Porsche 959...poszukuje bardziej zorientowanych!!!
allmighty86 - Sat Nov 13, 2004 10:28 pm
" />Mam pytanie które mnie gnębi już dluższy czas. Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze dlategoteż pytam co sprawia ze ceny Porsche 959 zaczynaja sie od 35 tys Euro za 18 letni samochód?? Czy decyduja o tym parametry techniczne czy tez unikatowość?? Czekam na odpowiedzi gdyż niemcy oferuja tylko swój szwabski na witrynach a Amerykanie nie wiedzą o co chodzi no a Anglicy mają kierownice z drugiej strony więc tam pewnie tego nie sprzedawano.
Bullitt - Sat Nov 13, 2004 11:22 pm
" />od ilu euro? 35000? chyba zabrakło 1 przed ta cyfrą i to za rozbity egzemplarz... czytaj popekana felge z kierownica....
Kusiu - Sat Nov 13, 2004 11:45 pm
" />Może dlatego, że cena nowego wynosiła $220000 i były dostępne tylko dla wybranych? Obecnie kosztują znacznie więcej niż myślisz, tak jak napisał Bullitt, dopisz 1 przed tą ceną.
Poczytaj np. http://autozine.kyul.net/959/959_5.htm i http://erntheburn.tripod.com/autos/959/
dizkret - Sun Nov 14, 2004 1:31 pm
" />Porsche 959 swietny woz, trafic na egzemplarz nawet po wypadku jest cholernie trudno a do tego cena, skad miec tyle kabony??? Gratuluje osobie ktora mila przyjemnosc czyms takim jechac, ja jechalem dzis 911 (na fotelu pasażera), (0-100 km/h 3.7 sec i do teraz drżą mi łapska)... Pozdro.
allmighty86 - Mon Nov 15, 2004 9:16 pm
" />sorki cena to 350 tys Euro zabrakło mi 0 a nie jedynki myslalem ze napiszecie mi cos o osiagach?? pozdro i dzieki
prosiaq - Tue Nov 16, 2004 10:36 pm
" />to auto to prom kosmiczny na kolach... mniej wiecej taka technologia. totalne wariactwo chorych ambicjonalnie wizjonerskich konstruktorow-geniuszy ubrane w nadwozie samochodu
Marlon - Wed Nov 17, 2004 8:46 pm
" />czy ja dobrze czytam, że to był winalazek bi-twin-turbo tzn. Dwa zespoły sekwencyjnych sprężarek?
r. - Thu Nov 18, 2004 7:58 pm
" />Nie, po prostu dwie sekwencyjne turbosprężarki.
r.
Marlon - Sat Nov 20, 2004 7:38 pm
" />r. znaczy chodzi mi o takie cuś jak w suprze albo 300ZX tylko razy dwa (po jednym na głowice), tak?
porscheee - Tue Nov 30, 2004 4:13 pm
" />jezeli chodzi o osiagi to katalogowo 0-100 3.7 v-max 317, z przykroscia stwierdzam ze jest to chyba jedyne porsche jakiego nie prowadzilem no jeszcze nowa gt wiecej info na e-meil zapraszam
Bullitt - Wed Dec 01, 2004 10:01 am
" /> ">r. znaczy chodzi mi o takie cuś jak w suprze albo 300ZX tylko razy dwa (po jednym na głowice), tak?
że jak?
Tam jest IMHO boxer...
dizkret - Wed Dec 01, 2004 5:35 pm
" /> ">Tam jest IMHO boxer...
No BULLITT ma rację boxer jak nic , w końcu ktoś coś dobrze powiedział lol...
Czy ktos z was widzial kiedykolwiek P959 na żywca???
porscheee - Wed Dec 01, 2004 7:19 pm
" />widzialem ale nic specjalnego zwlaszcza orginalne felgi bee,szanuje ten model za technologie bo to roczniki 87-88 a osiagow do dzis inni zazdroszcza i unikatowosc,karoseria oczywiscie z alu...itd moment obrotowy 500nm i 450ps to super jak na 20 letnia technologie
Marlon - Wed Dec 01, 2004 10:55 pm
" />Dżizaz... pewnie że jest boxer... i jedna sekwencyjna turbosprężarka jest na każdą głowicę.
porscheee, zauważ że moc to nie wszystko - właśnie dlatego K... objeżdżał wszystkich w tym sezonie mimo nie najwyższej mocy (z masą też pewnie można by coś zrobić).
Jak mówią japończyki z Touge - chodzi o wyważenie!
porscheee - Wed Dec 01, 2004 11:10 pm
" />K... DAJE RADE MIMO O POLOWE MNIEJSZEJ MOCY NIZ SUPRA D.. BO TRAKCJA DOCISK TYLNIEJ OSI,ZRESZTA JA SAM MOGE POWIEDZIEC Z DOSWIADCZENIA BO I MAM SUPRE I DO NIE DAWNA JESZCZE MIALEM 911 TURBO I 3 INNE PORSCHE ZE CIEZKO TO WYTLUMACZYC ALE NAPRAWDE 300KM W WOLNOSSACEJ 911 TO TAK JAK W INNYM 400KM NIBY NORMA TA SAM A ZAWSZE SIE LEPIEJ ZBIERA I DLATEGO JUZ NIE ODBODOWUJE SUPRY TYLKO MAM NOWY PLAN NA 911 BI TURBO
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|