ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

nowy na forum - nietypowe auto





HEMI - Mon Sep 12, 2005 4:18 pm
" />Witam wszystkich!
Na tym forum jestem po raz pierwszy chociaz trochę już poczytałem jakie "chodzą" tematy. W przyszłym sezonie chcę spróbować (raczej dla rozrywki niż na poważnie) startu w klasie profi plus. Auto zupełnie nietypowe jak na tą zabawę - jeep wrangler. Aktualnie w trakcie swapa na hemi magnum 5,7 i od razu kilka modyfikacji silnika które po zestrojeniu całości powinny dać 400-420 KM. Auto generalnie o aerodynamice cegły w locie i masie z tym silnikiem około 1700kg, ale jak sądzę powinno "robić" około 13 sek. Może uda mi się zrobić trochę zamieszania atutem będzie na pewno napęd 4x4, zobaczymy jak wyjdzie. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum

Tomek




HEMI - Mon Sep 12, 2005 4:49 pm
" />Tak sobie pomyślałem że jeszcze parę słów o modyfikacjach. Silnik orginlny z dodgea rama z 2003 z przebiegiem 7 tys mil. "Ostry" wałek rozrządu (absolutna nowość nawet w Stanach) plus twarde sprężyny zaworowe (+ 47KM, 25 Nm), wydech i kolektory robione na zamówienie 3", dolot - stożek dedykowany do silnika. Skrzynia niestety automat, ale może da radę hypertech programer ją trochę podkręcić. W planach głowica od SRT 6,1 i "zakucie" środka



HEMI - Mon Sep 12, 2005 5:29 pm
" />Acha, i jeszcze jedno, na forum 4x4 nie znajduję zrozumienia więc może tutaj



Bzyk - Mon Sep 12, 2005 5:43 pm
" />Jeden "klocek" już jeździ więc czemu drugi miałby nie jeździć. Czasami i "cegła" nieźle przyśpiesza.
Powodzenia




Marlon - Mon Sep 12, 2005 6:05 pm
" />wrangler jest lżejszy od typhoona, ale pamietajmy że typhoon z szacowaną mocą 1000+ (a wg. optymistów 1400 ) i dragowym automatem robi 11tki.
W zawodach też nie będzie ostatni ale o miejscu pierwszej dziesiątce chyba można zapomnieć. Za to na ulicy na pewno będzie mnóstwo radochy

W każdym razie - fajny projekt. Daj jakieś zdjęcia w trakcie prac, albo po zakończeniu.



HEMI - Mon Sep 12, 2005 6:06 pm
" />obok tamtego klocka o którym piszesz stałem obok, mój jest wyższy o 1/3 ale chłopaki a VTG nie podęli się tej modyfikacji.. auto stoi w vette



OZ - Mon Sep 12, 2005 6:12 pm
" />pomysł nietypowy i przez to ciekawy, dawaj znać jak Ci to idzie,



HEMI - Mon Sep 12, 2005 6:38 pm
" />No nie jest lekko, auto musiało zostać PODNIESIONE ze względu na ciężar silnika ale zawieszenenie haevy duty, da radę. Chłopaki w Stanach robią takim autem setkę w 6 sek z terenowymi oponami 35"! Jest takich około 70 egzemplarzyna świecie, w europie z tego o ile wiem nie ma żadnego, będzie dobra zabawa! Mam tylko problem z mostami, ale fabryczne na pewno nie wytrzymają około 530Nmn Ktoś poradzi??



PMN - Mon Sep 12, 2005 7:33 pm
" />np. Dana 60 moim zdaniem spokojnie dadzą radę.
Który to wrangler? Genralnie jeśli nie jest to TJ Rubicon, to mosty sa faktycznie do bani.
I pamietaj o skrzyni redukcyjnej, nie wszystkie lubily duze obciazenia...

Powodzenia



HEMI - Mon Sep 12, 2005 8:20 pm
" />Skrzynia redukcyjna już dawno zmieniona na sprzęt z opcją 4x4 full time z cherokee, mosty nie dadzą rady, niestety na razie seryjne d30 i 35, oba pójdą do wymiany na d44 plus wzmocnione półośki. D60 jest dobre, ale ciężkie...



bartas204 - Mon Sep 12, 2005 8:33 pm
" />może zamiast terenowych opon slicki ?zawsze cos to pomoże



PMN - Tue Sep 13, 2005 9:55 am
" />
">Skrzynia redukcyjna już dawno zmieniona na sprzęt z opcją 4x4 full time z cherokee, mosty nie dadzą rady, niestety na razie seryjne d30 i 35, oba pójdą do wymiany na d44 plus wzmocnione półośki. D60 jest dobre, ale ciężkie...

True D44 sa mocne i lekkie.
A jakies ARB v Detroit Locker 'y w planach?

bartas204, na oponach typu MT zupelnie nie oplaca sie startowac, bo stopien wypelnienia jest bardzo znikomy.



herpetolog - Thu Sep 15, 2005 8:51 am
" />Pomyśl o usztywnieniu zawiasów, inaczej bedziesz miał ten sam problem co Typhoon - bedzie startowaał jak motorówka



HEMI - Thu Sep 15, 2005 5:27 pm
" />O zawias już zadbałem. Wyszukałem to co się tylko dało znaleźć "najtwardszego" do tego modelu. Jest to kompletne zawieszenie australijskiej firmy OME w wersji heavy duty. Tak czy inaczej była to konieczność bo po włożeniu hemi, seryjne usiadło na odbojach. Nadal łamię się w temacie mostów, jest koncepcja jeszcze czegoś zupełnie innego np chevrolet blazer lub nissan patrol. Jak twierdzą znawcy od terenówek podobno nie do ukręcenia (mowa o nissanie) a w sumie o to chodzi. Oczywiście dojdzie wtedy zmiana kół i parę innych "drobiazgów".



PMN - Fri Sep 16, 2005 12:03 pm
" />Polecam mosty od Patrola. Najlepiej w Twoim przypadku chyba od GR'a GQ. Niektóre mialy blokadę tylnego mostu i są naprawdę niezniszczalne - sprawdzalem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl