Opel Corsa B 1.4 - pytanko !!
likaszek - Sun Oct 01, 2006 8:04 pm
" />Chcialem zaczac od tego ze jestem urzytkownikiem tego forum od niedawna i witam wszystkich Mam Corse B 1.4 i chcialem zapytac jak mozna by ja troszke podrasowac nie wydajac duzo pieniedzy poniewaz jeszcze sie ucze i nie mam dostepu do duzej gotowki chodzi mi glownnie o tuning silnika bo wizualnie chce zeby wygladala jak fabryczna. Chialem zebyscie mi poradzili jakies proste triki pomogace poprawic jej osiagi choc i tak sa juz dobre Z gory dzienkuje i pozdrawiam
Marlon - Mon Oct 02, 2006 7:41 am
" />Które to 1.4? Nie mów, że 8V 60KM - do tego silnika nie ma sensu się dotykać. Zresztą 16V to też nie jest potwór. Najrozsądniejszym wyjściem jest pewnie swap na c20xe - myślę, że przy pewnym szczęściu i własnej robociźnie da się to zamknąć kwotą około 2000zł (wliczam w to zakup silnika albo jakiegoś zeżartego kadetta, odsprzedaż tego co pozostanie itp.)
!markos - Mon Oct 02, 2006 11:24 am
" /> ">przy pewnym szczęściu i własnej robociźnie da się to zamknąć kwotą około 2000złnie da sie nawet jak staniesz na glowie i klasniesz dupa.
grifter - Mon Oct 02, 2006 11:44 am
" />da sie da, kwestia tego co za ile i gdzie kupisz astra gsi, ze sprawnym silnikiem po dachowaniu 1500zl, teraz co sie da sprzedajesz na allegro, co sie da wywozisz na zlom i wychodzisz prawie na 0.
Marlon - Mon Oct 02, 2006 12:26 pm
" />Ta astra to akurat ewenement, ale spokojnie kupić można kadetta za 2000-2500, sprzedajesz na części to co zostanie (buda, zawias, wnętrze, fotele, światła itp.), z corsy sprzedajesz stary silnik. Największy koszt teraz pozostaje - półosie. Dalej twierdzę że przy własnej robociźnie jest to możliwe. Będziemy w zimie udowadniać, że da się nawet taniej taką operacje wykonać.
!markos - Mon Oct 02, 2006 9:27 pm
" />lapa do silnika to nieduzy wydatek, przerobienie wybieraka to tez grosze, polosie juz gorzej (choc na seryjnych ze szrotu tez sie da), ale umowmy sie, ze zawias i heble to przy takim swapie sprawa priorytetowa, a to nie kosztuje stowke, tylko troche wiecej..
inna sprawa, ze nie wzialem pod uwage mozliwosci zakupu calego kadeta. z drugiej strony proponuje doliczyc remont silnika...
Marlon - Tue Oct 03, 2006 8:02 am
" />Markos, zapomniałem że Ty masz zboczenie na punkcie zawieszeń
My liczyliśmy jako auto wyłącznie do 1/4 mili, wtedy z wielu rzeczy można zrezygnować... na przykład ze skręcania
!markos - Fri Oct 06, 2006 10:39 pm
" />jak na cwiartke to corsa b jest nieco za ciezka...
grifter - Sat Oct 07, 2006 10:35 pm
" />bo to miala byc corsa a
!markos - Sat Oct 07, 2006 11:39 pm
" /> ">Mam Corse B 1.4 ">bo to miala byc corsa ato o ktorej w koncu corsie mowimy?
i jeszcze cos:
">Które to 1.4? Nie mów, że 8V 60KM - do tego silnika nie ma sensu się dotykaćmozna zrobic z niego c14se, a to juz jakos jedzie.
">Zresztą 16V to też nie jest potwórtu z kolei relatywnie latwo zrobic 1.6 i wykrzesac jakies 120+ koni.. jedzie znacznie lepiej niz seria
Staneq - Sun Oct 08, 2006 6:36 pm
" /> ">...mozna zrobic z niego c14se, a to juz jakos jedzie. ... dokładnie, wydaje mi sie ze to najtansza, a zarazem najlepsza opcja XXps/XXzł...
..w skrocie to mod polega na konwersji na mpi, potrzebujesz graty z c14se..(glowica, kolektory, komp, pompa paliwa z mpi etc) wiecej szczegolow masz na forum ctm..
grifter - Mon Oct 09, 2006 7:26 am
" /> ">Mam Corse B 1.4 ">bo to miala byc corsa ato o ktorej w koncu corsie mowimy?
">My liczyliśmy jako auto wyłącznie do 1/4 mili, wtedy z wielu rzeczy można zrezygnować... na przykład ze skręcania
My w sensie Marlon, Budzik, ja i tutaj chodzilo o corse a
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|