Opis waszych aut dla prowadzących imprezę
darksmile - Tue Apr 25, 2006 11:19 am
" />Wielka prośba
pomóżcie prowadzacym impreze i opiszcie tutaj swoje auta. Podajcie markę i model auta, wasz nr. startowy, klase w której jedziecie, modyfikacje, które przeprowadziliście, moc i wszsytkie ciekawostki dot auta.
z góry dzieki
czarownik - Tue Apr 25, 2006 8:46 pm
" />Opel Manta Mantzel Evo. nr. startowy 76 profi + Dużo by pisać... takie tam skromne 190-200ps z 2.2 8V... Prawdopodobnie znowu dołączę do "klubu braku trakcji"... niestety nadal brak odpowiednich opon...
darksmile - Tue Apr 25, 2006 8:48 pm
" />to pisz!!!
darksmile - Tue Apr 25, 2006 9:00 pm
" />dodatkowo możecie na auto przykleić kartkę z danymi waszego auta. Ułatwi to bardzo prac naszym spikerom. Dzięki temu będa mogli powiedzieć kilka słów o każdym aucie
wzór kartki poniżej
Auto:
Modyfikacje:
Zmierzona moc i moment:
Najlepszy czas przejazdu ET na ¼ mili:
Firma tuningowa:
Purchawa - Wed Apr 26, 2006 8:08 am
" />Generalnie jezdze dla fun'u i profi pomiaru czasu po kolejnych modach bo to tym aut sznas nie mam, ale milo bedzie jak ktos powie cos wiecej nie tylko o tych najszybszych autach, tak wiec wrzucam opis.
Numer startowy - 1060 Klasa - diesel
Auto: Skoda Octavia kombi 1,9TDI 90KM
Modyfikacje: Wtryski 230cc, pompa z ASV z glowica 11mm, Kolektor ssacy z ARL, hyrbrydowa sprężarka by MT, FMIC z Iveco, dolot 70/55mm, Kompletny wydech przelotowy 2,5". Zmierzona moc i moment: 95KM/219Nm @ 190KM/367Nm
Najlepszy czas przejazdu ET na 1/4; mili: 16,215s
Firma tuningowa: Master's Tuning
Marlon - Wed Apr 26, 2006 11:52 am
" />Numer startowy 619
Auto: Opel Kadett GSI
Modyfikacje: wymontowane wszystko co niepotrzebne, silnik jeszcze seryjny + kosmetyka dolotu i wydechu
Zmierzona moc i moment: seryjnie - 150KM; 200Nm, obecnie nie mierzone
Najlepszy czas przejazdu ET na ¼ mili: nie mierzone
Firma tuningowa: Mój Własny Garaż.
OZ - Wed Apr 26, 2006 10:27 pm
" />Auto: Audi Killer Lotos Team
Modyfikacje: kute korbowody i tłoki, głowice Audi RS4, sterowanie silnikiem Autronic, zawieszenie PSS9, podtlenek azotu, turbiny Garrett GT28RS, układ dolotowy, podtrzymanie turbo, czterocalowy układ wydechowy, wygląd zewn. - Audi RS4, opony dragowe, wzmocniony układ napędowy, Zmierzona moc i moment: 707 KM, 818 Nm. Z podtlenkiem azotu: ok. 1050 KM, ok. 1200 Nm.
Czas przejazdu ET na ¼ mili: 9,93 sek. ET, 10.38 sek. ET+RT Nr. Startowy: 1 Firma tuningowa: http://www.kreatormocy.pl
tu trochę info dodatkowego w ramach małego lansu medialnego http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=742888 http://moto.wp.pl/kat,45074,wid,8212493 ... &_ticrsn=5
andrzejrs - Thu Apr 27, 2006 6:03 am
" />Auto do codziennej jazdy,w zeszłym sezonie 2000 N/A teraz 2300 Turbo FWD Ford Escort RST 2300 Turbo FWD "numer 1053" czerwony 1992r. Zmodyfikowana głowica,gniazda,zawory,grubsza uszczelka głowicy,turbina stary model ale jary od Sierry Cosworth,wydech 70mm,kolektor wydechowy na razie skrzynkowy,dół silnika Scorpio 2.3 16V,góra RS2000.Auto jeszcze do końca nie zestrojone ale przyjadę bo rok temu 2 dni przed imprezą pękł łańcuch rozrządu i nie dojechałem i teraz się zaciąłem i walę do Warszawy Na razie nie zmierzony na hamowni Czas na 2.0 N/A 15.663 a teraz ...? Generalnie startuje dla własnej satysfakcji i zabawy Sam modyfikuje auto. Pozdrawiam
Grzenio - Thu Apr 27, 2006 10:07 am
" />Auto: Chevrolet Corvette LT1 Turbo
Modyfikacje: silnik V8 5800, kute tłoki, kute korbowody, kuty wałkorbowy, 2 tyrbosprężrki Turbonetics, podtlenek azotu NX +150KM, Dragowa automatyczna skrzynia biegów Mega Raptor, opony dragslick M/T
Zmierzona moc i moment: ostatnio zmieżone 562 KM, 820 Nm przy 0.7 bar, ale na obecnym setupie nie dało się zmieżyć bo ślizgała się na rolkach hamowni. Szacowane około 650KM/900Nm bez podtlenku.
Najlepszy czas przejazdu ET na 1/4 mili: 10.791 najszybsza ośka w kraju w sezonie 2005
Numer startowy: 227
Firma tuningowa: VTG
Eryk17 - Fri Apr 28, 2006 7:22 pm
" /> ">Auto: Audi Killer Lotos Team
Modyfikacje: kute korbowody i tłoki, głowice Audi RS4, sterowanie silnikiem Autronic, zawieszenie PSS9, podtlenek azotu, turbiny Garrett GT28RS, układ dolotowy, podtrzymanie turbo, czterocalowy układ wydechowy, wygląd zewn. - Audi RS4, opony dragowe, wzmocniony układ napędowy, Zmierzona moc i moment: 707 KM, 818 Nm. Z podtlenkiem azotu: ok. 1050 KM, ok. 1200 Nm.
Czas przejazdu ET na ¼ mili: 9,93 sek. ET, 10.38 sek. ET+RT Nr. Startowy: 1 Firma tuningowa: http://www.kreatormocy.pl
tu trochę info dodatkowego w ramach małego lansu medialnego http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=742888 http://moto.wp.pl/kat,45074,wid,8212493 ... &_ticrsn=5
OZ a dlaczego na wp napisali ze Twoje Audi ma 907KM??a jest 1050 na podtlenku.
AS - Fri Apr 28, 2006 7:51 pm
" />Pozwolę sobie odpowiedzieć: bo są to dane z tamtego sezonu! Pozdro.
Eryk17 - Fri Apr 28, 2006 7:53 pm
" />ahaa. dzieki za odpowiedz. to widze ze z sezonu na sezon Audi staje się co raz mocniejsze:)
czarownik - Fri Apr 28, 2006 8:58 pm
" />No dobra pisze... Silnik 2.2CIH wał korbowy lżejszy o 2.5kg, koło zamachowe 3,2kg , kółko pasowe wału 1,4kg wszystko razem z dociskiem wyważone. Głowica 2.4 CIH 8V wieksze zawory , zoptymalizowane kanały w głowicy rozwiercone gniazda, wałek dbilas-dynamki 328 twardsze spręrzynki zaworków... kolektor ssący z 3.0 CIH przepływka z BMW 3500l. Kolektor wydechowy 4-2-1 reszta kwasiak 2.5 cala dwa przelotowe tłomniki... dyferek ze "szperką" 100%, zawiecha Mantez amorki Koni, waga obecna 920kg.
ps: mam już opony Hosjery czy jak się to tam pisze... może zdeczka za wąskie(245/60/15) jak na moje skromne felgi ale są... może będzie lepiej z trakcja...
Aniolek - Fri Apr 28, 2006 9:28 pm
" />nr.startowy 245 klasa profi
samochod:Opel Kadett silnik 3,0 V6 24V z opla omegi MV6 moc silnika 320KM i 308NM przy 8400obr/min czas na 1/4mili--nieznany firma tuningowa Świątek Tuning z Bydgoszczy sponsor Świątek Tuning z Bydgoszczy
auto jest niedokonczone, ma zle opony i zla skrzynie biegow i problemy z elektroniką!!!!!!!!!Generalnie auto nie jest dopracowane i wymaga jeszcze nakladu finansowego oraz czasowego.
Ciekawostki: pierwszy w polsce Opel Kadett 3,0V6 i chyba 3 w europie,budowa samochodu oraz tuning silnika trwalo 9miesiecy(tyle co ciaza u kobiety hahaha)
gre - Sat Apr 29, 2006 8:04 pm
" />nr.startowy 1280 klasa Turbo
samochod:Nissan Almera silnik 2.0 16v moc silnika :nieznana czas na 1/4mili--nieznany firma tuningowa:Tomaracing sponsor poszukiwany;));)) Turbo Garrett GT30 650cc wtryski Wydech 3-2,5 cala Maska karbonowa:):)
Ciekawostki: Pierwsza i jedyna Almera Turbo w Polsce:P:P dzieki za wzór opisu Aniołek:)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|