ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Nowe klasy Street w 2007





OZ - Wed Jun 14, 2006 9:55 am
" />Obok dotychczasowych klas "dragowych" (zostanie w nich również dodana klasa v8 jako oddzielna oraz pozmieniane napędy w T+ i Maxi ale o tym zaczniemy dyskusję pod koniec 2006) będą funkcjonowały klasy Street:

Propozycja jest następująca:

1) Mini Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
2) Mini Plus Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
3) Diesel Street - napędzane olejem napędowym
4) Profi Street - FWD bez doładowania
5) Profi Plus Street - RWD lub AWD bez doładowania
6) V8 Street - minimum 8 cylindrów RWD bez doładowania
7) Turbo Street - FWD z doładowaniem
8 ) Turbo Plus Street - RWD z doładowaniem
9) Maxi Street - AWD z doładowaniem
10) King of Street - prawo do startu ma ... (ilość do ustalenia) samochodów z każdej klasy Street

Obowiązkowe wyposażenie i inne:
1. Seryjne wnętrze
2. Seryjne nadwozie i szyby
3. Działające wszystkie światła
4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika
5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG
6. Akumulator w miejscu seryjnym lub w innym ale poza przestrzenią pasażerską
7. Paliwo dostępne na stacji benzynowej
8. Sygnał dźwiękowy
9. Ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC
10. Zachowany seryjny rodzaj napędu
11. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag
12. Seryjne punkty mocowania zawieszenia

Dozwolone modyfikacje:
1. Elektronika i mechanika silnika
2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora.
3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego
4. Podtlenek azotu
5. Opony dopuszczone do ruchu w Polsce/UE ?, nie mogą wystawać poza obrys samochodu
6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj bez możliwości cięcia płyty podłogowej
7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta, zakaz przerabiania podłużnic
8. Przednia i tylna klapa z karbonu (grubość min. 2 mm) zamontowana na seryjnych uchwytach.
9. Pompa paliwa i przewody paliwowe
10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce
11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa
12. Sportowa kierownica
13. Wymiana zderzaków

Możliwe, że te klasy zostaną wypróbowane jeszcze w sezonie 2006. Ewentualne info będzie z dużym wyprzedzeniem na stronie SSS.

Proszę o opinie
za jakiś czas admin przeniesie to na forum ogólne
za nazwy klas Booster na pewno da nam zniżkę




Kondzio - Wed Jun 14, 2006 10:47 am
" />Opinia pozytywna

ps. będę musiał włożyć dywaniki do astry



Marlon - Wed Jun 14, 2006 12:27 pm
" />Ja jestem raczej przeciwny.
To jeszcze nie czas na takie podziały, poczekał bym z tym do większej specjalizacji zawodników.

Poza tym - mój samochód ma wysoce modyfikowane wnętrze i nadwozie a silnik ma nieruszany - i w związku tym nic nie wygram znowu ale przynajmniej przesunę się w klasyfikacji

Co do warunków udziału w klasie street:
- Nie podobają mi sie te maski i klapy z karbonu. Niech pozostaną seryjne, skoro to klasa street.
- Powinny być seryjne wygłuszenia w samochodach, czuję że dużo ludzi będzie rwało maty bitumiczne i nakrywało je jakąś lżejszą wykładziną.
- zakaz demontażu tylnych siedzeń, o ile auto było w nie wyposażone.
- zakaz demontażu lamp przednich
- zakaz stosowania slicków



OZ - Wed Jun 14, 2006 12:31 pm
" />to dokładnie oznacza seryjne wnętrze, nadwozie i działające światła, co do maski i klapy to tylko propozycja, sporo osób chyba to lubi więc dlaczego nie,

czy to właściwy czas zobaczymy po ilości startujących, teraz trudno oceniać na sucho, myślę że to przyciągnie sporo nowych zawodników




PMN - Wed Jun 14, 2006 12:39 pm
" />Marlon, tak sobie myślę, że carbon klapy są OK jeśli chodzi o street'owe auta. Sporo osób zakłada je po prostu dla lans'u
Natomiast, żeby wystrzegać się wyczynowych wydmuszek, proponuję by klapy były mocowane i zamykane seryjnymi uchwytami. Chodzi o to, by miały zachowaną sztywność konstrukcji.

Rewolucja



OZ - Wed Jun 14, 2006 12:42 pm
" />ano mała rewolucja ale jak pokazuje polska praktyka powyżej pewnych mocy nie można łączyć RWD i AWD i będą one rozdzielone w 2007, podobnie jak ssaki sześciocylindrowe od v8

PS. Złote bmwcośtam z Gerdermoen zrobiło 8,08 kilka dni temu, lenie do roboty
jak dla mnie jest faworytem KoE



Marlon - Wed Jun 14, 2006 12:48 pm
" />
">to dokładnie oznacza seryjne wnętrze, nadwozie i działające światła, co do maski i klapy to tylko propozycja, sporo osób chyba to lubi więc dlaczego nie,

czy to właściwy czas zobaczymy po ilości startujących, teraz trudno oceniać na sucho, myślę że to przyciągnie sporo nowych zawodników


Seryjne wnętrze - to zbyt ogólne.
Fotele kubełkowe też zakłada się dla lansu w ulicznych autach - tą modyfikację popieram i powinna być dozwolona. A co z kierownicą? do kompletu z kubełkiem wstawia się mniejszą przeważnie. Oczywiście pasy, do kubełka montuje się szelki a te praktycznie uniemożliwiają korzystanie z tylnej kanapy.
Nie wspominam o modyfikacjach spod znaku car audio i multimediów. Czy monitor na desce i dwa w zagłówkach to jest seryjne wnętrze?



OZ - Wed Jun 14, 2006 12:52 pm
" />myślę że seryjne wnętrze to dobre określenie, łatwiej jest od tego robić wyjątki niż opisywac wszystkie możliwe kombinacje alpejskie, co do kubełków i kierownicy to niech decyduje większość ale tylna kanapa musi być, multimedia nie przeszkadzają i mogą być, przecież nie powodują zmniejszenia wagi auta



gh0ly - Wed Jun 14, 2006 12:56 pm
" />Ja odebralem to tak , ze musza pozostac elementy seryjnego wnetrza, bez wycinania jakis pierdol, ale mozna je zmieniac na odpowiedniki sportowe..
Oczywiscie zmiana kierownicy i foteli powinna byc dozwolona , tak samo jak maski carbonowe.

Moim zdaniem ciekawy pomysl Tylko to moze sie wiazac, ze znaczacym wzrostem uczestnikow



PMN - Wed Jun 14, 2006 12:57 pm
" />I rozłożeniem wszystkich imprez na 2dni. Pierwszego streetowe klasy, drugiego profesjonaliści, o ile ich tylu zostanie...



OZ - Wed Jun 14, 2006 12:57 pm
" />
">Moim zdaniem ciekawy pomysl Tylko to moze sie wiazac, ze znaczacym wzrostem uczestnikow

dokładnie o to nam przecież wszystkim chodzi



OZ - Wed Jun 14, 2006 12:57 pm
" />
">I rozłożeniem wszystkich imprez na 2dni. Pierwszego streetowe klasy, drugiego profesjonaliści, o ile ich tylu zostanie...

nie rozpędzaj się aż tak, najpierw próba - potem wnioski, wszystko musi mieć ekonomiczne uzasadnienie,

zmiany przez Was wprowadzone będę zaznaczał grubą czcionką



Kondzio - Wed Jun 14, 2006 1:11 pm
" />a co z zawieszeniem? Seria, czy dopuszczalne jakieś zmiany?



Marlon - Wed Jun 14, 2006 1:27 pm
" />zawieszenie i hamulce - zmiany musza być dopuszczone.



PMN - Wed Jun 14, 2006 1:54 pm
" />
">I rozłożeniem wszystkich imprez na 2dni. Pierwszego streetowe klasy, drugiego profesjonaliści, o ile ich tylu zostanie...

nie rozpędzaj się aż tak, najpierw próba - potem wnioski, wszystko musi mieć ekonomiczne uzasadnienie,

zmiany przez Was wprowadzone będę zaznaczał grubą czcionką

OK to tylko taka propozycja otwarta dyskusja

Uważam, że zmienione zawieszenie, hamulce fotele, pasy itp. innymi słowy, wszystko co poprawia bezpieczeństwo, powinno być dopuszczone.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl