Ostatnie zmiany w regulaminie - teamy, wątek wydzielony
NuLL - Sat Nov 19, 2005 10:43 pm
" />Uwaga kosmetyczna do Regulaminu - jaki jest sens pisać rotary engines a potem tłumaczyć to w następnym punkcie
Marlon - Sun Nov 20, 2005 12:01 pm
" />to jeden z elementów, których nikt nie rozumie ale jest prześmieszne.
OZ - Sun Nov 20, 2005 1:27 pm
" /> ">Uwaga kosmetyczna do Regulaminu - jaki jest sens pisać rotary engines a potem tłumaczyć to w następnym punkcie
może jest to jedyny tekst, którego nie trzeba tłumaczyć w angielskiej wersji językowej , pewnie chodziło o to, żeby rotary engine nie nazwać na przykład silnika odrzutowego tak na poważnie, to nie jest chyba żaden problem a regulamin jest już po pozytywnych konsultacjach w PZM więc dajmy mu spokój.
gh0ly - Sun Nov 20, 2005 4:28 pm
" />Nie wiedzialem gdzie to napisac , ale wpadlem na taki pomysl. 1/4 mili ma byc impreza rodzinna wiec mozna by bylo zrobic pewne promocje biletowe. Np. kupujac dwa bilety normalne dwojka dzieci do lat 10 moze wejsc za darmo. Dzieci do lat 15 zeby placily polowe stawki.
OZ - Sun Nov 20, 2005 4:53 pm
" />osoby do 12 roku życia mają wstęp za darmo, zawsze tak było
powyżej 12 też można robić zniżkę jak np. ktoś wchodzi z rodzicami, dobry pomysł,
maykel - Sun Nov 20, 2005 6:22 pm
" />No ale bilety rodzinne(np. dwoje rodzicow i dwojka dzieci) mogly by byc. Bardzo dobry pomysl <brawo>
OZ - Sun Nov 20, 2005 7:49 pm
" />wprowadzimy zatem bilety rodzinne
Tomi_Li - Mon Nov 21, 2005 2:19 am
" />Maykel a jak jest jedno dziecko to już nie rodzina ?;)
Dobry pomysł, tylko żeby zniżka była efektywna musi być w odpowiedniej wysokości.
maykel - Mon Nov 21, 2005 9:30 am
" />Napisalem NP. taki model rodziny
GS - Mon Nov 21, 2005 10:21 am
" />) punkty dla jednego kierowcy z zespołu (w przypadku gdy w zespole jest dwóch zawodników) mogą być sumowane maksymalnie z dwóch klas startowych, b) punkty dla każdego kierowcy z zespołu (w przypadku gdy w zespole jest trzech zawodników) są sumowane tylko z jednej klasy startowej.
stanowczo protestuje -to jest mega niedobry punkt i trzeba go koniecznie zmienić!!!!
w konkurencji Teamowej chodzi o to co by mogły się ciąć ze sobą teamy niższych klas takich jak mini,mini+,profi z tymi najmocniejszymi!!! więc jeżeli team ma dwa auta ale są to auta z czołówki to dla nich wg tego regulaminu nie kalkuluje się mieć trzeciego bo i tak oba startują w outlaw i wygląda to tak jak by mieli 4auta w teamie!!!! to jest mega nieuczciwe bo z miejsca 2 osobowy team aut z niższych klas pomimo że mogą to być zdecydowanie najszybsze auta tych klas wygrywając wszystkie zawody w sezonie i tak nie mają najmniejszych szans z teamem z T+ i z maxi
spoolin EK - Mon Nov 21, 2005 10:37 am
" /> ">) punkty dla jednego kierowcy z zespołu (w przypadku gdy w zespole jest dwóch zawodników) mogą być sumowane maksymalnie z dwóch klas startowych, b) punkty dla każdego kierowcy z zespołu (w przypadku gdy w zespole jest trzech zawodników) są sumowane tylko z jednej klasy startowej.
stanowczo protestuje -to jest mega niedobry punkt i trzeba go koniecznie zmienić!!!!
w konkurencji Teamowej chodzi o to co by mogły się ciąć ze sobą teamy niższych klas takich jak mini,mini+,profi z tymi najmocniejszymi!!! więc jeżeli team ma dwa auta ale są to auta z czołówki to dla nich wg tego regulaminu nie kalkuluje się mieć trzeciego bo i tak oba startują w outlaw i wygląda to tak jak by mieli 4auta w teamie!!!! to jest mega nieuczciwe bo z miejsca 2 osobowy team aut z niższych klas pomimo że mogą to być zdecydowanie najszybsze auta tych klas wygrywając wszystkie zawody w sezonie i tak nie mają najmniejszych szans z teamem z T+ i z maxi
popieram, w teorii glupota i jak pokazal sezon 2005 w praktyce tez. I nie tylko chodzi o to, ze team z mocniejszymi autami ma wieksze szanse (bo outlaw) ale tez o to ze to WALKA TEAMOW, wiec kazdy z zawodnikow w TEAMIE powinien miec dokladnie IDENTYCZNY wklad w zdobywanie punktow co pozostali zawodnicy z tego TEAMU, na tym polega zabawa gupowa TEAM TO ZESPOL A ZESPOL DZIALA NA PUNKTY A NIE TYLKO "JEDNOSTKI" Poza tym ciekawiej jest jezeli np. Team skladajacy sie np. z aut MINI, MINIPLUS i DIESEL pokonuje team z MAXI, T+ i P+
Czas zeby zaczac traktowac wszystkie klasy aut jednakowo - tu miedzy innymi zwrot to przyszlorocznych komentatorow wyscigow zeby odrabiali lekcje przed impreza i dowiedzieli sie czegos wiecej o ciekawych autach z klas najnizszych by potem podzielic sie informacjami z publika.
OZ - Mon Nov 21, 2005 10:47 am
" />ciągle jest na to za mało licencjonowanych zawodników, teamów trzyosobowych było tylko 2, czyli nie byłoby MP 2005 przy takim rozwiązaniu i nie przypuszczam by nagle miało się coś zmienić. Tu jest podobnie jak z klasą Outlaw, niektóre przepisy są przejściowe w założeniu. Jak przybędzie licencji zawodniczych i osób chętnych do zespołów to można to będzie zmienić wprowadzając zespoły trzyosobowe lub dwuosobowe bez możliwości wyboru. Tylko po pierwszym sezonie ciężko się zorientować jakich teamów chcą zawodnicy. Dotychczas więcej jest dwuosobowych. Po sezonie 2006 będzie wiadomo więcej.
Poza tym dwuosobowy Promotor Team mając auta w Profi i Turbo wygrał III miejsce z trzyosobowym Lotos Team (Turbo, Turbo Plus, Maxi, Outlaw) więc wcale nie jest niesprawiedliwie. Rywalizacja w "mocniejszych" klasach jest na tyle duża i awaryjna, że właśnie niezawodne "słabsze" klasy mogą wygrywać.
I doprawdy nie musicie pisać dużymi lub pogrubionymi literami aby wszyscy mogli zrozumieć co chcecie przekazać
GS - Mon Nov 21, 2005 11:03 am
" /> ">ciągle jest na to za mało licencjonowanych zawodników, teamów trzyosobowych było tylko 2, czyli nie byłoby MP 2005 przy takim rozwiązaniu i nie przypuszczam by nagle miało się coś zmienić. Tu jest podobnie jak z klasą Outlaw, niektóre przepisy są przejściowe w założeniu. Jak przybędzie licencji zawodniczych i osób chętnych do zespołów to można to będzie zmienić wprowadzając zespoły trzyosobowe lub dwuosobowe bez możliwości wyboru. Tylko po pierwszym sezonie ciężko się zorientować jakich teamów chcą zawodnicy. Dotychczas więcej jest dwuosobowych. Po sezonie 2006 będzie wiadomo więcej.
Poza tym dwuosobowy Promotor Team mając auta w Profi i Turbo wygrał III miejsce z trzyosobowym Lotos Team (Turbo, Turbo Plus, Maxi, Outlaw) więc wcale nie jest niesprawiedliwie. Rywalizacja w "mocniejszych" klasach jest na tyle duża i awaryjna, że właśnie niezawodne "słabsze" klasy mogą wygrywać.
I doprawdy nie musicie pisać dużymi lub pogrubionymi literami aby wszyscy mogli zrozumieć co chcecie przekazać
widocznie musimy skoro nie zrozumiałeś!!!
jeżeli 2 osobowe to wszystkie 2 osobowe i tylko pnkty za dwa auta(jeżeli auto wystartuje w 2 klasach to punkty niech mu się liczą z lepszego rezultatu- a nie za to i to)
spoolin EK - Mon Nov 21, 2005 11:17 am
" /> ">ciągle jest na to za mało licencjonowanych zawodników, teamów trzyosobowych było tylko 2, czyli nie byłoby MP 2005 przy takim rozwiązaniu i nie przypuszczam by nagle miało się coś zmienić. Tu jest podobnie jak z klasą Outlaw, niektóre przepisy są przejściowe w założeniu. Jak przybędzie licencji zawodniczych i osób chętnych do zespołów to można to będzie zmienić wprowadzając zespoły trzyosobowe lub dwuosobowe bez możliwości wyboru. Tylko po pierwszym sezonie ciężko się zorientować jakich teamów chcą zawodnicy. Dotychczas więcej jest dwuosobowych. Po sezonie 2006 będzie wiadomo więcej.
Bylo malo teamow bo: 1.za pozno teamat powstal, bylo o tym za malo powiedziane 2.sie rozpadly w tym sezonie bo ktos odszedl, ktos nie mogl dojsc 3.ja bym wprowadzil jeszcze mozliwosc taka, ze np, jezeli z teamu ktos podczas sezonu odchodzi to team moze uzupelnic brakujacego zawodnika ale tylko o zawodnika, ktory nie startowal jeszcze w danym sezonie (zeby nie bylo dobierania sobie ludzi pod punkty).
4.no i teamy powinny byc min 3 osobowe. 2 auta to juz nie team - ale "DUETY DO METY"
lukiasz - Mon Nov 21, 2005 11:24 am
" />według mnie, też jest lepszym rozwiązaniem jak jeden zawodnik zbiera punkty z jednej klasy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|