalenia grup czasowych wogle nie wypalil
ponad 30 stron udowadniania ze jest lepszy i ciekawszy dla nowych zawodnikow i kibicow a potem robicie kopie draga.......
uwazam ze mozna bylo zrobic cos nowego i wzorowac sie na reszcie swiata no ale coz.........
andrzejCTR - Sat Jul 15, 2006 5:42 pm
" />Jeszcze jedno w klasie V8 Street napisałbym napęd dowolny, bo jeżeli w Profi Plus Street jest RWD i AWD do 6 cyl. to gdzie mają jezdzić autka takie jak np: Audi S4, RS4 i inne.
A skoro w klasie V8 Street mogą jezdzić auta 10, 12 cylindrowe to może inna nazwa? Może: Profi Maxi Street?
REN - Sat Jul 15, 2006 6:03 pm
" /> ">pytanie czy to ma być MP czy Puchar SSS?
a czy gdzies sa organizowane MP dla amatorow? IMO Puchar SSS
po za tym regulamin wyglada czysto i przejrzyscie
">Ja uważam że samochody z swapami silników nie występujących w danym modelu powinny jezdzić w klasach DRAG.
jest bardzo wiele swapow ktore mozna wykonac bez ciecia czegokolwiek i wielu ludzi zaczyna wlasnie modyfikacje od swapa
moim zdaniem powinno zostac tak jak stoi obecnie
sebek - Sat Jul 15, 2006 7:18 pm
" />Też mysle ze swapy powinny byc dozwolone ale tylko na silnik tego samego producenta a nie na taki jaki był montowany w danym modelu bo przeciez jezdzą samochody po ulicach z innymi silnikami,co do regulaminu to mysle ze jest to całkiem niezłe ale proponował bym zrobic próbe w Toruniu klas street ALE Z PODZIAŁEM NA CZAS jesli nie wypali to trudno zrobi sie tak jak jest teraz w propozycji mysle ze warto spróbowac
darksmile - Sat Jul 15, 2006 8:16 pm
" /> ">7. Wymiana silnika na inny ale występujący w danym modelu danego producenta żeby uniknąć jakiś ciekawych wymysłów. Wiem że zakaz przerabiania podłużnic w dużej części to blokuje ale może tak jak napisałem będzie lepiej. Ja uważam że samochody z swapami silników nie występujących w danym modelu powinny jezdzić w klasach DRAG.
zgadzam się. Poza tym w pewnym stopniu ułatwi to prace sędziów. Bo w innym przypadku każde auto trzeba brac na "żabę" i sprawdzac podłuznice.
do "przerabiania podłuznic" dodał bym tez zakaz zmiany seryjnych punktów mocowania silnika. Bo ktoś później powie, że nie modyfikował podłuznic tylko przekładał łapy
marcin@klubsubaru.pl - Sat Jul 15, 2006 9:12 pm
" />Według mnie prawie ok. Z wyjątkiem zakazu kłówek i sekwencji. Oczywiście to co się teraz nazywa v8 street musi objąć wszystkie N/A powyżej 6 cylindrów.
darksmile - Sat Jul 15, 2006 9:16 pm
" />Zostawmy kłówki i sekwencje dla klasy DRAG.
syncro - Sun Jul 16, 2006 12:27 am
" />w 2 dni mam streetowe auto - przenosze sie no bo sam nie bede jezdzil swoja droga to zgadzam sie z andrzejemCTR bo znowu Honda (juz mnie znudzila? ) powyciaga klasy bez problemu przyjedzie CRX(EE8) ktory nie zmienia punktow mocowania silnika(np.B18C6) i reszta moze go powachac z tylu jak ma wygladac sprawdzenie paliwa?
gn11.wasyl - Sun Jul 16, 2006 7:28 am
" />pasuje jak najbardziej, wkońcu będe miał zabawę z zawodów a nie tylko pomiar czasu Ja jestem za Pcharem SSS.
trzy pytania:
1. Czy można mieć klatkę w samochodzie - wychodzimy z założenia że co nie zabronione to dozwolone
2. "2. Seryjne nadwozie i szyby " i "13. Wymiana zderzaków "
czy to oznacza ze nie wolno stosować zadnych poszerzeń, spoilerów, progów, wlotów powietrza i tym podobnych modów stylistycznych
3. Jeśli startowałem w latach ubiegłych to teraz muszę się na nowo rejestrowac czy tylko zgłosić ze od 2007 latam w Street Zostanie mi ten sam nr startowy
pzdr
UBek - Sun Jul 16, 2006 7:57 am
" />podzial na klasy w sumie nic nowego
profi polaczyc z mini bo w mini zawsze jest niewielu startujacych a czasy robia powrownywalne z Profi, tak samo mini i turbo plus.
kto chce inne klasy niech startuje w dragu
poza tym kwestia organizacyjna podczas zawodow, klasy street i drag tego samego dnia mialby jezdzic?? z czasem troche kiepawo na pewno wyjdzie i nie obejdzie sie bez bajzlu organizacyjnego
freestyler - Sun Jul 16, 2006 8:19 am
" />a co np jak ktos zamiast kanapy z tyłu ma zabudowe car audio z ciezkimi glosnikami i wzmacniaczami ma jezdzic w dragu?
wiele jest takich aut i bym je dopuscił do klasy street...
pozdrawiam
Evo - Sun Jul 16, 2006 11:15 am
" /> ">profi polaczyc z mini bo w mini zawsze jest niewielu startujacych a czasy robia powrownywalne z Profi, tak samo mini i turbo plus.
Nie tak bardzo porónywalne i tylko w dragu. W street będą samochody seryjne i ta różnica między mini, a profi pewnie się zwiększy. Zresztą nawet jeśli różnice w czasach byłby jak w dragu to i tak mini zawsze dostanie od profi.
">a co np jak ktos zamiast kanapy z tyłu ma zabudowe car audio z ciezkimi glosnikami i wzmacniaczami ma jezdzic w dragu?
wiele jest takich aut i bym je dopuscił do klasy street...
Ja się zgadzam. Szkoda że nie ma możliwości ważenia aut przed wyścigiem. Jeśli ktoś by miał zabudowe audio w miejscu tylnej kanapy poprostu zważyło by się auto i jeśli jego waga nie była by mniejsza od auta z seryjnym wnętrzem można spokojnie dopuścić samochód do street.
Pozatym to ciesze się że jest dragowy podział klas. Ktoś sobie zacznie powiedzmy w profi street, zacznie przebiać auto, trafi do profi plus street albo maxi street, a jak zacznie kręcić dobre czasy to przejdze do dragu z pewnym doświadczeniem.
Pozdro.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|