Nowy fan subaru STI dwa litry i trochę :)
OZ - Thu Oct 14, 2004 11:02 pm
" />nazywa się OZ , dzisiaj pierwszy raz obejrzałem czarnego wariata na złotych feluchach (a.d. 2005 model) a składziku celnym, powiem Wam, że robi wrażenie skubaniec Trwało trochę zanim przypłynął z "gwiaździstego sztandaru" i niestety bak pusty czyli zero taniej amerykańskiej wachy Zima przed nami czyli czas na szkółkę jazdy niedzielnej po zakrętach, będzie jak znalazł ma shifter, kilka innych dodatkowych drobiazgów i fajowskie elektroniczne sterowanie dyframi (nie wiem o co chodzi ale się pewnie niedługo dowiem ) Niestety RS rok temu uległ masakrówce a czymś trzeba przecież się turlać po bułki Jak ktoś z Was ma uwagi o tym aucie to walcie jak w dym, lepiej coś wiedzieć więcej zanim go popsuję (interesuje mnie szczególnie instrukcja obsługi napędu, kiedy spinać, kiedy rozpinać, co na jakie warunki itd ?) Hwojtek ? Azrael ? Darksmile ?
PS. Zdradziłem jedyną słuszną markę Będę się smażył w piekle o jeden poziom niżej
http://oz.sss.org.pl/DSCF0032.jpg http://oz.sss.org.pl/DSCF0034.jpg
Krystian - Fri Oct 15, 2004 8:20 am
" />No, no ładne cacko
To kiedy można się umawiać na próbne przejażdzki ?
aha i co to za opony są na nim (niej ? ) bo nie dość że ładnie przyczernione to bieżnik wygląda jakoś niezwyczajnie
Simon - Fri Oct 15, 2004 8:42 am
" />Gratuluje ślicznej furki..
PS Ty to wiesz jak ludzi wkurzyc
OZ - Fri Oct 15, 2004 8:56 am
" />no właśnie, co do opon to raczej na deszcz to się nie nadaje, nie popatrzyłem na nazwę ale bieżnik nie jest mi znany, miałem tylko kilka minut na wizję lokalną więc skoncentrowałem się na sprawdzeniu karoserii i wyposażenia po 8 tygodniach transportu i ... o dziwo wszystko OK. Zanim się dorwę to jeszcze trochę papierologi trzeba uskutecznić
Simon: 1. Dzięki 2. Sorki
PS Jednego nie kumam: dlaczego to auto w słabszej wersji w Polsce jest dokładnie dwa razy droższe niż w stanach, gdzie ludzie zarabiają "X" razy więcej ? O co tu chodzi ?
Brychu - Fri Oct 15, 2004 10:30 am
" />http://www.forum.subaru.pl - oficjalne forum Subaru, do którego jest link ze strony Subaru, myslę że dużo się tam dowiesz, możesz nawet zadać pytanie Dyrekcji Subaru Import Polska, bardzo miła atmosfera tam panuje.
hwojtek - Fri Oct 15, 2004 11:16 am
" />No chyba, że któryś z hajędowych forumowiczów o wielkiej wiedzy praktycznej zapragnie dać ci w ryj
A co do spinania - im bardziej ślisko, tym bardziej można/należy spinać. Generalnie jeżdżenie po asfalcie na spiętym załatwi napęd w tydzień. W Lancerniku jest to trochę prościej rozwiązane, bo tam są 3 położenia, a nie płynnie jak w Subaru, ale możesz przyjąć Arek, że otwarty na normalną jazdę w pogodę z suchym asfaltem, spięty w 1/3 na mokry asfalt, połowa spięcia na luźne nawierzchnie typu szutry, 2/3 na śnieg na jezdni, full lock - no właśnie, full lock jadąc ostro na tylko wprost . Położenia pośrednie w zależności od fantazji. Musisz mi pokazać tego STi, bo w amerykańskim nie siedziałem.
Opony to zdaje się Potenza RE070.
gh0ly - Fri Oct 15, 2004 3:03 pm
" />OZ ty to wiesz co dobre Piekna Bestia , choc podobna jezdzi juz w Wawie z troszke mocniejszym silnikiem
OZ - Fri Oct 15, 2004 3:24 pm
" /> "> Piekna Bestia , choc podobna jezdzi juz w Wawie z troszke mocniejszym silnikiem
pozwól mi się nacieszyć 300 km serią ... przez chwilę matko, znowu się zacznie ta choroba powinna być oficjalnie wpisana do jakiegoś katalogu, ileż mozna
A tak na poważnie to ma to być samochód do jazdy więc dostanie FMIC, lepszejszą elektronikę i zero kata (ekolodzy dadzą mi bobu )
hwojtek - Fri Oct 15, 2004 5:10 pm
" />Autronic z obsługą zmiennych faz rozrządu z pierwszej serii produkcyjnej, czy coś innego? Jest taki S/A Nemesis Hydra. Amerykańscy właściciele STi wychwalają go pod niebiosa. A katalizator wywal ten sprzed turbiny, to Ci tylny już nie będzie tak zawadzać
Simon - Fri Oct 15, 2004 6:37 pm
" /> "> Piekna Bestia , choc podobna jezdzi juz w Wawie z troszke mocniejszym silnikiem
pozwól mi się nacieszyć 300 km serią ... przez chwilę matko, znowu się zacznie ta choroba powinna być oficjalnie wpisana do jakiegoś katalogu, ileż mozna
A tak na poważnie to ma to być samochód do jazdy więc dostanie FMIC, lepszejszą elektronikę i zero kata (ekolodzy dadzą mi bobu )
Jak ja bym chciał mieć TAKIE problemy
Gdzieś, ktoś polecał stronkę z gratami do subarynek (polska firma) i jak podliczyłem cenę mocniejszej modyfikacji to cena nie chciała spaść poniżej 100000 zł - bandytyzm w biały dzień.
darksmile - Fri Oct 15, 2004 6:55 pm
" />To wcale nie jest fajne auto. Nie podoba mi się i nie chciałbym go mieć za żadne skarby.
A na serio to masz pewnie taką wersję jak Hołek. On powiedział "auto nie do zniszczenia tylko trzeba o nie dbać". I patrząc jak on tym jeździ to rzeczywiście jest niezniszczalne.
Miejsce w którym dowiesz się o Subrze najwięcej to forum na http://www.subaru.pl Jest jeszcze Janek Kornecki, który coś tam o tych autach też wie http://www.korneckiautosport.com/
Gratuluję. Też kiedyś takie będe miał
gh0ly - Sat Oct 16, 2004 8:25 am
" />OZ nie wierze , ze bedzie zero kata Te samochody lubia dostawac lekko w palnik Napewno ci bedzie dobrze sluzyl ;P Co jak co sliczna maszyna Juz nia jezdziles , czy dopiero po zalatwieniu wszystkich spraw papierkowych?
OZ - Sat Oct 16, 2004 11:09 am
" />papieren machen
andrzej16v - Sat Oct 16, 2004 11:33 am
" />Fajna, fajna subarynka gratuluje !! mam nadzieję że kiedyś też się koło takiego pokręcę
aaa i dalej słodząc zajebiście wygląda czarna !!
keyser - Sat Oct 16, 2004 2:12 pm
" /> ">Jest jeszcze Janek Kornecki [...]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|