Palenie gumy w miejscu
maly910 - Sun Feb 26, 2006 9:07 am
" />Witam mam pytanie może mi ktoś wytłumaczyć jak palić gume w miejscu (samochodem:) )bo gdy chce w miejscu palić oponki to on mi rusza i leci na gumie z piskiem !!Może mi ktoś wytłumaczyć to mam na tył napęd BMW 540(4.4)
MaxDamage - Sun Feb 26, 2006 8:48 pm
" />Jeśli znasz się na mechanice możesz zrobić tak że po przełaczeniu dżwigni odłączarz lub załączarz tylne hamulce. Pozdro
Speedy - Mon Feb 27, 2006 3:30 pm
" />zaraz z mechaniką coś grzebać trzeba na hamulcu go trzymać i gazowac na raz i tyle, przednie hamulce są zablokowane a tylne katowane ale tak sie to robi... tylko po co
BRS - Tue Feb 28, 2006 10:43 pm
" />no i co ze katowane....jak ktos lubi palic kapcias to niech niszczy hample jego samochod i jego wybor
ps: mozna wykminic z recznym na przod ulatwi to troche zabawe....
matejas - Thu Mar 02, 2006 3:48 pm
" /> ">no i co ze katowane....jak ktos lubi palic kapcias to niech niszczy hample jego samochod i jego wybor
Zgadzam się z tą wypowiedzią w 100%
maykel - Thu Mar 02, 2006 6:26 pm
" /> ">Witam mam pytanie może mi ktoś wytłumaczyć jak palić gume w miejscu (samochodem:) )bo gdy chce w miejscu palić oponki to on mi rusza i leci na gumie z piskiem !!Może mi ktoś wytłumaczyć to mam na tył napęd BMW 540(4.4)
Ile masz lat??
Kristo - Thu Mar 02, 2006 7:42 pm
" />A tatuś wie co robisz z jego autem??
Grzenio - Thu Mar 02, 2006 9:24 pm
" />Zawsze można założyć Line Locks i katować wszystko oprócz hamulców przy paleniu gumy.
Karrlos - Fri Mar 03, 2006 8:29 am
" />No Panowie, jak się rozgrzewa drag slicki przed wyścigiem? Nikt nie wie?
Grzenio - Fri Mar 03, 2006 9:12 am
" /> ">No Panowie, jak się rozgrzewa drag slicki przed wyścigiem? Nikt nie wie?
Masz właściwie w powyższym temacie sposoby na zrobienie tego. Masz problem czytania ze zrozumieniem albo twoje auto nie jest w stanie zakręcić kołami przy wciśniętym hamulcu.
Przypomnę też że w przeciwieństwie do zwykłego palenia gumy przy rozgrzewaniu opon powinno się to robić na wodzie lub odpowiednim preparacie co ma pozwolić zagżać się oponie a nie przypalić przez nadmierne tarcie.
Sonic - Sat Mar 04, 2006 8:53 am
" />Dobra ,dobra Grzenio wszystko sie zgadza ale tak to można automatem palic gume a Chyba Karrlosowi i maly910 chodzi o to jak to zrobic w manualu .... no właśnie jak??
karmi - Sat Mar 04, 2006 3:38 pm
" />a co za roznica czy automat czy manual jak sobie nie radzisz z operowaniem hamulca i gazu na raz to pocwicz stajac przednimi kolami prostopadle do kraweznika lub skoro uslizguja Ci sie przednie kola to podlej jakis plyn pod tylne-najprosciej wode lub plyn do spryskiwacza bo olej strasznie syfi auto
kiedys w relacji ze zlotu vw widzialem dwa golfy zczepione linka holownicza lub przyczepione do latarni
Grzenio - Sat Mar 04, 2006 9:32 pm
" /> ">Dobra ,dobra Grzenio wszystko sie zgadza ale tak to można automatem palic gume a Chyba Karrlosowi i maly910 chodzi o to jak to zrobic w manualu .... no właśnie jak?? Widzisz fotę w moim podpisie? Miałem wtedy jeszcze manual. Trzeba szybko nogę przenieść z sprzęgła na hamulec.
karmi - Sat Mar 04, 2006 10:12 pm
" /> ">Dobra ,dobra Grzenio wszystko sie zgadza ale tak to można automatem palic gume a Chyba Karrlosowi i maly910 chodzi o to jak to zrobic w manualu .... no właśnie jak?? Widzisz fotę w moim podpisie? Miałem wtedy jeszcze manual. Trzeba szybko nogę przenieść z sprzęgła na hamulec. albo opcja palce/pieta
Sonic - Sun Mar 05, 2006 7:30 pm
" />Ta, pewnie: maska porysowana od zywopłotu (bo kraweznik za niski) stary wk***iony wyszło dopiero za 3 razem:) aha Grzenio zapomniałem , ze mam troche mniej mocy niz Ty i dlatego na początku nie chciało wyjsc...ale teraz ludzie na swiatłach zamiast oczu mają 5 złotówki:)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|