ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Propozycja zmiany kolejności startów.





Judge_Dread - Mon Jul 17, 2006 5:30 pm
" />Chcielibysmy zaproponować wam nowa procedure startow w eliminacjach WRMP 1/4 mili. Wyniki ankiety zadecydują w jakim trybie będziecie startowali w Pruszczu.

komentarz do odpowiedzi:

A: wszystko po staremu
B: zmiana kolejności klas - mieszamy klasy samochodowe np. profi, mini, maxi, diesel, mini+ etc.....
C: wolna amerykanka - każdy ma standardowo 2 przejazdy eliminacyjne, jednakże startujemy zgodnie z kolejnością stawienia się zawodnika na start w odpowiednim ograniczonym przedziale czasowym.




And1@ - Mon Jul 17, 2006 5:36 pm
" />Można by sie skusić na wariant C. Po prostu eliminacje jeżdżą wszyscy jak chcą tzn. nie czekają na kogoś ze swojej klasy. Tylko kto stoi ten jedzie nie zwarzając że przeciwnik jest z innej klasy. Ale czy warto

Ale patrząc w przyszłość, efekty eksperymentowania są nie za dobre. Więc obstaje przy tym aby było normalnie



REN - Mon Jul 17, 2006 6:47 pm
" />Jestem za C. IMO pozwoli to uniknac przestojow w eliminacjach bo samochody beda ciagle puszczane tak jak beda podjerzdzac na start.

Ale jak ocenic czy juz wszyscy pojechali i juz mozna zaczac finaly?
Oczywiscie mozna okreslic jakies ramy czasowe ale tu pojawia sie problem gdy bedzie malo startujacych i wszyscy wyrobia sie duzo przed okreslonym czasem i powieje nuda.



Marlon - Mon Jul 17, 2006 6:57 pm
" />
">Jestem za C. IMO pozwoli to uniknac przestojow w eliminacjach bo samochody beda ciagle puszczane tak jak beda podjerzdzac na start.

Ale jak ocenic czy juz wszyscy pojechali i juz mozna zaczac finaly?
Oczywiscie mozna okreslic jakies ramy czasowe ale tu pojawia sie problem gdy bedzie malo startujacych i wszyscy wyrobia sie duzo przed okreslonym czasem i powieje nuda.


W eliminacjach to i tak mieszamy, żeby nie było przestojów.

Moim zdaniem "stopniowanie napięcia", jakie jest teraz, jest najlepsze.
Jedynie diesle bym przesunął gdzieś pomiedzy profi a turbo, bo tak by z osiąganych czasów wynikało.




Maciek V - Mon Jul 17, 2006 8:21 pm
" />Jeżeli zostanie po staremu to czy klasy motocyklowe mogą być tak jak były? Dlaczego w planie imprezy w pruszczu są przed wszystkimi klasami a nie tak jak było dotychczas w środku?



maciek.evo - Mon Jul 17, 2006 8:58 pm
" />Po staremu chyba najlepiej.
Gdyby byla wolna amerykanka to wszyscy na raz ruszyliby na pas i zaraz zrobilby sie kociokwik
IMO co stare to dobre, sprawdzilo sie i niech tak zostanie.



S4jm0n - Mon Jul 17, 2006 8:59 pm
" />Wolna amerykanka moim zdaniem będzie porażką pod względem widowiska. Tzn. chodzi o to, że kiedy jest wszystko tak jak teraz, to każdy może sobie wybrać co go interesuje i co chce oglądać, czy przejazdy znajomych, czy takich i takich aut, a jak jedzie klasa która go nie interesuje to idzie na tą kiełbaskę czy do toy-toya. Kiedy będzie wolna amerykanka to widzowie nie chcąc przegapić konkretnych przejazdów są "przykuci" do siedzeń.
Ostatecznie wymieszać kolejność klas ale jak już to raz "wymieszajcie" i też niech zostanie określona kolejność.



Marlon - Mon Jul 17, 2006 9:17 pm
" />
">Jeżeli zostanie po staremu to czy klasy motocyklowe mogą być tak jak były? Dlaczego w planie imprezy w pruszczu są przed wszystkimi klasami a nie tak jak było dotychczas w środku?

Dla Was, motocyklistów, chyba najlepiej jest jak za jednym zamachem przeprowadza się eliminacje i finały, bo ani nie zagotujecie sę w kombinezonach, ani nie musicie się przebierać kilka razy.
Czyli - tak jak w Pile - może być?



Speedmaster - Mon Jul 17, 2006 10:19 pm
" />z mojego punktu widzenia (czyli kibica) dotychczasowa forma jest najlepsza bo jak zacznie się mieszanie klas to pomiezy pierwszym, a drugim autem na mecie bedzie kilka sekund różnica i nie bedzie dramturgi i widowisko na tym straci



REN - Mon Jul 17, 2006 10:42 pm
" />Usiluje sobie przypomniec gdzie byly rozgrywane eliminacje w stylu wolnej amerykanki. Chyba to byly Szymany. I wbrew pozorom nie bylo tak jak mowicie bo startujacy sami wczesniej dobierali sie w pary. Mi sie zdarzylo startowac z Fordem Mustangiem oraz R5 GTT. Bylo duzo zabawy bo scigaly sie samochody ktore normalnie nie stanely by razem z racji prznaleznosci do roznych klas.

Kazde rozwiazanie ma swoje dobre i zle strony.



Maciek V - Tue Jul 18, 2006 4:57 am
" />
">Jeżeli zostanie po staremu to czy klasy motocyklowe mogą być tak jak były? Dlaczego w planie imprezy w pruszczu są przed wszystkimi klasami a nie tak jak było dotychczas w środku?

Dla Was, motocyklistów, chyba najlepiej jest jak za jednym zamachem przeprowadza się eliminacje i finały, bo ani nie zagotujecie sę w kombinezonach, ani nie musicie się przebierać kilka razy.
Czyli - tak jak w Pile - może być?

Może być za jedym zamachem albo i nie, to jest nam akurat bez różnicy. Chodzi o to żebyśmy mieli 100% miejsce na nasze starty gdzieś w środku klas, tak jak było w latach poprzednich i w tym sezonie do Piły. Nie chcemy więcej przypominać o naszym istnieniu i chęci wystartowania zgodnie z planem imprezy. Nic nam więcej do szczęścia nie potrzeba.



koliber 111 - Tue Jul 18, 2006 5:43 am
" />nie róbmy dodatkowego niepotrzebnego zamieszania.jak przestaniemy dzielić na klasy zrobi się taki bur...że nie dojdziemy do ładu z wynikami,a tłumaczenie zdezorientowanum widzom o co chodzi to już będzie całkowita porażka.wspóczuje prowadzącemu imprezę.
mieszanie klas,czy inne temu podobne są dobre na zlot tuningowy,czy zawody o skrzynkę browaru,a nie na Mistrzostwa Polski.zachowajmy powagę i nie róbmy z MP cyrku



Bartek ZT - Tue Jul 18, 2006 9:07 am
" />AMEN...



Judge_Dread - Tue Jul 18, 2006 11:01 am
" />
">nie róbmy dodatkowego niepotrzebnego zamieszania.jak przestaniemy dzielić na klasy zrobi się taki bur...że nie dojdziemy do ładu z wynikami,a tłumaczenie zdezorientowanum widzom o co chodzi to już będzie całkowita porażka.wspóczuje prowadzącemu imprezę.
mieszanie klas,czy inne temu podobne są dobre na zlot tuningowy,czy zawody o skrzynkę browaru,a nie na Mistrzostwa Polski.zachowajmy powagę i nie róbmy z MP cyrku


Akurat problem wynikow nie istnialby w tym przypadku system jest na tyle dobrze przygotowany przez naszych informatykow ze dalby sobie spokojnie z tym rade. Natomiast jest to tylko propozycja i ankieta sluzy temu azeby poznac wasza opinie na ten temat. O procedurze startow zadecyduje wiekszosc z was. Moim zdaniem ciekawe byloby wymieszanie klas strikte rotacyjne tzn puszczenie mini a zaraz po niej np turbo itd... Dla widza mogloby to stanowic wieksze show.

Zapraszam do klikania w ankiete



S4jm0n - Tue Jul 18, 2006 12:17 pm
" />
">Usiluje sobie przypomniec gdzie byly rozgrywane eliminacje w stylu wolnej amerykanki. Chyba to byly Szymany. I wbrew pozorom nie bylo tak jak mowicie bo startujacy sami wczesniej dobierali sie w pary. Mi sie zdarzylo startowac z Fordem Mustangiem oraz R5 GTT. Bylo duzo zabawy bo scigaly sie samochody ktore normalnie nie stanely by razem z racji prznaleznosci do roznych klas.

Kazde rozwiazanie ma swoje dobre i zle strony.


Masz rację REN. I to jest dosyć spory atut takiej wolnej amerykanki. Coś, czego chcieliśmy w klasach STREET, a co niestety nie będzie miało miejsca bo już wiemy jak mniej więcej będą wyglądać klasy, moglibyśmy zobaczyć dzięki takiej "Wolnej amerykance". Ludzie dobieraliby się pod względem osiągów auta i na pewno byłoby dużo więcej wyrównanych, a tym samym bardziej emocjonujących dla widza wyścigów aniżel ma to miejsce teraz.
Można byłoby to jeszcze "pociągnąć" gdyby komentator stanął na wysokości zadania i informował na bieżąco kto jedzie, kto jest następny i z jakich klas są dane auta.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl