Propozycje zmian w regulaminie 1/4 mili na 2005
OZ - Sun Sep 26, 2004 2:50 pm
" />Zgodnie z zasadami (sezon sie skończył) możemy wprowadzić jakieś tam poprawki do naszego regulaminu. Zapraszam do dyskusji.
To nie mój pomysł (pkt 1) ale popieram: 1. Auta z dwoma doładowaniami nie zmieniają klasy na wyższą. Dzięki temu czasy będą lepsze a w Outlaw rywalizacja bardziej wyrównana. 2. Ograniczenia co do swapów powinny moim zdaniem zostać bo nie każdy ma przecież warsztat z wiadrem silników pod ręką jeszcze w 2005 bym tego nie ruszał. Można ewentualnie rozszerzyć grupy producenckie (mogą być łączone np Audi-mercedes itd, powiązanie kapitałowe nie mają znaczenia, istotniejsze są charakter auta i region z którego pochodzi). Jak ktoś chce malucha z v8 to jest przecież outlaw.
Titleist - Tue Sep 28, 2004 2:14 pm
" />Punkt 1 - myślę że to całkiem sprawiedliwe.
Mocne Turbo FWD z podtlenkiem ma i tak za małe szanse w Turbo Plus więc rzeczywiscie lepiej zeby zostało w Turbo. Będą lepsze czasy i więcej wybuchających silników
Kolejna rzecz to spore uatrakcyjnienie dzięki tej zmianie klasy Turbo Plus... a to też chyba dobrze... więc ja jestem za
Punkt 2 - co do swapów... jest dobrze tak jak jest. Za dużo jeździ jeszcze aut "ulicznych" żeby ten przepis likwidować. Trzeba tylko dopisać pominięte grupy producenckie (chyba były jakieś bo nie mogę znaleźć regulaminu )
darksmile - Tue Sep 28, 2004 7:19 pm
" />Ja bym rozjasnił temat podłużnic. Mianowicie uważam, że warto napisać, że podłuznice można modyfikować. I wychodzić z założenia, że jak auto ma ważne badania to znaczy, że wszytko jest ok.
BRS - Tue Sep 28, 2004 8:53 pm
" />proponuje aby modernizacje nadwozia byly bardziej dopuszczalne... (zeby moznabylo miec drzwi z tworzyw lekkich ,szyby z plexi i dalej byc w klasie wyjsciowej a nie w outlaw..)
co do doladowan bez zmiany klasy...jestem przeciwny...gdyz klasa mini znikie..bede w niej wylacznie autka z mini+ ..... a to jak narazie najbardziej uliczna klasa...z doladowaniem juz nie bedzie taja "cywilna"
OZ - Tue Sep 28, 2004 10:05 pm
" />brs nie rozumiesz, mini nie zniknie, to mini plus z dwoma doładowaniami nie wejdzie do turbo tylko zostanie w mini plus
ade - Tue Sep 28, 2004 10:34 pm
" />1. auto doladowane tzn, ze ma doladowanie ale nie wazne czy turbo czy turbo i nitro... jak dla mnie super tak powinno byc!
2. grupy prod. powinny wg mnei zostac.. mysle, ze swpay powinny byc dopuszczane w autach majacych jakie wspolne korzenie konstrukcyjne.. a nie tylko grupy producenckie.
Np wg obecnych przepisow do carismy mozna wsadzic silnik z Evo, ale nie moze z Volvo... a powinno chyba byc wolno z volvo
3. Mozliwosc zmieniania podluznic jak najbardziej. Pod warunkiem zachowania bezpieczenstwa... (tutaj bedzie problem jak to sprawdzac...)
4. odchudzenie... mozna by zezwolic np na wiecej el. z tworzyw sztucznych... brak deski rozdzielczej... ale powinno byc zabronione wszelkiego rodzaju wyciananie elementow podwozia i nadwozia!!!
5. nie wiem czy jest sens wspolistnienia klasy maxi i turbo+... moze by polaczyc???
6. wolnossace v8 do profi plus... obecnie profi plus jest bardzo malo ciekawa.. (ze wzgeldu na liczbe startujacych i ilosc aut ktore maja szanse w tej klasie).. v8 wolnossace akurat robia czasy zblizone do m3 itp... a w klasie maxia sa calkowicie bez szans!!
OZ - Tue Sep 28, 2004 11:20 pm
" />ciekawy pomysł w pkt 6
BRS - Wed Sep 29, 2004 7:07 am
" />uups..sorka...lekka pomyleczka..... zrozumialem ze dokladam do czegokolwiek nos nx czy inny dopalacz a klasy niezmieniam....niedoczytalem o 2 doladowaniach
wracajac do adego...6-ciekawa propozycja
OZ - Wed Sep 29, 2004 10:41 am
" />Dodatkowe pytanko: Czy jesteście zainteresowani żeby w sezonie 2005 ruszyła na Torze Poznań Amatorska Liga Torowa (wyścigi samochodowe) z klasami i zasadami z 1/4 mili SSS ? Będzie 3-4 eliminacje o Puchar SSS i PZMot. Bo to też chcę wpisać w regulamin 1/4 mili na 2005.
Titleist - Wed Sep 29, 2004 10:45 am
" />no o tym już słyszałem podczas imprezy w Pozaniu i powtarzam ze to dobry pomysl, mozna bedzie w koncu udowodnic ze nasze auta potrafia jezdzic nie tylko na wprost
rozumiem że nie bedzie wymogu posiadania klatki w aucie?
OZ - Wed Sep 29, 2004 10:46 am
" />nie będzie klatek
Leo - Wed Sep 29, 2004 10:52 am
" /> ">Dodatkowe pytanko: Czy jesteście zainteresowani żeby w sezonie 2005 ruszyła na Torze Poznań Amatorska Liga Torowa (wyścigi samochodowe) z klasami i zasadami z 1/4 mili SSS ? Będzie 3-4 eliminacje o Puchar SSS i PZMot. Bo to też chcę wpisać w regulamin 1/4 mili na 2005.
Ha! Jasne OZ, zapodawaj
hwojtek - Wed Sep 29, 2004 1:02 pm
" /> ">Dodatkowe pytanko: Czy jesteście zainteresowani żeby w sezonie 2005 ruszyła na Torze Poznań Amatorska Liga Torowa (wyścigi samochodowe) z klasami i zasadami z 1/4 mili SSS ? Będzie 3-4 eliminacje o Puchar SSS i PZMot. Bo to też chcę wpisać w regulamin 1/4 mili na 2005.
Bardzo. Byle nie trzeba było klatki i nie po 60 okrążeń, bo zarżnę wózek.
marcin@klubsubaru.pl - Wed Sep 29, 2004 1:26 pm
" />A ja myślę sobie tak:
1. Realizacja punktu 1 z postu OZa doprowadzi to tego, że wszyscy z turbo będą musieli założyć podtlenek, bo inaczej znacznie spadną szanse na walkę o podium. Zwracam uwagę, że na ostatnich zawodach klasa turbo jeździła szybciej, niż turbo+. Po dołożeniu podtlenku ich szanse nadal są. Myślę, że ta zmiana spowoduje, że będzie drożej - więcej silników będzie wybuchać.
2. Ja bym ograniczenia swapów zmniejszył. Maluch v6 niech sobie idzie do profi plus. BTW - jak jest w tej chwili - jeżeli dany model nie wychodził w dizlu, ale był w 4 cylindrach, to mogę w niego wsadzić 4 cylindrowego dizla?
3. Pomysł z wolnossącymi v8 do profi+ jest dobry - da im szanse na walkę i jednocześnie uatrakcyjni tę klasę.
A co do wyścigów, to będę w szoku, jeśli ktoś pozwoli nam się ścigać bez klatek. No i Karol będzie miał kolejny puchar.
Gul - Wed Sep 29, 2004 1:48 pm
" />co do V8 w P+ też popieram. a jeśli chodzi o swapy, to myśle że uwolnienie liczby cylindrów i grupy producenckie może pozwolić na pojawienie sie kilku dość szybkich aut za mniejszą kase.. i to aut raczej ulicznych, bo żeby zrobić np. malucha V8 trzebaby modyfikować gródź dzielącą komore silnika i kabinę, a tego regulamin zakazuje..
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|