Nowe klasy Street w 2007
OZ - Wed Jun 14, 2006 9:55 am
" />Obok dotychczasowych klas "dragowych" (zostanie w nich również dodana klasa v8 jako oddzielna oraz pozmieniane napędy w T+ i Maxi ale o tym zaczniemy dyskusję pod koniec 2006) będą funkcjonowały klasy Street:
Propozycja jest następująca:
1) Mini Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące, 2) Mini Plus Street - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem, 3) Diesel Street - napędzane olejem napędowym 4) Profi Street - FWD bez doładowania 5) Profi Plus Street - RWD lub AWD bez doładowania 6) V8 Street - minimum 8 cylindrów RWD bez doładowania 7) Turbo Street - FWD z doładowaniem 8 ) Turbo Plus Street - RWD z doładowaniem 9) Maxi Street - AWD z doładowaniem 10) King of Street - prawo do startu ma ... (ilość do ustalenia) samochodów z każdej klasy Street
Obowiązkowe wyposażenie i inne: 1. Seryjne wnętrze 2. Seryjne nadwozie i szyby 3. Działające wszystkie światła 4. Sprawny system hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika 5. Seryjny zbiornik paliwa lub atestowana butla LPG 6. Akumulator w miejscu seryjnym lub w innym ale poza przestrzenią pasażerską 7. Paliwo dostępne na stacji benzynowej 8. Sygnał dźwiękowy 9. Ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny i OC 10. Zachowany seryjny rodzaj napędu 11. Zakaz startu jednym samochodem w klasie Street i Drag 12. Seryjne punkty mocowania zawieszenia
Dozwolone modyfikacje: 1. Elektronika i mechanika silnika 2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora. 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowego 4. Podtlenek azotu 5. Opony dopuszczone do ruchu w Polsce/UE ?, nie mogą wystawać poza obrys samochodu 6. Modyfikacja skrzyni biegów lub jej wymiana na dowolny rodzaj bez możliwości cięcia płyty podłogowej 7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta, zakaz przerabiania podłużnic 8. Przednia i tylna klapa z karbonu (grubość min. 2 mm) zamontowana na seryjnych uchwytach. 9. Pompa paliwa i przewody paliwowe 10. Zawieszenie i wzmocnione hamulce 11. Fotele kubełkowe przednie, sportowe pasy bezpieczeństwa 12. Sportowa kierownica 13. Wymiana zderzaków
Możliwe, że te klasy zostaną wypróbowane jeszcze w sezonie 2006. Ewentualne info będzie z dużym wyprzedzeniem na stronie SSS.
Proszę o opinie za jakiś czas admin przeniesie to na forum ogólne za nazwy klas Booster na pewno da nam zniżkę
Kondzio - Wed Jun 14, 2006 10:47 am
" />Opinia pozytywna
ps. będę musiał włożyć dywaniki do astry
Marlon - Wed Jun 14, 2006 12:27 pm
" />Ja jestem raczej przeciwny. To jeszcze nie czas na takie podziały, poczekał bym z tym do większej specjalizacji zawodników.
Poza tym - mój samochód ma wysoce modyfikowane wnętrze i nadwozie a silnik ma nieruszany - i w związku tym nic nie wygram znowu ale przynajmniej przesunę się w klasyfikacji
Co do warunków udziału w klasie street: - Nie podobają mi sie te maski i klapy z karbonu. Niech pozostaną seryjne, skoro to klasa street. - Powinny być seryjne wygłuszenia w samochodach, czuję że dużo ludzi będzie rwało maty bitumiczne i nakrywało je jakąś lżejszą wykładziną. - zakaz demontażu tylnych siedzeń, o ile auto było w nie wyposażone. - zakaz demontażu lamp przednich - zakaz stosowania slicków
OZ - Wed Jun 14, 2006 12:31 pm
" />to dokładnie oznacza seryjne wnętrze, nadwozie i działające światła, co do maski i klapy to tylko propozycja, sporo osób chyba to lubi więc dlaczego nie,
czy to właściwy czas zobaczymy po ilości startujących, teraz trudno oceniać na sucho, myślę że to przyciągnie sporo nowych zawodników
PMN - Wed Jun 14, 2006 12:39 pm
" />Marlon, tak sobie myślę, że carbon klapy są OK jeśli chodzi o street'owe auta. Sporo osób zakłada je po prostu dla lans'u Natomiast, żeby wystrzegać się wyczynowych wydmuszek, proponuję by klapy były mocowane i zamykane seryjnymi uchwytami. Chodzi o to, by miały zachowaną sztywność konstrukcji.
Rewolucja
OZ - Wed Jun 14, 2006 12:42 pm
" />ano mała rewolucja ale jak pokazuje polska praktyka powyżej pewnych mocy nie można łączyć RWD i AWD i będą one rozdzielone w 2007, podobnie jak ssaki sześciocylindrowe od v8
PS. Złote bmwcośtam z Gerdermoen zrobiło 8,08 kilka dni temu, lenie do roboty jak dla mnie jest faworytem KoE
Marlon - Wed Jun 14, 2006 12:48 pm
" /> ">to dokładnie oznacza seryjne wnętrze, nadwozie i działające światła, co do maski i klapy to tylko propozycja, sporo osób chyba to lubi więc dlaczego nie,
czy to właściwy czas zobaczymy po ilości startujących, teraz trudno oceniać na sucho, myślę że to przyciągnie sporo nowych zawodników
Seryjne wnętrze - to zbyt ogólne. Fotele kubełkowe też zakłada się dla lansu w ulicznych autach - tą modyfikację popieram i powinna być dozwolona. A co z kierownicą? do kompletu z kubełkiem wstawia się mniejszą przeważnie. Oczywiście pasy, do kubełka montuje się szelki a te praktycznie uniemożliwiają korzystanie z tylnej kanapy. Nie wspominam o modyfikacjach spod znaku car audio i multimediów. Czy monitor na desce i dwa w zagłówkach to jest seryjne wnętrze?
OZ - Wed Jun 14, 2006 12:52 pm
" />myślę że seryjne wnętrze to dobre określenie, łatwiej jest od tego robić wyjątki niż opisywac wszystkie możliwe kombinacje alpejskie, co do kubełków i kierownicy to niech decyduje większość ale tylna kanapa musi być, multimedia nie przeszkadzają i mogą być, przecież nie powodują zmniejszenia wagi auta
gh0ly - Wed Jun 14, 2006 12:56 pm
" />Ja odebralem to tak , ze musza pozostac elementy seryjnego wnetrza, bez wycinania jakis pierdol, ale mozna je zmieniac na odpowiedniki sportowe.. Oczywiscie zmiana kierownicy i foteli powinna byc dozwolona , tak samo jak maski carbonowe.
Moim zdaniem ciekawy pomysl Tylko to moze sie wiazac, ze znaczacym wzrostem uczestnikow
PMN - Wed Jun 14, 2006 12:57 pm
" />I rozłożeniem wszystkich imprez na 2dni. Pierwszego streetowe klasy, drugiego profesjonaliści, o ile ich tylu zostanie...
OZ - Wed Jun 14, 2006 12:57 pm
" /> ">Moim zdaniem ciekawy pomysl Tylko to moze sie wiazac, ze znaczacym wzrostem uczestnikow
dokładnie o to nam przecież wszystkim chodzi
OZ - Wed Jun 14, 2006 12:57 pm
" /> ">I rozłożeniem wszystkich imprez na 2dni. Pierwszego streetowe klasy, drugiego profesjonaliści, o ile ich tylu zostanie...
nie rozpędzaj się aż tak, najpierw próba - potem wnioski, wszystko musi mieć ekonomiczne uzasadnienie,
zmiany przez Was wprowadzone będę zaznaczał grubą czcionką
Kondzio - Wed Jun 14, 2006 1:11 pm
" />a co z zawieszeniem? Seria, czy dopuszczalne jakieś zmiany?
Marlon - Wed Jun 14, 2006 1:27 pm
" />zawieszenie i hamulce - zmiany musza być dopuszczone.
PMN - Wed Jun 14, 2006 1:54 pm
" /> ">I rozłożeniem wszystkich imprez na 2dni. Pierwszego streetowe klasy, drugiego profesjonaliści, o ile ich tylu zostanie...
nie rozpędzaj się aż tak, najpierw próba - potem wnioski, wszystko musi mieć ekonomiczne uzasadnienie,
zmiany przez Was wprowadzone będę zaznaczał grubą czcionką
OK to tylko taka propozycja otwarta dyskusja
Uważam, że zmienione zawieszenie, hamulce fotele, pasy itp. innymi słowy, wszystko co poprawia bezpieczeństwo, powinno być dopuszczone.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|