Passat W8 Turbo
NuLL - Sat May 20, 2006 8:50 pm
" />Witam,
Co sadzicie o pomysle budowy czegos takiego ?? Sam samochod nie jest moze jakos drogi - bo mozna go znalesc za 50-60k jak sie poszuka. Tylko co dalej ?
Czy ktos wie moze coś nt tuningu W8 by VW ?? Czy ten silnik jest wogole uturbialny i tuningowalny ?
Pozdrawiam
Marlon - Sun May 21, 2006 12:17 pm
" />Wszystko można zrobić, tylko nie wiem po co. Ten silnik szczerze mówiąc był raczej popisem techniki niż sensownym rozwiązaniem.
Do passata powinien podejść jakiś silnik z Audi - chociażby 4.2V8 które uturbiają się nieźle (tzn. ktoś już to robił z powodzeniem), albo "zwykłe" 2,7biT.
Evo - Sun May 21, 2006 1:37 pm
" />Marlon ma racje, jeszcze nigdy nie słyszałem o zaturbionym Passacie W8, nawet przez zagraniczne firmy. Silnik Audi 4.2 V8 jest w ofercie ABT do zaturbienia na 450km, czyli tyle co w RS6 4.2 V8 biT, MTM robi je chyba z kompresorem(nie mam 100% pewności czy to był kompresor czy turbo) A Passat... Zrobili go i po chwili sensacji z powodu inowacyjnego ułożenia cylindrów ucichło o nim. Jak masz 50-60tys i chcesz samochód z koncernu VAG, przy okazji całkiem rodzinny i z ośmioma garami pod maską to kup Audi S6:
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=105385218
Ten silnik się na 100% uturbia, w końcu samo Audi wrzuciło do niego dwie turbosprężarki w RS6
Darkstar - Sun May 21, 2006 4:25 pm
" />Chwila, to do Paska wejdzie V8? O ile wiem, to włożenie takiego silnika do starego A4 jest o tyle trudne, że za krótki jest przód samochodu (na szerokość silnik się mieści). AFAIK te auta mają tę samą płytę podłogową, jak jest z miejscem pod maską w obu?
Evo - Sun May 21, 2006 4:59 pm
" />Darkstar, w Passacie jest silnik W8, nie V8. Jeśli wiesz jak wygląda silnik Golfa VR6, to ten silnik w Passacie ma dwa takie, tylko że czterocylindrowe, ustawione obok siebie, połączone w układzie V i podłączone pod jeden korbowód. W silnikach V8 masz tak jakby dwie rzędówki połączone w układzie V, a w tym Pasku dwie V4. Dzięki temu silnik jest w sumie szerszy niż dłuższy i można go upchnąć pod krótką, ale szeroką maską. Nie mam nigdzie żadnych linków, bo ten Passat mnie nie obchodził, ale jeśli poszukasz to napewno znajdziesz coś o nim. W nim tylko układ cylindrów jest ciekawostką, reszta to zwykły Pasek 4Motion, więc na pewno będzie coś o silniku
Sorry za OT
maykel - Sun May 21, 2006 5:15 pm
" />No tak, ale Marlon napisal ze lepiej by bylo zrobic swapa na V8 z Audi i ten silnik uturbiac.
S4jm0n - Sun May 21, 2006 5:28 pm
" /> ">No tak, ale Marlon napisal ze lepiej by bylo zrobic swapa na V8 z Audi i ten silnik uturbiac.
Dokładnie... przecież nie pytałby się czy do Paska wejdzie W8 skoro coś takiego powstało
Ja tak przez mgłę pamiętam w jakimś starym numerze GT (2003 rok bodajże) artykuł o A4 z silnikiem od RS6 4.2 V8. Wydłużali go o ~10-12 cm.
maykel - Sun May 21, 2006 5:40 pm
" />Bylo bylo. Robili to chyba w oettingerze.
Bzyk - Sun May 21, 2006 5:42 pm
" />Już nie pamiętam gdzie ale czytałem, że z tym silnikiem w pasku to same kłopoty. Wiecznie się przegrzewał i tym podobne kłopoty. W sumie to taki wynalazek jest I jeszcze weź to człowieku uturbij to dopiero zaczną się kłopoty Niech mnie ktoś poprawi ale chyba nigdzie poza paskiem ten silnik nie siedział.
Speedy - Sun May 21, 2006 6:07 pm
" />wygląda 'toto' ustrojstwo tak, nie wiem jak można to zaturbić, w każdym razie chwalony silnik to to nie jest i nawet gdyby się udało wątpie żeby pożył...
Marlon - Sun May 21, 2006 6:19 pm
" />cholera - rzeczywiście! V8 do paska B6 może nie wejść Zmyliło mnie to, że wkładają V8 do nowych A4
Nie zmiania to faktu, że silnik W8 furory nie zrobił i już nie zrobi.
Evo - Sun May 21, 2006 7:03 pm
" /> ">Dokładnie... przecież nie pytałby się czy do Paska wejdzie W8 skoro coś takiego powstało Laughing
Ja tak przez mgłę pamiętam w jakimś starym numerze GT (2003 rok bodajże) artykuł o A4 z silnikiem od RS6 4.2 V8. Wydłużali go o ~10-12 cm.
Silnik był od A8 340hp
">Niech mnie ktoś poprawi ale chyba nigdzie poza paskiem ten silnik nie siedział
Nikt Cię nie musi poprawiać, wszystko się zgadza
A tak pozatym wyszystkim, nic nie zmieni faktu że w Pasku z tym silnikiem, nie włożysz do komory silnikowej nic poza żylektą Ta sama sytuacja była z tym Audi, wydłużyli przód o 10cm, silnik wszedł i wszystko pięknie działało, ale między silnikiem, a ścianami komory nie było miejsca nawet na dłoń... a my tu mówimy o turbosprężarce
Tak jak mówiłem wcześniej lepiej kupić S6 z gotowym 4.2 i zaturbiać ten silnik Skoro Audi w RS6 upchnęło tam dwie turbosprężarki to napewno jest to możliwe.
Chyba że NuLL się chce się uprzeć przy Pasku. Wtedy chyba najlepiej będzie kupić którąś wersje 4Motion i jak wspominał Marlon, wstawić tam 2.7biT
Pozdro
S4jm0n - Mon May 22, 2006 10:42 am
" /> ">Dokładnie... przecież nie pytałby się czy do Paska wejdzie W8 skoro coś takiego powstało Laughing
Ja tak przez mgłę pamiętam w jakimś starym numerze GT (2003 rok bodajże) artykuł o A4 z silnikiem od RS6 4.2 V8. Wydłużali go o ~10-12 cm.
Silnik był od A8 340hp
Możliwe, pisałem, że artykuł pamiętam nieco przez mgłę
piotrb - Sun Jun 04, 2006 12:54 pm
" />Witam, piszecie rózne opinie na temat W8.Podobno silnik taki sobie?Znacie kogos kto ma coś takiego?Jak mu nie sprawuje?Narzeka? Myslę o kupnie ctakiego auta i ostuningowaniu wnętrzności tak by wycisnąc z niego około 4 - 5 sek do setki.Czy jest taka mozliwość .Kto to zrobi najlepiej(referencje!)?Oczywiście ze skrzynią manualną.Znacie jakieś strony www na ten temat,temat tuningu w/w auta? Pozdrawiam Piotr
kapcior - Sun Jun 04, 2006 5:53 pm
" />Bugatti Veyron 8l W16 4xturbo 1001km jak mozna uturbic W16 to i W8 darady a pozatym slyszalem ze silniki typu W maja wyszsza kulture pracy to tyle pozdro
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|